SALT BAE & PENTHOUSE

Reklame | nelly

Her i Dubai gjelder det å booke bord på restaurantene man vil spise på i god tid i forkant. Det er som oftest fullbooket dersom man ringer samme dag, og det samme gjelder om man ringer dagen før typ. Dette gjelder naturligvis de populære restaurantene her. Vi booket bord til de forskjellige dagene på de restaurantene vi vil spise på den første dagen vi kom, slik at alt var planlagt og i boks. På onsdag stod Nusret for tur, som er “Salt Bae” sin restaurant. Jeg hadde så lyst til å ta med familien hit sist vi var her i Januar, men da var det seriøst fullbooket hele uken vi var her. Det sugde, men heldigvis hadde de noe ledig denne gangen.

Min fine date. <3

Jeg gikk for biff, så klart. Dette var deres sirloin steak. Og OM det levde opp til forventningene? JA, JA, JAAA!!! It was amazinggg! Jeg har nok aldri smakt så mørt og saftig kjøtt ever. Nam!

Golnaz gikk for deres burger, som også smakte sjukt digg!

JUMPSUIT HER ⎟ HEELS HER

(20% RABATT PÅ HELE ANTREKKET + HELE NELLY VED Å KLIKKE HER)

Etter maten var inntatt kastet vi oss i en taxi til Five Palm for å sette oss på rooftop baren/loungen Penthouse. Utsikten derfra er helt insane. Vi storkoste oss der i flere timer, hvor vi blant annet ble kjent med en veldig hyggelig gjeng fra Danmark. Det er det jeg elsker med å reise, at man får mange nye bekjentskap. I utlandet er jeg ikke like sjenert som det jeg er i Norge overhodet. Her klarer jeg liksom å slippe meg løs og ikke være så “nervøs” for alt haha. Vet ikke om noen av dere kan relatere til det? 

Jeg mener… SEEE så nydelig?!?

Slik så altså vår onsdagskveld ut! Det var en skikkelig fin kveld, og vi var ikke i seng før rundt 05 på morgenen. Vi kan å kose oss, det er i hvert fall sikkert og visst. 💃🏽

5 kommentarer
    1. Tror du at du kan ta bilder av drinker/bordet/maten uten den veska di?😊 tror hele Norges befolkning har fått med seg den ene dyre veska di nå. Takk på forhånd om du vil ta til kontruktiv kritikk for å gjøre bildene på bloggen bedre <3

    2. Hvorfor blir du alltid venn med guttegjenger på ferie, og ikke jenter? Virker som om du blir litt flørtete sammen med gutter, mens med jenter blir du overlegen. Så sånn ut på Veien til Pærra også. Stemmer det? Uansett, er det ikke litt rart å bli kjent med masse gutter når du holder på med en fyr? Hadde du likt om han gjorde det samme? Tror nok ikke det. 😛

    3. Herregud du er så nydelig❤️ Elsker energien din og positiviteten din, Samtidig som du virker så ærlig og trygg. De rundt deg er heldig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg