RABATTKODE: 20% PÅ NELLY I 48 TIMER

Reklame | nelly

Hei queens! Er dere klare for en heftig rabattkode på Nelly igjen? Jeg virkelig eeelsker å kunne gi dere eksklusive rabattkoder der, da jeg vet hvor mye dere setter pris på det. Jeg ble så glad da jeg fikk vite at jeg får lov til å dele ut en rabattkode som gir leserne mine 20% rabatt på ALT fra Nly Brands (HER). Det er Nelly sine egne merker jeg handler mest i fra, de har jo så sinnsykt mye fint! Under her viser jeg dere mine favoritter. 💕

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL RABATTEN & OPPGI KODEN «ISABEL20» I KASSEN!

Ps! Koden varer i 48 timer. Hurry!

1. OVERDEL HER + TRUSE HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

 

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

8 kommentarer
    1. Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg bare lurer på noe…

      Kommer du noensinne til å snakke om operasjoner igjen på bloggen? Liksom om hvordan det var?

      Fordi jeg har selv tenkt å ta silikon i puppene( mitt eget valg, jeg synes det er døøds fint og jeg gjør det kun for meg selv).

      Liksom at du snakker om det som er positivt og det som er negativt, og hvordan operasjoner er…

      Du må selvfølgelig ikke:) meen kan du hvertfall svare på om det er et tema du kunne skrevet om eller ikke? Forstår om du kanskje ikke vil skrive om det, men jeg spør likevell😅❤️

    2. Lite vits med rabattkode, når hele nettsiden til Nelly er nede. Prøvd i 2 timer å komme meg inn for å handle… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg