Please, ikke nå

Reklame | luxbeauty

Fader, er det ikke på tide at dette dumme immunforsvaret mitt forbedrer seg? Jeg våknet opp med tidenes hodeverk, snørrete nese og enda hesere stemme enn noen gang. Jeg trodde at jeg var på bedringens vei da jeg la meg i går, men der tok jeg visst grundig feil. Ingen gøy overraskelse å våkne til, akkurat. Det verste er at jeg ikke våger å ta nesespray når jeg er så tett og ikke klarer å puste, for jeg ble nemlig avhengig da jeg var yngre. Siden den gang har jeg holdt meg laaangt unna, for å si det mildt. Det er ikke å spøke med, ass. Be carefull, babes!

Uansett. Dagen i dag startet jeg hos neglteknikeren min allerede klokken 10:00. Jeg går til tidenes desidert beste salong i Oslo (stol på meg, jeg har prøvd ut typ alle neglsalongene som finnes i Oslo – uten å overdrive). De heter @luxbeautyoslo på Instagram! Det er her jeg alltid fikser neglene mine. Elsker hvor dyktige de er!

Seee så fint det ble! Jeg gikk for fransk ombre. Jeg synes det er så classy og fresht. 💅🏽

Etter negltimen dro jeg hjem for å jobbe litt, før jeg dro med meg søsteren min på en visning. Etter det dro vi å lunsjet sammen med kusina vår på Villa Paradiso. De har den beste parma pizzaen ever! Yum. Siden det har jeg egentlig bare hengt med familien og slappet helt av. Jeg er jo som sagt ikke i form (jada, vi har skjønt det nå), så dermed har ikke denne kvelden vært så sjukt wild. Det ble jordbær dyppet i sjokolade (shocker) og Farmen på tv-skjermen. En fin og koselig familiekveld!

Nå krysser jeg fingrene for at jeg får sovet bort denne forskjølelsen eller hva det nå er, slik at jeg er i topp form igjen i morgen. Jeg har virkelig ikke tid til å være syk nå. Det skjer alt for masse for tiden, og det skal sinnsykt mye til før jeg avlyser et møte eller en avtale. Så jeg får bare håpe jeg blir frisk kjappere enn svint!! 🙂

Nei dere, nå får jeg hoppe i dusjen og legge meg tidlig. Det er ikke ofte jeg er så trøtt såpass tidlig, men det er jeg visst i dag. God natt fininger. <3

 

18 kommentarer
    1. Vil anbefale deg å sjekke mandlene. Jeg blir ofte syk, og skal fjerne de. Hvis de er “ødelagte” gjør de mer skade en hjelpe. Ville anbefalt at du sjekker ihvertfall.
      God bedring!:-)

    2. Hei. Du skjønner vel imunnforsvaret ditt er så dårlig da du behandler kroppen din dårlig? det å aldri trene er så usunt som det går ant. Samtidig som du spiser all den usunne maten, sukker osv. Kroppen din råtner invendig Isabel

      1. Shriver under på denne altså. Et så dårlig kosthold som Isabel har er såpass skadelig at du kan utvikle kroniske sykdommer. På samme måte som at folk med autoimmune sykdommer kan spise seg friskere, står friske folk i fare for å spise seg syk. Derfor er det også svært dumt at Isabel så ofte poengterer hvor usunt hun spiser. Unge folk burde oppfordres til et sunt kosthold, ikke et usunt et.

    3. Det finnes nesespray som er baresaltvann som man får løst opp med, Ellers fins sånne lukte sticks de hjelper også Vicks heter den eg bruker. Kjøper ofte på reiser om man ikkje finner hjemme <3 God bedring <3

      ps husk å hvile masse nå da du er så sliten

    4. Silikonen i kroppen din, Isabelle. Fremmedlegemer foresaker en konstant kamp for imunnforsvaret ditt. Les deg opp på breast implant illness. Og nå har du ganske mange CC i kroppen din. Kroppen din kjemper konstant. Ikke rart du er mye syk. Dette kombinert med det dårlige kostholdet ditt…

    5. Legg om livsstilen så tenker jeg immunforsvaret blir bedre.
      Du er naturlig tynn, men har en forferdelig kropp, både utvendig og innvendig. Det finnes ikke noe mer usexy enn fyrstikkbein uten en antydning til muskler. Se på anklene dine, hovne og stygge. Dette er resultatet av et dårlig kosthold og null trening, og grunnen til at immunforsvaret ditt er dårlig også.
      For noen som er så opptatt av utseende så er jeg sjokkert over at du ikke legger noe som helst jobb i det.

    6. Ville tippe du blir syk når du reiser til Dubai og Los Angeles fordi kroppen din ikke tåler den dårlige luftkvaliteten det er der? Jeg blir alltid kjempeforkjøla da jeg reiser til Korea, hvor det også er dårlig luft. Samt at hvis du har litt dårlig immunforsvar i utgangspunktet, så er det så lett å dra med seg noe fra flyplasser eller flyturer.

    7. Åssen ble du kvitt avhengigheten av nesespray? Jeg er avhengig nå i ung alder og vil slutte å være avhengig selv:((

    8. Vil anbefale å fokusere mer på hva du putter i deg. I følge det du legger ut, får du i deg alt for lite gode næringsstoffer, vitaminer og mineraler. Dette gjør at immunforsvaret ditt svekkes betraktelig, og du vil bli syk, ofte. Noe som ikke er mye aktuelt i din travle hverdag. Det finnes maaaaange sunne alternativer som er såå sinnsykt gode!

      ellers ønsker jeg deg god bedring! Hilsen personlig trener. xx

      1. Det har du nok helt rett i, Lise! Jeg må begynne å tenke litt mer over kostholdet mitt. Det har egentlig vært et av mine nyttårsforsett. Skjerpings!! 🙂 Takk for det, Lise! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg