PRIVATE BILDER PÅ TELEFONEN MIN

Reklame | egen bok

Suzy på ansiktsbehandling! Jeg klarte ikke holde meg seriøs når jeg tok opp mobilen for å se hvordan jeg så ut. Dette var en fuktighetsmaske, btw! Haha.

Her har dere legenden, myten, MAMMA RAAD! Første bildet tatt av henne i min nykjøpte leilighet. Jeg måtte så klart knipse bilder for å forevige mammas stolteste øyeblikk so far. Hehe!

Her soler jeg meg for fullt! Måtte ta bilde og sende til vennene mine, kun for å gjøre de sjalu. Sånn er jeg! 😎 Får alltid “fuck you” tilbake. <3 <3

Dette er det skjønneste! Nelly.com og Dimah Group sendte meg bud på døren, uten at jeg visste noe om det. Ble SÅ glad!!! <3 Det er så fint at man blir satt pris på når man jobber sammen med noen, og man blir lagt merke til for alt arbeidet man gjør. Beste de!!

Favorittbildet av favorittmenneskene mine!

Her er jeg på jobb, og prøver å late som at det svære kameraet ikke poker meg i trynet. Act natural 🙂

NEI, dette er ikke clickbait!!! Har vokst opp siden sist, hehe. 😛 Jeg er derimot veldig besatt av å ta graviditetstester dersom mensen kommer et sekund for sent, TIL TROSS for at jeg muligens ikke en gang har hatt sex de siste 6 månedene. Skjønner dere? Jeg er gal. Jeg er bare livredd for å være det. Jeg har alltid flere tester liggende i skuffen.

Frøken Raad som atter en gang må posere med boka si på flyplassen… Jeg kan aldri gå forbi bokforhandlerne UTEN å måtte sjekke om boka mi stolt står i hylla. Jeg er så teit, haha!

Suzy fixing her brows, like the diva she is.

Må bare poste en litt mer flatterende selfie, da alle bildene i dette innlegget viser meg fra en altfor ekte side. Hahah! MÅ påminne dere om hvordan jeg EGENTLIG (not) ser ut!! 😉

Don’t give a fuck. Sånn her ser jeg ut 80% av tiden. Blir alltid like klein når folk kommer frem å vil ta bilde, for jeg tenker bare “shit hun må få sjokk nå” hahaha. Jeg er ikke så glam og pyntet til hverdags, tro det eller ei. Jeg liker å chille.

Carina Dahl og meg på narchpiel på en Yacht i Kristiansand. Skål da, dereeee.

Venna <3

Sidra og jeg som later som at vi ikke er redd der vi sitter i en karusell. Vi holdt på å pisse på oss, to be honest.

Konny <3 

58 kommentarer
      1. De er dårlige, gir ofte skyggestreker. Isabel vil ikke ha noen strek, så jeg tror de bare vil gjøre henne vondt verre :p

        1. Hahah åååja, er ikke helt på planeten i dag hahah🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Takk for svar Isabel❤️

    1. Heii<33 Kunne du skrevet et innlegg om hvordan man skal komme seg over en fyr, evt hva som har funket for deg?

      1. Jojo, men det var bare et eksempel for å understreke hvor merkelig jeg er når det kommer til det. Jeg må ta test uansett om jeg har hatt samleie den siste måneden eller om jeg så ikke har hatt det på et år. Haha.. Jeg er merkelig.

    2. Hei! Du spiser ofte pizza på et sted, og den pizzaen ser så sjuuuukt god ut. Lurer på hva det stedet heter? 🙈 må ta meg en oslotur asap 😁
      Vet spørsmålet er random til innlegget, aner bare ikke hvor ellers jeg skal spørre 😄
      Du er forresten kanskje ti ganger vakrere uten sminke ❤️

    3. Herregud, blir ikke dere bloggere lei av å kun dra på fest, sydenferie og shoppe til krampa tar dere? Hva med litt substans i livet? En utdannelse, bidra til samfunnet eller gjøre noe som faktisk utgjør en forskjell? Det må bli kjedelig i lengden med bare sol, sommer, nye klær og restylane overalt.

      Misforstå meg rett, jeg forstår at blogg kanskje kan kalles en jobb. Det er nok mange timer som ligger bak å drifte en så stor blogg, jeg bare skjønner ikke at det ikke blir litt kjedelig i lengden…

      1. Haha virker som du bare er sjalu på livsstilen hennes😂 hadde hun ikke likt det hun gjorde så tror jeg ikke hun hadde gjort det. Du nevner utdanning, ja det er viktig men mange trenger ikke det for å tjene penger slik som henne. Tror egt alle hadde likt å ha en slik livsstil, og bare kunne reise hvor faen du vil og er dønnrik for det om. Så ta den et eple eller noe og heller gjør noe fornuftig i stedenfor å kommentere her 😂 hugs n kisses

        1. Hei Isabel 🤩 Håper VIRKELIG ikke at negative oppgulp fra en del her, påvirker deg til å enten slutte med blogg eller det livet du ønsker å leve 👏💪 Du er dønn ærlig, oppriktig, positiv etc. Hvem andre kan rekke hånden i været- å si at dem er det? Ikke mange 🙄 Jeg er 44 år og lever et tradisjonelt A4 liv. Med mann, “vanlig” jobb og 3 barn. Jeg virkelig elsker mitt liv. Og elsker virkelig ditt liv. DET ER DET SOM ER VIKTIG ❤️, Jeg følger bloggen din, fordi du er så ekte. Gråter over dine såre innlegg. Av boken jeg selvsagt har kjøpt og lest. Og flirer på meg omtrent brokk, av mye du legger ut 😂 All den bagasjen du har – det er også derfor jeg beundrer deg så stort. Fin omtanke for dine søsken og mor. Fortsett og leve ditt liv kjæreste deg – fortsatt god sommer 🌺

        2. Hei Isabel 🤩 Håper VIRKELIG ikke at negative oppgulp fra en del her, påvirker deg til å enten slutte med blogg eller det livet du ønsker å leve 👏💪 Du er dønn ærlig, oppriktig, positiv etc. Hvem andre kan rekke hånden i været- å si at dem er det? Ikke mange 🙄 Jeg er 44 år og lever et tradisjonelt A4 liv. Med mann, “vanlig” jobb og 3 barn. Jeg virkelig elsker mitt liv. Og elsker virkelig ditt liv. DET ER DET SOM ER VIKTIG ❤️, Jeg følger bloggen din, fordi du er så ekte. Gråter over dine såre innlegg. Av boken jeg selvsagt har kjøpt og lest. Og flirer på meg omtrent brokk, av mye du legger ut 😂 All den bagasjen du har – det er også derfor jeg beundrer deg så stort. Fin omtanke for dine søsken og mor. Fortsett og leve ditt liv kjæreste deg – fortsatt god sommer 🌺

          1. Åh, dette gjorde meg SÅ glad, Elisabeth!! Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive dette til meg. Det betyr så mye for meg med slike oppmuntrings kommentarer. Det gir meg enorm motivasjon! Veldig glad for at du liker det jeg gjør. Jeg setter pris på DEG!! <3 Stor klem !!

      2. Som blogger har hun jo vanvittig stor frihet til å gjøre livsendringer hvis hun vil. Hun kan omtrent bo hvor hun vil, så lenge det er solid nettilgang. Så jeg vil tro at den livsstilen hun har nå er den hun vil ha akkurat nå.

      3. Les den første setninga di en gang t, kjedelig?😂
        Æ tenke at bloggeran må nyt d mens dæm har d sånn, ingenting vare evig! Å æ syns som en “vanlig” jobber at d e ganske artig å setta å sjå igjennom bildan t isabel å drøm mæ bort litt 😅

      1. Hun har jo skrevet ett innlegg om det for ikke så lenge siden, at hun ikke er singel :p Tror det er nok svar på det spørsmålet.

      2. Hun har ho skrevet ett helt innlegg hvor hun svarer på akkurat det der. Tror det er nok svar på spørsmålet.

    4. Du er utrolig fin Isabel uansett hvilken vinkel bilder blir tatt av deg på. Du gjør hverdagen min bedre elsker å lese bloggen din og se på dine klipp på youtube. Jeg liker at du i det siste ikke har latt de som hater på deg gå inn på deg men at du lar vær på. Du er en sterk rollefigur for meg og flere der ute. Jeg er utrolig glad i deg Isabel, ønsker deg alt godt og stå på!❤️

    5. Synes det høres ut som mye jobb jeg, å opprettholde en blogg er visst mye arbeid. Tror denne jenta har mye annet i livet sitt enn det ho kanskje velger å dele. Kjente den kommentaren irriterte meg litt- for blir så feil å dømme utifra noe man egentlig ikke vet så mye om. Man velger med omhu hva man deler på sosiale medier. Fy fader hadde jeg vært frisk så hadde jeg levd livet på den måten jeg også, og for alt vi vet så kan det hende ho gjør noe stort som betyr mye for henne!

    6. Hva er det du gjør med brynene dine, vokser du bare? Har du tatt microblading? De er såå fine! Lurer også på hvordan det går med hårfjerning med laser, er hårene borte for godt? 😄

      1. Jeg går til Elin på Perfect Hair og får de fikset der. Gjort det i flere år <3 Angåenge hårfjerning med laser, så har jeg bare gjort det en gang nå. Det må mellom 5-8 ganger til, sånn ca 🙂 Holder dere gjerne oppdatert!

    7. Er du sunnere enn hva du vil innrømme ?
      Ingen kan spise masse godteri hver dag uten å legge på seg eller spise du bare litt?

          1. Noen er bare født med høy forbrenning slik at man ikke trenger å tenke like mye på hva man spiser. La Isabell gjøre og spise som hun vil uten at folk skal begynne å spekulere i alt :)) nydelig kropp har hun!!

          2. Jeg spiser kake og godteri, og spiser det jeg vil nesten hverdag men er like slank. Noen mennesker er bare sånn.

          3. Det kalles en høy forbrenning. Det er utrolig lite næring i gosteri og «drit mat» og det er raske kalorier. De med veldig høy forbrenning forbrenner disse før de blir til fett og legger derfor ikke på seg. De som ike har så rask forbrenning vil ikke klare å forbrenne kaloriene før det danmes til fett og legger derfor på seg. De fleste som har veldig høy forbrenning må ofte spise sunn og ha et variert kosthold for å gå opp i vekt. Det som er med å være tynn og spise usunn er det at selvom en ikke legger på seg så legger dette seg inne i kroppen.. det samler seg opp i blodårene og påvirker resten av kroppen så man kan være usunn selvom man er kjempe tynn.. det bare vises ikke.. Så hun har nok rett i det hun sier ☺️

    8. Hei Isabell, begynte å lese bloggen din for noen par uker siden. Digger deg og innleggene dine. Har så langt brukt fritiden min på å lese gamle innlegg fra i år❤️❤️ keep up the good work❤️

    9. Digger innlegget! 😍 hvordan får du brynene dine til å se så fyldig og vakre ut? 😍 er det dine naturlige vipper? ☺️ Digger de i alle fall og håret ditt ikke minst! 😍 hvilke produkter og rutiner bruker du for både hud og hår? 😍du er så sykt pen og du er mitt største idol!!!❤️ Love u!!! ❤️

    10. Sykt bra innlegg! 😍 hvordan får du så fyldige og vakte bryn ? 😍 digger de og håret ditt 😍 hvilke produkter og rutiner bruker du på håret ditt og huden din? 😍 du er så sykt pen og du er mitt største idol!!! ❤️ Love u! ❤️

    11. du har seriøst blitt favorittbloggeren min. du e jo bare helt fantastisk på alle mulige måta!!! fyyyy for ei herlig jenta du e<33 og æ elske å følge med på mystoryan dine!!! flire mæ så ihjel, du e bare så sykt morsom. lillesøstra mi pleie alltid å snakke om dæ og kor bra du egt e og for et godt forbilde du e, og æ brukte ikke å skjønne mæ på det før æ faktisk starta å lese bloggen din. nu har æ vel fulgt med på bloggen din i et år, og æ va enig med lillesøstra mi nån daga etter æ hadde starta å lese, hahaha! så det sir jo bare litt om kor amazing du e!!
      sende en god og varm klem til dæ<3

    12. Jeg har lest hver eneste innlegg du noengang har publisert. Begynte i 2014 og leste meg opp i arkivet. 😁

    13. Elsker virkelig dette innlegget, hvor vi får se en annen side av deg som ikke er bare glitter og glam – men fortsatt minst like vakker! Håper på flere slike innlegg iblandt, og heier på deg og all jobben du gjør!

    14. Hvooor er den hvite jakken fra? Og hvilken str har du i den? Syyykt fin! Har sett etter enn sånn lenge😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg