RIKETS ROAST AV MADS HANSEN

Reklame | nelly

EN MEGET GØY KVELD

Hahaha, for en SJUKT gøy kveld det var i går!!!! Dere som følger meg på Instagram har allerede fått med dere hva som skjedde, men til dere andre: jeg var den hemmelige gjesten på Rikets Roast av Mads Hansen på Sentrum Scene i går. OK, la meg fortelle dere alt fra a til b!

En dag i november/desember (litt usikker) ringte agenten min Vilde meg. Hun hadde da fått en forespørsel av Stian Blipp angående Rikets Roast av Mads Hansen. De lurte på om jeg hadde lyst til å delta på roasten. Nærmere bestemt: at jeg skulle være den hemmelige gjesten som hverken Mads eller publikum skulle vite hvem var på forhånd. Min oppgave skulle da gå ut på å endelig få lov til å si noen ord til Mads. ???? Jeg må ærlig innrømme at jeg var meget skeptisk da Vilde ringte meg og spurte meg om dette var noe jeg ønsket å takke ja til, men etter litt tenketid endte jeg opp med å takke ja. Girlpoweren i meg våknet, og jeg tenkte litt sånn “hvorfor ikke!”. Og dere? GUD så glad jeg er for at jeg stilte opp på dette!!! Det var SÅÅÅ gøy!

Før jeg skulle på scenen satt jeg backstage med mine nærmeste hvor vi fikk masse god mat og drikke, og der brukte jeg i hovedsak tiden til å roe nervene og gå gjennom manuset mitt. Jeg var ganske nervøs før det var min tur. Ikke nervøs for å roaste Mads (det gledet jeg meg fryktelig mye til hahah), men for å å gå på scenen fremfor 1350 mennesker. Sentrum Scene var helt utsolgt nemlig. Det var så fullt! Det skremte meg litt, jeg er ingen person som vanligvis liker å stå på scene og i hvert fall ikke fremfor så mange folk.

Heldigvis forsvant nervene i det Stian Blipp introduserte meg, musikken kom på og jeg trådde inn på scenen. Det var priceless å se uttrykket til Mads. Jeg skjønner han ble tatt litt på senga, jeg tror neppe han hadde trodd at jeg skulle dukke opp der i går. ????

Et meeeget sjeldent syn. ????

LIGNENDE CARGO BUKSER HER ⎟ SNEAKERS JEFFREY CAMPBELL HER

Bilder fra da jeg satt å forberedte meg. Jeg var ganske giret, som dere ser. Haha!

Jeg har blitt lovet å få tilsendt klippet av min opptreden (en fotograf filmet det hele), slik at jeg kan dele det med dere lesere. Jeg kommer til å poste det fulle klippet på Instagram, så følg meg der dersom dere vil få det med dere! @ISABELSRAAD, heter jeg.

Det var dødsgøy å gjøre dette i hvert fall! Jeg har virkelig gått inn for å utfordre meg selv i 2019 og sette meg selv i ukomfortable situasjoner. Det er jo tross alt kun slik vi mennesker utvikler oss og vokser som personer. Jeg er litt lei av å være den Isabel’en som takker nei til ting som stresser meg det minste lille. Nå har jeg satt standaren ganske høyt vil jeg si, ettersom at jeg takket ja til dette. 2019, let’s GO! ????

 

33 kommentarer

Siste innlegg