PARIS VLOGG #1

Hei babes! Her kommer første vloggen fra Paris Turen jeg var på sammen med Newa. Det er vel rundt tre uker siden jeg kom hjem fra den reisen nå, og det har tatt en del tid før vloggen har blitt klippet. Grunnen til det er at mac-en min har vært på service, og jeg har hatt en skikkelig ræva lånepc i mellomtiden. Endelig fikk jeg tilbake min, og derfor er også vloggen endelig klippet! Det kommer en til vlogg fra denne turen, forresten. Håper dere liker den! Klem. <3

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

4 kommentarer
    1. Hva heter sangen i første del av videoen? Den spilles overalt i videoer og jeg finner aldri ut hva den heter siden det ikke er noe sangtekst man kan Google

    2. Hvorfor starter dere plutselig en samtale på engelsk hele tiden? Så utrolig kleint og rart, akkurat som at dere vil at alle andre skal skjønne hva dere sier. At dere ikke ser hvor kleint det er haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg