OSS TO PÅ EVENTYR

En av våres siste dager i Bali leide vi en sjåfør for en hel dag med aktiviteter! Vi ville dra til en av de populære “Bali swings”, se bird nests, se hvordan de lager Bali kaffe og sist men ikke minst: dra til Gates Of Heaven. Vi ble hentet klokken 08 på morgenkvisten og kom ikke hjem før rundt 19.000 på kvelden. Vi storkoste oss denne dagen, til tross for mange timer i bil. Vi kjørte nemlig til andre siden av øya, og det er jo et godt stykke. Det var tre timer hver vei til Gates Of Heaven, om jeg ikke minnes helt feil.

 

Hahaha, vi skulle prøve oss på et kult bilde sammen. La oss ta et sekund å hylle spensten min, dere… Jeg gir opp! 😂

På vei til tempelet! Man får slike “sarronger” til å dekke seg til med før man entrer templer i Bali, for der skal man ikke vise for mye hud. Derfor ser jeg altså sånn ut, hehe!

15 kommentarer
    1. Dæææven så fine bilda 💖 Å spessielt dær dåkker håppe opp, helt sykt kult 😱💖😍

      Næj du har absolutt finni mannen i ditt liv 💖

    2. Så gøy!😍 Er noe jeg har lurt på en stund og håper at du svarer helt ærlig på det: Hvem heier du på på paradise hotel?😊

    3. Sier det igjen; er så sinnsykt glad for at du endelig reiser for å oppleve istedenfor å bare slikke sol! Regner med du allerede har merket at det vokser mye mer på deg enn en brunfarge 😊 Gir også oss lesere mye mer av å se sånne bilder enn at du ligger på stranda hver dag. ser helt nydelig ut forresten! Får lyst til å hoppe på første fly til Bali nå 🙈 det gjorde jeg f.eks ikke sist gang du var der, kunne like godt vært en solseng på Granka du lå på! Haha

    4. Det bildet av deg naturlig i sarrong er det fineste jeg har sett. Skulle ønske du la den glamourmodell-looken bak deg og kledde deg litt mer moderne og fashion <3 Jeg synes du er for pen for klesstilen din!

    5. Fy søren Isabel, du er et av de fineste menneskene jeg vet om, både utvendig og innvendig! Jeg elsker virkelig bloggen din, og klikker meg inn her hver eneste dag. Du og Joss er også ment 2 be, for dere er så fine sammen!! Håper du kommer til å blogge i mange år til <3 stooor klem fra meg! <3

    6. Har fulgt deg en stund, var litt skeptisk først med tanke på glamoren osv, men du overrasker meg🤩 synes du er ei oppgående jente som alle oss andre😊 har selv vært på Bali, og elsker Bali. Du fikk virkelig frem det jeg elsker med Bali🤩 elsker klesstillen din😍 bilde av deg i sarongene var bare så fint😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg