ROMANTISK MIDDAG PÅ STRANDEN

Reklame | NELLY

KVELDER SOM DETTE

Jeg må av og til klype meg selv i armen for å skjønne at dette er realiteten. Jeg har det så utrolig fint om dagen dere, at jeg blir helt varm i kroppen. Jeg befinner meg på verdens vakreste øy, med en helt fantastisk mann. Vi er veldig flinke til å finne på ting, spesielt middagene våres er høyt verdsatte. Vi har hatt romantiske middager ved stranden de siste 2-3 dagene (bortsett fra i går), og det er helt insane å se på solnedgangene her. Jeg trodde at solnedganger i Mexico var det vakreste, men et par av de jeg har sett her slår Mexico alle dager i uken. Gud.. Solnedgang, Sangria, nydelig mat, en fantastisk mann, varme, godt humør, latter… Dette er livet. <3

 

Jeg mener… Har dere sett noe så vakkert? Jeg blir helt målløs jeg. Hver gang solen går ned sitter vi å nistirrer på himmelen og bryter ut hvor ekstremt nydelig det er hvert andre sekund haha. Umulig å la være!

SKJØRT HER ⎟ HEELS ZARA ⎟ BODY KJØPT I LA ⎟ VESKE CHANEL

8 kommentarer
    1. Er så morro å se at du har kommet deg videre og denne mannen virker så mye mere fornuftig en den forrige.
      Dette er noe for deg, en som klarer seg selv og står på sine egne bein;-)

    2. Jeg er så glad for at du endelig utforsker ting når du er ute å reiser nå! Påvirker ikke meg, men ble likevel så oppgitt over at du dro til et annet land bare for å ligge på ei strand 😅 Så kjempe glad for at du (Eller kanskje Joss er den skyldige her;)) endelig går bort fra å bare steke i sola for å bli brun! Opplevelser og faktisk se kulturen er jo det beste med å reise til et annet land 😀

    3. Er så glad på dine vegne, unner deg virkelig dette ♥️ Tror han er bra for deg, og virker som han har føttene godt planta på jorda, og det tror jeg du trenger! Kos dere videre på turen 🥰

    4. Så godt å se at du nyter livet til det fulle. Han er heldig som har kapret ei dame som deg 😏

      Kan du lage en liten guide og priser for turen? Kunne tenke meg å dra til samme sted 💛

    5. Nydelige bilder både av omgivelsene og av deg/ dere ❤️ Så herlig å være i en lykkeboble, nyyt det ❤️🙌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg