PRIVATE BILDER FRA TELEFONEN MIN

Hei babes! Jeg fikk en kommentar her om dagen om at vedkommende syntes at bloggen min hadde blitt så “perfekt” og overfladisk den siste tiden, og det vil jeg absolutt ikke at den skal være. Jeg setter alltid ekstremt stor pris på tilbakemeldinger fra dere, det skal dere vite. På grunn av den kommentaren har jeg lyst til å “bryte” det “perfekte” opp med private bilder fra telefonen min – helt uten filter. Bilder som jeg sender til venner, bilder som ikke burde se dagslys og bilder hvor jeg ser mindre attraktiv ut og bilder fra ting som har skjedd som jeg ikke har dokumentert med dere. Haha. Let’s do this!

La oss starte med det vakre ansiktet mitt som hadde blitt neddopa hos tannlegen – haha!! Vakker! Jeg sliter ordentlig mye med tannlegeskrekk og får derfor alltid beroligende før jeg skal behandles. Living my best life på dette bildet. 😂

Blurryyy. Like blurry som denne kvelden endte opp med å bli, med tidenes mest dramatiske ending på kvelden. Livet leker.

Et øyeblikk i livet jeg er mindre stolt over. Ble tomat. Var desp på å få litt farge før Åre, men det gikk ikke så bra. Solarium er heller ikke noe som er bra for oss, så det fikk jeg bevist at jeg burde holde meg langt unna haha.

Fantastisk optimistisk stemning på Mc-ern!

Jakter på en eventuell ny sofa. Allerede litt lei av min, men må holde ut litt til. Min er sjukt fin, men ikke fullt så comfy. Spesielt ikke om man vil myse.

Fancy handel. Fått hang up på meksikansk tomatsuppe. Så godt med egg og kalkunpølser i terninger oppi. Tips!

Absolutt skjønneste jeg har sett!!!

Pakningen min for en to dagers tur til Åre. Jeg har issues.

Indisk med friends. Som vi så fint kaller oss i chatgruppa: “horegjengen”. Flotters!

Meg som facetimer Jasmine og mamma dagen derpå for å meddele at jeg tryna ned DJ-boothen og slo huet i bakken. 😎 De ble like stolte som alltid. 👍🏼

Glamorøse middager i leiligheten min.. Som vanlig. 😎

Kjøpte TV til søsteren min!

Sjekker ståa. Her på brynstime hvor jeg testet ut “feather brows” for første gang. Eeelsker det!!

Levering av spisestuestoler. ✨

Selfie. Den beste jeg har tatt noensinne. 😎 Vurderer å bruke det som profilbildet. Tycks?

Mamsi. <3

Suzy på fezt.

iPhone 11 til Sidra og AirPods til mamma. <3

Mitt favorittsted i hele verden. <3

Kinodate med jentene! Vi så Frost 2, og jeg endte opp med å strigråte. Av en Disneyfilm.

Set, Camera, Action…

Matching with Konny hos tannlegen! Måtte åpenbart ha med meg mental støtte. Heh… Ja, jeg er 25 år.

Jeg inviterte jentene hjem til meg på wok-kveld. Så koselig!

19 kommentarer

Siste innlegg