PÅ FLYET TIL …

Tror dere på meg når jeg sier at jeg stod opp klokken 06:15 i morges? Ikke jeg heller. Men det er sant, altså. Jeg var helt zombie når alarmen ringte, men jeg skvatt opp fra senga likevel. Bergen står nemlig for tur i dag, sammen med TV2. Det er duket for den årlige TV2 høstlanseringen, og der skal jeg sammen med casten fra Skal Vi Danse. Jeg har hørt rykter om at dette er et høydepunkt i løpet av året, samt at festen alltid er over the top. Deeeet liker jeg, hehe!

Jeg var skikkelig stressa i går da jeg var sent ute som alltid med å fikse antrekk. Eventer og slik er jeg ikke så rutinert på enda, spesielt ikke når det gjelder planlegging og forberedelser av styling. Jeg tok sjansen på søndagskveld ved å bestille meg tre antrekk fra London, og jeg må si jeg var svært tvilsom til at jeg kom til å rekke å motta pakken før avreise til Bergen. Der tok jeg rimelig feil, for i går var den allerede klar for henting! Den lykkefølelsen jeg kjente på da var amazing, haha. Aner ikke hva jeg hadde gjort om ikke. Jeg avskyr å shoppe i butikker her i Oslo, da det seriøst aldri finnes noe fint. Heldigvis ble det en lykkelig slutt på det hele!

Jeg pakket med meg antrekk til presse og selve høstlanseringen på dagtid, samt en litt vågal men super fin kjole til rød løper i kveld. Gleder meg til å vise dere!

I hvert fall! Jeg er fremme i Bergen nå, klar for å skifte antrekk og ordne det siste før det bærer avsted til lanseringen. Gleder meg skikkelig til å se hvilke programmer som blir å se på skjermen til høsten! Det er alltid like spennende.

Jeg reiser hjem igjen til mitt kjære Oslo i morgen tidlig igjen, så det blir et lite døgn her i Bergen. Åh, denne torsdagen blir fin – jeg kjenner det på meg!

Håper dere får en fantastisk dag, så blogges vi igjen før dere aner ordet av det. Og forresten: følg med på Instastory for spam fra dagens begivenheter. @IsabelSraad <3 klem!

13 kommentarer
    1. Hvis du vil ha et klestips som du ofte ber om og tips om menn (gutter i ditt tilfelle) Ikke kle deg så utfordrende.Gutter, ja, gutter som er i i din alder vil helst se mest mulig hud. Gir du det et par år treffer du menn. Menn som synes den måten du kler deg på er tacky. For det gjør ofte folk tidlig i 20-årene. Se på bloggere som fotballfrue osv. Hun viser litt hud, men aldri for mye. Viser mystikk, som menn liker. Ikke gutter, de vil se den neste de kan pule. Ikke verdt å ta vare på. Ekte menn som setter pris på litt mystikk og personlighet er veien å gå;)

      Men ellers viker du som en super jente. Bare kom deg ut av fella!

    2. Får du med deg det som skjer i Amazonas egentlig? Fatter ikke hvordan så mange bloggere kan leve i en boble av velferd og ikke nevne en krise som rammer så ufattelig mange. Det er fremtiden vår.

    3. ÅÅÅÅhh i denne bildeserien minner du meg om mitt store idol da jeg var liten, Aaliyah. <3 Bringing the 90s glam back on the agenda!! Du ser dødskul ut, guuurl!

      Her er et lite knippe av Aaliyahs signatur-klær <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg