SJEKKET INN PÅ HOTELL

PS!

Dette innlegget skulle blitt postet i går kveld, men hele blogg.no var klikk så jeg fikk ikke publisert.

Nå er det ganske sent her, men jeg har lyst til å skrivet blogginnlegg før jeg legger meg. Det har vært en sinnsykt travel dag i dag hvor det har skjedd mye. Jeg har blant annet signert en kontrakt (jeg dør over at dette faktisk skjer på ekte nå og jeg dør enda mer av å ikke kunne fortelle dere det enda), hatt et telefonmøte med regnskapføreren min, vært på brynstime, pakket og sendt avgårde ALLE bestillingene som ble gjort på klessalget mitt (kan ikke tro at det var hele 79 bestillinger!) ooog hengt med familien imellom slaga. Jeg er totalt utslitt i skrivende stund haha. Jeg føler meg veldig flink da, som fikk gjort alt på to do-listen. Jeg reiser jo til Dubai på søndag, og som vanlig er det tusen ting jeg må få gjort før jeg reiser på ferie.

Uansett! I går følte jeg meg ganske sliten og nesten litt nedstemt, så da sjekket jeg meg inn på et hotell på Aker Brygge. Jeg elsker å bo på hotell, det er så koselig! Det var digg komme meg litt bort, selv om det var på et hotellrom i min egen hjemby.

Jeg kuret håret, så på serier, bestilte meg pizza på døren og bare slappet maks av. Det var skikkelig digg! Det som derimot ikke var like digg var at de tydeligvis pusset opp på hotellet, og det hørtes godt for å si det sånn… Jeg ble vekket av dødsirriterende hamring og drilling vegg i vegg med rommet mitt. Typisk min flaks, haha!

Det har vært en veldig fin og produktiv dag! Det er lite som slår den følelsen av at man har fått gjort ALT man skal i løpet av en dag. Mestringsfølelse!

 

3 kommentarer
    1. Leste akkurat ferdig boken din for noen dagen siden og shit jeg har fått et helt annet inntrykk av deg og for en sterk jente du er !
      Jeg kan ikke forestille meg en gang hvordan din oppvekst har vært ! Stå på , du er flink i det du gjør , og jeg forstår nå alle valgene du har tatt.
      Ha en fin tur med familien din 😘
      Hilsen jente 30

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg