PREMIEREFESTEN MIN

Reklame | MOODSTUDIO

I går var den største dagen i livet mitt hittil! Altså – jeg er så målløs over responsen, støtten og all kjærlighet jeg har fått siden premieren av serien min i går! WOW! Jeg er helt blåst av banen! Det er sjeldent jeg blir målløs, men dette har virkelig tatt kaken. Herregud så heldig jeg er!!! 😭❤️

Vi hadde en liten premierefest i går, hvor vi først samlet mine nærmeste, samt alle i produksjonen Aspect Film som står bak serien, til en middag. Resten av gjestene kom litt senere, og shit så rørende det var å se alle som dukket opp for å feire den store dagen sammen med meg. Igjen – jeg er virkelig ufattelig heldig! Jeg har så mange fantastiske mennesker i livet mitt, og det er SÅ gøy å kunne samle alle sammen på en feiring som dette.

Jeg gråt flere ganger i løpet av kvelden i går, for plutselig gikk det virkelig opp for meg hvor langt jeg har kommet. I tillegg ble jeg så uendelig rørt av alle de fine ordene folk sa til meg i går, at jeg ikke klarte å holde tilbake mer haha. Alt var lykketårer da, så its all good! 😅💕

Selv hadde jeg sett de tre episodene på forhånd, men ingen av de andre i familien min hadde sett noe som helst. Det var derfor utrolig rørende og stort å sitte der med de, og se de sammen med dem på premieredagen. Mamma var SÅ fornøyd (legenden haha), og det samme var søsknene mine. For ikke å snakke om verdens beste Golnaz som er en stor del av serien! Uten henne hadde den langt i fra blitt like bra som den er!

BILDEDRYSS FRA PREMIEREDAGEN

Assa???? Blomsterbud på døren, av Louis Vuitton??? 😭💕😍

Dere skulle sett meg da jeg leste kortet – hahah!!

Tusen takk til LV Oslo med Edvard i spissen! 💕 Dette var skikkelig stas!

Åhhh, seeee! 😍 Av TV2 fikk jeg levert frokost på døren! Herlighet så bortskjemt jeg var i går!

Tusen millioner takk til det beste teamet!! <3

SE PÅ HÅRET MITT?!?!? Ann Beate – jeg elsker deg!!! Prøv å finn en bedre frisør enn min – i’ll wait! Hun er helt rå på farging, klipp og åpenbart frisyrer også! Tusen takk for at du gjorde meg så fin i går! 💕

HOS MOODSTUDIO, SÅ KLART!

PAAARTY TIME MED FLOKKEN MIN!!!! <3

Gårsdagens look!

SINCE DAY ONE! 💕

Mine elskede managere: Thomas & Caroline. <3

Hiii babe! Elsker Joakim, han har alltid vært så støttende og fin!

Fine gjengen min som jobber i Aspect Film, som er produksjonsselskapet mitt. For et TEAM!!! Er så glad i disse menneskene! De har blitt som familie! <3

Til høyre her har dere beste David! Det er med han alt startet. En DM på Instagram om et uforpliktende møte om en eventuell serie, and here we are! 😂💕

Hjertet mitt! ❤️

❤️❤️❤️❤️

💕💕💕💕

Nydelig mat servert av beste Mirabel! Beste restauranten i byen!

I dag er jeg veldig sliten, noe som forøvrig ikke er så rart. Det her vært full rulle de siste dagene med både presse, jobb, forberedelser, podcast og nå premieren. Derfor har jeg tatt en fri dag i dag, hvor jeg bare skal være hjemme med Gucci. ❤️ jeg avlyste en innspilling og et møte, og tar heller en tidlig helg. Istedenfor blir det full fres igjen fra mandag av, men først – en avslappende helg!

Hva synes dere om serien? Jeg er så spent på å høre deres tilbakemeldinger! 🥰

26 kommentarer
    1. Elsket serien!! Dere er en hærlig gjeng❤️ Gleder meg til å følge dere utover høsten❤️❤️

    2. Har nettopp sett den nye serien din, og fy søren så søt og sjarmerende du er! 😊 Da tenker jeg ikke bare utseendemessig, men som person…personligheten din er virkelig helt herlig 💕 Har ikke annen kjennskap til deg fra tidligere enn det jeg har lest og sett i mediene, og har egentlig ikke hatt noen formening om deg siden jeg ikke kjenner deg. Men ville si at jeg fikk et utrolig godt inntrykk av deg, og at du virker som en veldig nydelig og god person. Håper det er hyggelig med en slik tilbakemelding ☀️

    3. Fantastisk Isabel – gratulerer så utrolig mye med egen serie 😍 det er så så fortjent 💖 gleder meg til neste episode 💞

    4. Du er så flink! Gratulerer masse med serie, den lover veldig bra så langt og elsker hvor energisk og blid du er, ofte ser det så falskt ut i realityserier men du stråler og får meg nesten til å smile selv

      Gleder meg til fortsettelsen og igjen gratulerer så masse

    5. Likte serien veldig godt, og gleder meg til fortsettelsen! Eneste som skuffet meg er hvor mange det var på premierefesten og hvor det ikke var noe hensyn til korona. Mange klemmer, kyss og ingen 1 meters avstand..

    6. Hei! Har fulgt deg en stund nå, og må bare få presisere at du virker som en helt fantastisk person, og er sikker på at serien din gjenspeiler det! Vil bare stille spørsmålstegn ved smittevernet ved denne premierefeste? Tenker på hvilke signaler dette sender ut til alle unge som følger deg… Lykke til videre!

    7. Har ikke sett serien. Overbevist om at den er bra. Du er skjønn. Jeg ønsker deg og din familie alt godt i verden. Vær stolt.

      Masse klemmer fra
      Lise

    8. Gratulerer 🙂 Jeg fikk inntrykk av at du ville lage en serie med mer mening og ikke bare som en lang vlog om livet ditt typ? men hittil virker det dessverre bare som en lang vlog. Det meste du nevner har vi følgere allerede visst om, så ja.. håper det tar seg opp med litt mer juicy detaljer og innholdsrike scener. Blir mye random «fyll» for meg nå :/

    9. Likte serien din veldig godt å syns du har vokst mye som person og det er så fint å se🥰 Når det kommer til festen din så vil jeg nå ikke si at dette er en «liten» fest… Det er mye folk her og alle sitter tett og i tilegg klemmer. Du som er en influencer og påvirker folk burde ta smittevern reglene mer høytidelig enn som så. Vi er midt i en pandemi der flere folk dør i andre land og sliter med nebb å klør, da syns jeg jammen det burde bli tatt mer på alvor enn dette!😞 Ikke ment som kritikk, bare en liten påminnelse i og med at det er fort gjort å glemme🥰 Gratulerer så mye med fin serie!

    10. Gratulerer så mye med serien! Gleder meg til å se fortsettelsen. Det er en fin gjeng familie du har❤️ Men, det som faktisk skuffer litt, spesielt fordi du skal trossalt være ( og forsåvidt er du! ) et forbilde for følgerne dine og har virkelig forandret deg på mange måter og fått frem i lyset at man KAN gjøre dumme ting, angre seg – legge seg flat og lære av det. Det er bare menneskelig. Men, at du feirer som om korona aldri har eksistert. Som om at du ikke lever i samme tid som resten av VERDEN. Det skremmer meg litt. Dette du har postet fra premierefesten din beviser nok bare étt av maaaange tilfeller der ute. Desverre. Men at du, av alle – beviser at du er en del av «dem». Det er ganske skuffende. Det er jo faktisk ikke rart smitten er så stor 😭

      1. Haha det siste får mæ te og flire faktisk 🙂 Alle driv i Covid-19 bare så du e klar over det 🙂 Kor mange ser du som tar det særriøst længer ? Kanskje 2 stykk.

        1. Ja akkurat! Derfor det er så skremmende at akkurat Isabel Raad er én av de som faktisk «sier» at dette er helt greit.
          Hun er en av landets største influensere liksom. Må gå an å tenke seg om en ekstra gang.

    11. Åh før en hææærlig gjæng 😍♥️

      Æ får dessværre ikje sett den, kan ikje ha tv 2 sumo og har ikje tv, men den høres vældi bra ut uansett ♥️♥️♥️

      Nån andre plassa man kan se den ? 🙂

      Viafree, nrk tv ? 🙂

      Klæm <3

    12. For all del, gratulerer med serien din! Men det er så ufattelig trist og samtidig provoserende å se både deg og andre influensere gi blanke F’en i smittevern. Kvinner må føde alene pga smittefare, og mye takket være folk som ikke tar hensyn.TENK hvis noen av dere kunne bruke plattformen deres til å vise hvor viktig det er å følge smittevernsreglene? Men, korona gjelder vel kanskje ikke for dere influensere – det er vel kun for oss andre dødelige.🙄 Jeg begynte å få respekt for deg, men dette her drar ting helt tilbake til start.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg