RABATTKODE: 25% RABATT PÅ NELLY

Reklame | nelly

BUKSER HER & TOPP HER

Hei elsklings!! Torsdag, og jeg er super klar for helg! Ikke at det er så mye som skjer i helga akkurat, men… Alltid digg med helg likevel, ikke sant? Uansett! Her er jeg tilbake med en NY RABATTKODE PÅ NELLYYYY!! <3 Det vet jeg jo at dere elsker, så da ordnet jeg en ny rabattkode som dere kan kose dere med.

🦋 OPPGI RABATTKODEN «ISABEL25» FOR 25% RABATT PÅ ALT FRA NELLY BRANDS HER! 🦋

Koden i 48 timer!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. OVERDEL HER & SHORTS HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

2 kommentarer
    1. Har du noen gode tips til bikinier? Syns det er utrolig vanskelig å finne noen som er passe små rundt overkroppen, men samtidig har stor cup? Kjøper du f.eks bikinier i størrelser som S,M og L eller bare BH-størrelser?

    2. hvordan er det å motta tonnevis med klær i året egentlig? får du ikke litt dårlig samvittighet med tanke på blant annet miljø? hva i alle skal du med så sykt mye klær tenker jeg, ser at du får de største eskene fullt av klær og sko minst en gang i måneden. ellers digger jeg at du har vist så mye av dine morsomme sider i det siste, fortsett med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg