RESULTATET AV KORONATESTEN ER…

HERREGUUUUD VI ER OVERLYKKELIGE!

Familien og jeg måtte ta koronatest i går, ettersom at vi har vært i kontakt med en person som fikk påvist korona. Vi ble nokså stresset, og fikk derfor bestilt test til hele gjengen i går formiddag. Vi fikk akkurat svar på prøvene, og hele familien er friske og raske! Ingen påvist korona!!!! 😍😍😍😍 Vi er dog fortsatt i karantene da reglene er 10 dager fra siste dagen man har vært i kontakt med en som har fått viruset påvist. Jeg er i karantene frem til tirsdag, og familien frem til søndag.

Det er så fantastisk å vite at vi er smittefrie i hvert fall. Og er det en ting som er sikkert, er det at denne situasjonen har satt en liten “støkk” i oss, og påminnet oss om hvor ekstremt viktig det er med smittevern og det å fortsatt ta alle forholdsregler på fulleste alvor. Det lover jeg at i hvert fall jeg skal bli ENDA flinkere på! 

Jeg vet at det har vært snakk om brudd på smittevern på premierefesten (egentlig på middagen, før festen), og det uttaler jeg meg om i dagens nye episode av vår podcast. Du kan høre den her. Jeg har blitt nedringt i to døgn nå av pressen og journalister, men jeg valgte å uttale meg på egen plattform istedenfor. Slik unngår jeg at ordene mine blir vridd og vendt på. Håper dere vil høre episoden. Der snakker vi om blant annet kritikken fra Mads Hansen, hvorfor jeg ikke inviterte visse influencere, juice om premierefesten +++.

Nå skal vi feire her hjemme med tomatsuppe (😂), film og familiekos!! Dette var en fiiin beskjed å få! Nå kan vi puste lettet ut. <3

16 kommentarer
    1. Jeg elsker dere, en av de beste familien jeg vet om søte og morsomme😭😩😍😍❤️❤️❤️❤️

    2. Skal ikke kritisere, hater folk som gjør det 😂 Men ville bare påpeke at kanskje det er litt dumt å være i karantene sammen? Nå har dere jo fått svar på testen, men selvom alle har vært i kontakt med denne personen som var smittet, er det ikke sikkert alle sammen hadde blitt smittet for det om. Selvom kanskje du hadde blitt smittet, kan feks moren din ha vært heldig og ikke bli det. Har hørt om folk som bor sammen, og den ene i hjemmet har vært smittet, men resten av folka i huset har testa negativt. Og det er jo bare bra, men tenker på moren din som er i risikogruppa. Min mor er også det, så tror jeg hadde valgt karantene hver for oss uansett, for å være på den sikreste siden. Ikke ment som kritikk eller frekt 😁 Bra ingen av dere hadde korona 😊

    3. Jeg elsker deg sååå mye Isabel!!! Du er så god jeg elsker å se deg skinne. Har fulgt med på deg lenge. Er virkelig så inspirert av alt du får til, du er et godt forbilde for unge og voksne. Ønsker og unner deg det beste uten tvil. Stå på og fortsett å skinn. I see you babes ❤️

    4. Så fantastisk med negativ test. Puuh!!

      Men hvordan var det å ta testen? Stakk de den langt nedi halsen og langt oppi nesen?

    5. Hei! Jeg bare lurte på hvem legevakt/firma/leger kall det hva du vil haha, som tok testen for dere? Siden jeg skal ta test i Oslo området nå snart og lurer veldig på det med svartid. Ettersom jeg skal ut og reise til utlandet så må jeg ta en Corona test med flyattest.

    6. I og med at du velger å ha karantene sammen med familien din, må ikke du følge samme karantenereglene som dem? Altså, selv om det er lengre siden du hadde kontakt med den koronasmittede enn resten av familien, har jo du valgt å være i karantene med dem og har dermed vært i nær kontakt med disse som har karantene lengre enn deg? Ergo, samme karanteneregler? Hadde du vært i karantene alene hadde vell dette blitt annerledes? Eller tar jeg heeelt feil nå?🤷🏼‍♀️ Ikke ment som kritikk, men lurer oppriktig da det høres veldig rart ut at man har forskjellige karantenetidspunkt når man har valgt å gå i karantene sammen🤔

      1. Reglene på akkurat det der er helt teit 😝 Hvis jeg for eksempel jeg har symptomer på corona og tester meg og må være i karantene til prøvesvar kommer, kan mannen min fortsatt gå på jobb som vanlig. Mener at det burde vært en regel at alle i husstanden da tester seg og holder karantene, men sånn er det ikke.

    7. Hei, jeg lurer på om jeg kan komme med en presisering, eller om du kanskje kan forklare meg. Jeg er i samme situasjon som dere. Nærkontakt med person har fått påvist smitte. Møtte personen fredag. Testet negativt mandag. Men jeg må likevel ta ny test på fredag fordi inkubasjonstiden er som regel 5 dager, men det kan ta opptil ti dager (og så registrert tilfeller hvor det er gått 14 dager) før sykdommen bryter ut. Jeg lurer på om du med smittefri mener på tidspunktet testen ble tatt, og at dere fortsatt kan bli syke? Synes det er så mye i formasjon🤯.

      Jeg leste denne artikkelen https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g7VE70/helsedirektoratet-advarer-du-kan-ikke-teste-deg-ut-av-karantene

      Veldig bra at du skriver om dette! Jeg er åpenbart en av de som hadde trengt en påminnelse.

      Ha en fin kveld videre med den skjønne familien din! Btw! Du er en så fin person! Og det er veldig gøy med serien din. Gratulerer!

    8. Ååååhhh så bra dere fikk negativ!!! Jeg tok test på mandag, men fikk dessverre påvist smitte…. Er isolert i mitt eget soverom med foreldre som konstant er bekymret for meg og jeg syns synd på dem😔 De er fra Midtøsten og hører så mange dårlige rykter om sykdommen hele tiden. Men dette skal gå bra❤️ Kos deg videre med familien!

    9. Det har du helt rett i, snu på det da 😊 Da må vell familien ha like lang katantenetid som deg i og med at dere har den sammen?🤷🏼‍♀️

    10. Hei!!

      Jeg lurer veldig på hvor den beige genseren er fra, den du har på deg i serien din på sumo.

      Den du har på deg mellom videoklippene, der du snakker til kamera. Den med litt puffermer.

    11. Du og din familie er så skjønne Isabel🥰Digger serien din på tv.
      Har selv begynnt med en liten blogg i går faktisk 😂😂😂Håper jo at den en dag skal bli stor. Men igjen du er en skikkelig tøff og hærlig jente . ❤️Og jeg kan tillate meg og skrive masse sånn til deg uten at jeg prøver meg på en måte . For jeg er jo gay 🏳️‍🌈👍👍👍Stor klem Tommy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg