RABATTKODE: -25% PÅ NELLY

Reklame | NELLY

SKJØRT HER

Heiii queens! Endelig er jeg her med en ny rabattkode på Nelly til dere! Mange av dere etterspør det ofte, noe jeg digger. Jeg mener, jeg elsker jo å shoppe på Nelly selv! Det er jo alltid like nice å kunne handle nytt til garderoben med gode rabatter på nyheter. Rabattkoden varer frem til 27/7, kl 23:59. <3

🖤 OPPGI RABATTKODE «ISABEL25» FOR 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY BRANDS HER! 🖤

1. BIKINI TOPP HER & TRUSE HER ⎟ 2. LEO SKJØRT HER ⎟ 3. SKJØRT HER

1. TOPP HER & SKJØRT HER ⎟ 2. TOPP HER & SKJØRT HER ⎟ 3. TOPP HER

1. BIKINI TOPP HER & TRUSE HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

12 kommentarer
    1. Angrer du på at du tok silikon og rumpeinnplantater? Du sa jo selv grinenes på en video at du selv syntes det så stygt ut, hvorfor fjerner du det ikke da? Du har jo pengene til det, eller hvert fall fikse opp i det så det ser fint ut

    2. Hvor er den oransje sommerkjolen fra, den du la ut bilde av på insta story?❤️❤️❤️Du er vakker og ikke bry deg om slemme kommentarer 🙂

    3. Hvorfor driver du å lager «swipe up» på instastory til et innlegg som ikke eksisterer? Bare for å få klikk eller?
      «Swipe up så får du vite hvorfor jeg ikke har vært så
      mye i leiligheten min i det siste» blabla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg