SLEEPOVER MED PRINSESSA

Reklame | nelly

Åhhh for en fin kveld jeg hadde i går! Sidra kom over for å henge, men vi bestemte oss fort for å heller kjøre en sleepover. Vi dro til butikken og handlet inn masse digg, men hovedsakelig alle ingrediensene vi behøvde for å mekke lasagne. Yumsi!! Det var skikkelig lenge siden vi hadde spist det, så vi fikk begge vann i munnen av tanken på det haha. 

Kvelden gikk til å lage lasagne, snakke om alt mellom himmel og jord og se på KUWTK, før hun la seg for å få seg nok søvn for skolen i dag. Jeg merker skikkelig godt at småsøsknene mine virkelig vokser for tiden. De er ikke barn lenger, men ungdommer. Tidligere hadde jeg skikkelig panikk over det, for jeg ville at de for alltid skulle være babyene mine. Men nå som jeg har blitt vandt med tanken og akseptert realiteten (haha), synes jeg faktisk det er skikkelig kult! Samtalene vi har sammen nå er på et mer voksent nivå og vi kan relatere til veldig mye mer ved hverandres liv. Så koselig!

Frøken dings er alltid like blid når hun får velge fritt på butikken, haha.

Jakken hennes er fra Rockandblue – HER.

Dette handlet vi!

Jeg måtte så klart kjøpe denne ekstremt gode kaken igjen… Anbefales virkelig!

Lasaaagne!

Dinner is served! Dette er faktisk den første middagen jeg faktisk har laget i leiligheten.

Jeg lover at hun elsker meg, sånn egentlig!!! 😂❤️

22 kommentarer
    1. Åhh! Så koselig, jeg har 6 søsken men ikke like mye kontakt med alle. Men jeg og broren min har så godt forhold likedans som ditt og Sidras. Herlig å se!!
      Forresten de tallerkene var nydelige, hvor er de fra? 🤩

    2. For en koselig kveld da, Isabel 😉 Anbefaler Knorr sin lasagne. Bytt ut melken med kremfløte eller matfløte og den blir nyyyyydelig 😍

    3. For en koselig kveld da, Isabel 😉 Anbefaler Knorr sin lasagne. Bytt ut melken med kremfløte eller matfløte og den blir nyyyyydelig 😍

    4. Synes du bare blir penere og penere!
      Utrolig naturlig med lite sminke, og dette kledde du veldig 🙂 Ser tynn og flott ut! Nyt denne tiden og vær 100% fornøyd med deg selv, ellers vil du se tilbake og angre på de små øyeblikkene du ikke klarte å være 100% fornøyd med deg selv pga nett-troll.

    5. Så koselig 😊 elsker sofaen ❤️
      Om du bruker vann med en liten dæsj zalo istefor jiffservietter får du mindre klissete gulv og parketten holder seg fin 😊💯✔️

    6. Kan du plis legge ut Hvor du kjøper tinga TIL leiligheten f.eks bestikk, stolen med Pels og Lille runde speilet på badet? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    7. Kan du lage et innlegg om hvilke sminkeprodukter du bruker? Trenger tips😩 Eventuelt også en sminkevideo!

    8. Heei kunne du please ha svart på hvilken dyne du har og hvor du kjøpte den? Er på utkikk og siden du nevnte den var så comfy så vil jeg gjerne sjekke den ut :))

    9. Hei! Så hyggelig at du og Sidra har så godt forhold. Du er en veldig fin søster!
      Forresten, tror du du kommer med noen flere Nelly-rabattkoder før jul?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg