SISTE JOBBDAGEN FØR PÅSKEFERIE

Reklame | nelly

Skjærtorsdag = påskeferie for min del! Hei elsklinger! Har alle dere påskeferie nå, eller er det flere av dere som jobber? Jeg har hatt en veldig travel uke med masse jobb og ulike prosjekter, så jeg har knapt hatt tid til hverken meg selv eller noe annet. Puh! Derfor tar jeg virkelig ferie med verdens beste samvittighet i dag. Det blir digg med noen dager fri nå, hvor jeg bare kan traske rundt usminket i chilleklær, se på serier dagen lang, spiser masse godt og bare slappe aaaav. I need it!

Gårsdagen var min siste fulle arbeidsdag før påskeferie (da mener jeg med jobb på det ene prosjektet jeg holder på med). Det ble en full dag utendørs! Jeg må si det var digg å komme seg litt ut og få tilbrakt tid ute. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg oppholder meg mest mulig hjemme i disse tider, men det å gå ut å lufte meg litt i blant tror jeg at jeg må gjøre flittigere. 

Det var dog ganske kaldt i går, haha. Som dere ser på bildene i dette innlegget var jeg veldig optimistisk om at våren burde ha meldt sin ankomst i april. Heeehe… Det har den så absolutt ikke… 🙂 Jeg frøs, og jeg frøs og jeg frøs og jeg frøs. 💁🏽 Men var det verdt det? Totally! Looken jeg kjørte i går er min all time favoritt, tror jeg!

La oss spole tilbake til starten på dagen i går! Morgenen begynte med frokost med Sidra, som jeg hadde på overnatting fra kvelden før. Vi hadde en rolig start på morgenen, før vi omsider begynte å fikse oss for dagen. Sidra kjeder seg ganske mye for tiden stakkars, så da tok jeg henne med på jobbdagen min slik at hun kunne få kommet seg litt ut med meg og få kost seg litt. <3

Wow… OK, at jeg deler dette bildet med dere er helt absurd hahaha… Fyyyy faen, sjekk walk in closetet mitt???? KRISE! Heldigvis er den ryddet nå… Heh. Dere vet, av og til får jeg bare et raseriutbrudd når jeg ikke finner ut hva jeg skal ha på meg… Da skjer dette. ☹️

OK, så dette var gårsdagens look! Jeg har fått så mange spørsmål om antrekket, så here it goes:

LIGNENDE SHORTS HER ⎟ LIGNENDE BLAZER HER ⎟ HÆLER HER ⎟ LIGNENDE HATT HER

 

LUNSJ!

Jeg var ferdig med jobbingen rundt 19:00, og da bar det rett på butikken! Jeg storhandlet til en digg påske hjemme. <3 Vil dere se matinnkjøpet? Let me know!

Rundt 22-tiden stilte jeg meg på kjøkkenet for å mekke en sen middag. Jeg har faktisk cravet nachos en god stund, så da ble det nachos-kveld! Det er sikkert den enkleste middagen å lage, men shit så godt det er! Enkelt, går kjapt og smaker nydelig!

Hahahah, ok fyyy fader! Dere som følger meg på Instagram så nok dette i går kveld. Vi skulle mekke churros ser dere, men det ble jo ikke noen suksess akkurat. Altså, det ser jo ut som poteter???? Hahaha!! Jeg vet man egentlig skal bruke sånne sprøyteposer med en tupp eller noe, men det har selvfølgelig ikke jeg her hjemme. Dere vet, jeg lager sjeldent mat, og det er i hveeert fall sjeldent jeg baker.

Hahahha!! Poteter med salt, typ???? DÆVER!

3 kommentarer
    1. Kan du legge ut flere bilder av walk in closet ditt?? Og filme alt sammen også en dag? Men legg ut masse nye bilder!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg