PRIVATE BILDER FRA LØRDAGENS SENDING

Happy kid, på vei til butikken for å kjøpe litt snacks.

Lørdagene starter alltid med oppmøte i studio på Nydalen tidlig på formiddagen. Jeg hadde oppmøte rundt kl 11:00, og da hadde vi ca 45 minutter på å varme opp og forberede oss til tre stykk parkettprøver. Dette for å få kjenne litt på følelsen av å danse i studio, i tillegg til å få muligheten til å kjøre gjennom dansen et par ganger slik at man føler seg enda litt tryggere.

Jeg har begynt å få plager i kneet, helt ut av det blå. Det skjedde for så vidt etter forrige ukens dans, som var jive. Det krevde mye hopping og merkelige bevegelser i bena, så det mistenkes at jeg har blitt overbelastet i menisken. Heldige som vi er, får vi alltid besøk av Klinikk For Alle i studio på sendingsdagene. De tar alltid så godt vare på oss! Her fikk jeg teipet opp kneet, for å avbelaste litt.

Gjengen i heisen opp til fjerde etasje, hvor det var duket for middag. En kyllinggryte stod på menyen på lørdag!

En selfie for å sjekke om sminken fortsatt så OK ut. Jeg sminker meg forresten selv på sendingene!

På vei til kostyme!

<3 <3

Og der var antrekket for kvelden på! Martine og jeg skulle jo tross alt være Beyoncé. 😍

Generalprøver i studio!

⚡️ ⚡️ ⚡️

4 kommentarer
    1. Du burde la dem sminke deg 🙂 du ser jo lik ut i ansiktet på hver sending. Håret er også alltid kjedelig. Fikser du det selv også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg