på tirsdag reiser jeg til drømmedestinasjonen min

Søndag, velkommen skal du være! Fy søren, jeg er DØD etter gårsdagens festligheter. Jeg forteller mer om det senere, men nå skal jeg endelig dele noe jeg har gledet meg veldig til! På tirsdag reiser jeg til Milanoooo! Herregud, det har lenge vært en av mine drømmedestinasjoner. Det ser så vanvittig vakkert ut der, i tillegg har jeg jo bare vært i Italia en gang før, og da var det på en jobbtur i et døgn. Jeg vet liksom ikke om det telles, haha. Jeg fikk tross alt ikke sett noe som helst, pluss at det var i Napoli og ikke i Milano. 

Dette ble egentlig veldig spontant for min del. Jeg reiser sammen med Newa, og jeg gleder meg så sykt masse til å dra på enda en ferie med henne. Det er liksom blitt vår greie, det å oppleve nye steder sammen. Bestfriends goals, spør du meg! Hehe. Vi har opplevd Mexico, Dubai, Paris, snart Milano og Ibiza sammen. Det er ikke verst, det! Vi har tross alt bare kjent hverandre i 1,5 år.

Det blir en to dagers tur, så det blir ikke lange turen. Det har hverken jeg eller hun tid til nå, da hun er opptatt med jobb og jeg er opptatt med mitt. Men en liten get away har vi bare godt av! Planen er å ta masse fine bilder (hehe), feste, spise på Nobu og Buddha bar ooog oppleve byen! Men der må jeg faktisk spørre dere om hjelp! Har dere noen gode Milano-tips? Hva vi få med oss når vi først er der? 

Åh, jeg gleder meg skikkelig! Nå er det bare to dager til avreise! 😍✈️

16 kommentarer
    1. Milano er amazing!
      Dere MÅ spise frokost / lunsj på Mi Casa Toasteria, så sinnsykt digg mat der.

      Ha en fin tur, fine du

    2. Hvorfor skal du spiser på nobu og Buddha bar når
      Du er i Milano ? Altså du må da oppleve italiensk mat når du er der og ikke spise på restauranter man ellers finner i mange andre storbyer! Nobu kan jeg forstå du vil dra på men altså en av kveldene burde dere dedikere til italiensk restaurant.

    3. Anbefaler hop on hop off buss! Beste måten å se alle turistattraksjoner på kort tid, og man får fint overblikk over byen🌸 Pluss at man da har transport resten av dagen☺️

    4. La Bullona, Just Cavalli, Da Giacomo, Cantina, Me hotel, Bulgari Hotel, Nobu/Armani Prive, Mauro Bolognese,

    5. La Scala er et must! Bestill billetter på forhånd. Dette gjelder ogs kirken Santa Msriadelle Grazie der dere kan se fresken Nattverden. Besøk også katedralen,- Duomo di Milano. Jeg synes Milano egentlig er en litt kjedelig turistby. Men god mat er det masse av! Spis osso buco. – kalveskank med risotto milanese Nam nam. Ellers er borgen, castellet, verd et besøk. God tur

    6. Hei Isabel. Først og fremst må jeg si at jeg virkelig digger bloggen din og deg, du virker som en fantastisk og godhjertet person. Det at du har begynt å handle mer miljøbevisst er fantastisk (kollektivt transport, selger brukte klær osv), men gjennom bare en flytur tur/retur til Milano er du med på å slippe ut 0,24 tonn Co2 ut i atmosfæren vår. Og i tillegg til de andre turene du har hatt i år (både ferie og jobb) til Bali, Los Angeles, Paris osv kan du her: https://calculator.carbonfootprint.com/calculator.aspx?tab=3 regne ut hvor mange tonn du har bidratt til å slippe ut i atmosfæren. Du er langt i fra verstingen på dette punktet, men du er med på å sette et eksempel og jeg mener ikke at dette er det riktige eksempelet å sette. Jeg tenker bare at antall ferier kan minimaliseres og enkelte møter kan tas på skype. All love <3

    7. Kan jeg få spørre hvilken concealer du bruker? Du ser alltid så uthvilt ut.

      Gled deg til Italia, der er det nydelig 😊

    8. Ikke sløs bort tiden med Buddha Bar!??? Dere har jo vært der i Paris osv… i Italia spiser man ITALIENSK mat!! Lov meg at dere ikke drar på Buddha bar, men faktisk opplever noe nytt… Buddha Bar har samme konsept som alle storbyer!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg