ROAD TRIP MED FAMILIEN

Harryhandel i Sverige er undervudert! I går satte jeg alarmen på 09.30, for klokken 10.00 skulle vi kjøre avgårde til grensa for å fylle opp alt av kjøleskap, frys og skaper her hjemme hos meg. Og det fikk vi jammen meg gjennomført! Jeg er så glad for at jeg satte av søndagen til det. Kjøreturen dit og tilbake var dessuten kjempe koselig. Jeg har det alltid gøy i familien min sitt nærvær. Dere fant mamma i forsetet diggende til Tygas musikk, og Golnaz, Sidra og meg i baksetet hvor vi snakket om alt mellom himmel og jord. Mest om gutter.

Er jeg den eneste som sitter med hjertet i halsen når jeg sitter på med andre i dette snøværet, forresten? Sjåføren kan være den beste som finnes, og jeg blir likevel like urolig. Jeg er den irriterende personen som alltid maser om at sjåføren må holde fartsgrensa, kjøre forsiktig and the list goes on… Det gjelder for så vidt ikke kun når det er snøvær, men sånn generelt også. Eksen min hatet meg for det. Jeg vet at det har med barndommen min å gjøre, for da var jeg med i to kræsj. Heldigvis gikk begge bra, men det har virkelig vist meg hvor fort ting kan gå galt. Huff. Lov meg å kjør forsiktig der ute, fininger!

Det eneste jeg misliker med den nye leiligheten min er at det ikke finnes heis i bygget. Jeg bor ganske høyt opp nemlig, og alt dette skulle naturligvis bæres helt opp. Altsåååå… Jeg trener aldri, så dere kan jo se for dere hvor jææævlig det var haha. Jeg angret sjukt fort på handelen, kan man si. Spesielt de forbanna tunge brettene med brus… Var det virkelig nødvendig, spurte jeg meg selv imens jeg bannet meg oppover trappene. Hahaha – litt av et syn.

Så fort siste runde var gjennomført og jeg hadde fått pusten tilbake, konstaterte jeg med at joda, det var verdt det. Hehe! Jeg vurderte sterkt å vise dere hele innkjøpet, men som dere ser på bildet var det latterlig mye, så det droppet jeg. Jeg har derimot tatt bilder av alt godteriet, så planen er å vise dere resultatet av godteriskuffen min i neste innlegg. It’s iiiiinsane!

Okei, hvor satisfying? Jooooda, den treningsøkten i trappene var definitivt verdt det. <3 <3 <3 <3

 

30 kommentarer
    1. Skremmer det deg ikke å ha et så usunt kosthold? Jeg blir skremt på ditt vegne av å se det, og jeg ønsker deg virkelig bare godt. Det at man ikke legger på seg betyr ikke at kroppen ikke tar skade.

    2. Hei! Åh det beste som finnes er å fylle kjøleskap, skuffer og skap.
      Kan jeg spørre hva prisen for mat/drikke ble? Tenker å dra på harryhandel selv så lurer på ca hvor mye penger jeg kan regne med å bruke.
      Ha en strålende dag, fine Isabell

    3. Hei! Syyyk mengde mat haha!
      Den planten du tok bilde av – strelitzia, hvor var du hvor de solgte det?? UMULIG å finne i Norge :'( Var nettopp på harryhandel, men må nesten dra en tur til hvis de har det på grensa!

    4. Herregud , Silje..det der begynner virkelig å bli gammelt! Ta et hint når du aldri får et svar –
      Hun
      Bryr
      Seg
      Ikke.
      Hun lever sitt liv, du lever ditt. Let it go!

    5. Vet du egentlig hvor stor forbruker du er? Du bruker jækli mye plast og kjøper og kaster mat! Det er uttrolig dårlig for miljøet og naturen! Man ser jo lett at du ikke bryr deg! Du reiser jo så mye, så hvorfor ikke nevne at fly er det framkomstmiddelet som forurenser mest her på den lille kloden vi har igjen? Syntes du burde ta et grep snart!

    6. Hei! Har ingenting imot deg som person, synes du generelt virker som en veldig bra jente. Likevel ønsker spørre deg om en ting jeg hadde satt veldig stor pris på om du kunne svart på.
      Du snakker svært lite om å være miljøbevisst, eller andre verdensproblemer vi står ovenfor Idag. Det er helt greit du ikke engasjerer deg sånn ekstremt mye for det, for alle kan ikke alltid det og mange av oss har andre ting å streve med. Selv Bidrar jeg kanskje ikke mest av alle, men føler jeg likevel legger inn en innsats. Hva tenker du egentlig om at jorden ødelegges rundt oss, og at du selv bidar til at det skjer? Du tar fly relativt mange ganger årlig, sjeldent kollektiv (selv om du har påstått du har blitt bedre. Du virker heller ikke spesielt interessert i å være miljøbevisst, og du utnyttet ikke den store plattformen til å lede unge mennesker mot en mer miljøbevisst retning.

      Hva tenker du akuratt rundt dette?

    7. Blir nesten for dumt da du svarer på spørsmål om hvordan du klarer å holde deg “fit”….. Noe du langt i fra er?
      man ser ingen, INGEN muskler på kroppen din. Du er skamtynn, eneste man kan se er ribbenene på magen din…. Om det er fit for deg… så greit.

      Rumpa di er bare operert, det er ingen sammenheng mellom bena og rumpa di, som på en trent person, ingen verdens muskler på bena/armer heller….. uff

      1. Kunne ikke sagt det bedre selv. Hun har en direkte stygg kropp, finnes ikke sunn eller pen å se på i det hele tatt. Skammelig å ta så dårlig vare på kroppen sin, hun kommer til se ut som et vrak om noen år om hun ikke tar grep om kosthold og trening.

          1. Jo bare hyggelig du!
            Og jeg skriver det overhodet ikke for å være slem, men kanskje du trenger litt harde fakta for å våkne opp litt?
            Kroppen din er et vrak! Et synkende skip, og ingen operasjoner kan redde deg fra det!
            Begynn å tren, spis sunnere, og ta vare på kroppen din.
            Du som er så opptatt av utseende har jo totalt glemt kroppen din.

            1. «Sier det ikke for å være stygg»? Visst faen gjorde du det, ellers hadde du klart å vinkle «bekymringen» din til hvordan kroppen har det på innsiden, IKKE hvor lite trent eller usmakelig du synes den ser ut.
              Håper du ikke er så uhyggelig i virkeligheten.

            2. Lina:
              Hvorfor skal man måtte pynte på sannheten for å ikke være “stygge og slemme”?
              Hvis det er noen her inne, inkludert Isabell selv, som ærlig mener at kroppen hennes er sunn og ser bra ut, så har dere null peiling på helse og kropp. Hun må faktisk tåle å høre det når hun legger ut innlegg som dette og i tillegg har en EKSTREMT lite trent kropp. Tåler man ikke sannheten uten at den smøres inn i regnbuer og pastellfarger så burde man heller ikke være en offentlig person.

    8. Håper du lot være å kjøpe kjøtt i Sverige denne gangen? Ser du har latt være å legge ut bilder av det. Får meg til å tenke at du kanskje ønsker å unngå negativitet rundt det? Ut i fra hva leserne dine kommenterer så virker det som det er mer enn et oppegående menneske som leser bloggen din og stiller spørsmål ved det høye forbruket ditt og hva dette gjør med kloden vår. Du som sier du er glad i dyr og i tillegg har så god råd bør i det minste kunne kjøpe kjøtt i Norge, hvor vi har litt bedre dyrevelferd for produskjonsdyra våre og produksjonen er mer bærekraftig. Pirker bare på dette da du har så utrolig stor innvirkning på unge mennesker og dine valg kan være med å gjøre andre mer beviste:) En liten innsats fra deg kan gjøre en stor forskjell for mange dyreskjebner:)

    9. Kunne ikke vært mer enig med Aline og Susann.
      Og jeg tror faktisk ikke de prøver å være stygge, men det de sier er jo veldig sant. Du må begynne å trene og slutte å spise så mye søppel. Selv om du er naturlig tynn, så er det like skadelig for kroppen din å spise så usunt. Ikke minst, en tynn kropp uten muskler er ikke pent, desverre, men det er det ikke. Du som ser så opp til Kim K burde se hvor fin og sterk hun er i kroppen, de fine markerte beina, mot dine pipestilker og hovne ankler.
      Vær så snill, tenk på helsa di og ikke minst hvor sykt mye penere kroppen din blir med muskler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg