OPPTIL 70% RABATT PÅ NELLY

Reklame | nelly

SKJØRT HER ⎟ BODY HER ⎟ SOLBRILLER HER

Hei babes! I dag startet sommersalget på Nelly, og det er seriøst SÅ mye fint på opptil halv pris! Jeg ble faktisk skikkelig positivt overrasket når jeg klikket meg inn, for etter min mening har det aldri vært så mye fint og nytt på salget. Veldig mye av de klærne jeg allerede har klikket hjem er på salg, faktisk. Veldig gøy for dere, tenkte jo jeg med en gang! Og dere? Jeg har fått en eksklusiv rabattkode som gir dere ytterligere 10% rabatt på hele salget. Ps! Man får opptil 50% rabatt på merker som Dr Denim, Nike, Adidas osv…

✨ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «ISABEL10» FOR 10% EKSTRA OFF SALE! ✨

1. OVERDEL HER + TRUSE HER ⎟ 2. OVERDEL HER + TRUSE HER

3. OVERDEL HER + TRUSE HER

Jeg har alle disse tre bikiniene! Brukte de faktisk i Bali, til dere som kanskje husker det? Elsker de!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Hvit blazer er noe som alltid kommer godt med. Jeg bruker ofte det på byen! Nike Thea skoene er super freshe og er nå på 50% rabatt! Kjolen har jeg selv, og den er dødsfin!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Alle disse tre plaggene har jeg! Den bikinien er min absolutte favoritt. Det er den jeg har i sort også, vet dere. Den har en del push up i seg, som gjør at man får veldig fin kløft. Bare et lite tips fra kvinne til kvinne. 💕😅

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

4 kommentarer
    1. Hei! Kan du vær så snill å ta for viktige saker som ikke for nok oppmerksomhet her i verden? Eks: det som skjer i Sudan, føler det er ingen som snakker om det og det er bare trist. Viss du kunne ha skrevet ett blogginnlegg eller to hadde du fått så mange som støtter deg, og ikke bare fordi ph, men for at du kan t for deg ting som foregår i verden og. Føler det er utrolig trist at Sudan ikke får noe oppmerksomhet, mens når det brant og det var ingen som døde var det over hele nettet. Det som får meg til og koke er at det var ei 6 år gammel jente som ble voldtatt av 10 menner. Med det som støtte eller viser kunnksap til dette kunne flere fått detta med seg. Tusen takk❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg