PÅ TORSDAG REISER JEG TIL…

Reklame | PALMESUS & NELLY

TOPP HER ⎟ BUKSER HER ⎟ SOLBRILLER HER

Dette er SÅ spontant, men SÅ gøy!! Da vi feiret Oskars bursdag i helgen, satt han og Erik å pratet om hvor fett det kom til å bli på Palmesus. Da hoppet jeg inn i samtalen, for dit vil jo jeg også!! Jeg trodde ikke at jeg hadde noen venner som skulle dit i år, men der tok jeg rimelig feil. Jeg fikk ordnet meg billetter dagen etter, så nå bli det søren meg Palmesus på denne frøkna også! Ina, Erik, Oskar og jeg kjører ned på torsdag og blir værende til søndag. Vi fire skal bo på samme hotellrom, og jeg kan love dere at det kan bli interessant… Haha! Ina og jeg kommer til å måtte være kjeftete og passe på at rommet ikke stinker øl, kjenner jeg guttene rett. 

Jeg har vært på Palme en gang før, men det er rundt tre år siden tror jeg. Jeg husker at jeg hadde the time of my life der da, og har egentlig alltid hatt lyst til å dra tilbake årene etter. Problemet har bare vært at jeg alltid er bortreist på denne tiden av året, men denne sommeren tilbringer jeg store deler av her hjemme på grunn av leilighetskjøpet og andre prosjekter. Derfor passet det midt i blinken å gjøre en comeback i år – endelig!

Jeg var i byen å prøve å finne det perfekte festival antrekket tidligere i dag, uten hell. Så klart. Det er grunnen til at jeg alltid handler på nett, for i butikkene her i Norge synes jeg utvalget er dødsdårlig. Enten det, eller så er det bare jeg som er over middels kresen. Jeg må nok bare rote i garderoben å se om jeg finner noe, men det er ikke så enkelt når 98% av klærne mine er nedpakket i esker etter flytten. The struggle is real.

Jeg gleder meg skikkelig mye til å komme meg bort fra Oslo for et par dager sammen med en herlig gjeng som jeg alltid koser meg med. Dette blir braaa! 

Skal noen av dere på Palme, forresten? Håper vi sees der – jeg elsker å møte på lesere!! 😍❤️

21 kommentarer

Siste innlegg