SLIK BLIR JEG SÅ BRUN!

Reklame | sunny bears

Elsklinger!!! Sommeren er ENDELIG her nå! 🌴☀️😄 Dere vet alle hvor mye jeg elsker sommersesongen, og jeg kan vedde på at jeg ikke er den eneste. Finnes det noe bedre enn å skape minner i løpet av sommermånedene? Ahhh, som jeg lengter! Hva er ditt beste sommerminne?

Mitt må faktisk være da jeg overrasket Rami og Sidra med en reise til Kypros i fjor sommer. Husker dere det? Åh, det var så fint! Jeg husker at jeg planla alt til den minste detalj med mamma og Jasmine, slik at alt skulle gå etter planen. Mamma pakket koffertene deres i mens Jasmine tok kidsa med ut på cafe. Golnaz og jeg hoppet i en taxi til mamma, hentet koffertene, for og så kjøre videre til kaféen de satt på. Der tutet vi som noen galninger utenfor, og før vi visste ordet av det kom Jasmine ut med Rami og Sidra. De skjønte absolutt ingenting der jeg satt i taxien og var i fyr og flamme av glede, haha. I neste sekund fikk de beskjed om å hoppe i inn i bilen, for nå skulle vi på feeeerie! 😍 Herregud, jeg kjenner hvordan jeg ikke klarer å la være å smile som en gærning i mens jeg skriver dette. Det var skikkelig good times.

Apropos sommer! Jeg elsker å holde meg brun, og aller helst vil jeg jo være tan året rundt. Jeg får veldig ofte spørsmål om hva jeg gjør for å holde meg så brun og ikke minst hvordan jeg klarer å bevare brunfargen og gløden såpass lenge. Svaret er betakaroten! I det siste har jeg spist Sunny Bears, som dessuten smaker som godteri! Altså, de er så sjuuukt gode at jeg sliter skikkelig med å ikke gafle i meg hele boksen. Ikke bare smaker de godt, men man blir også brun samtidig! Kan det egentlig bli noe bedre enn det?

Grunnen til at jeg liker Sunny Bears bedre enn andre betakaroten merker er fordi disse er tyggepastiller og derfor skal de spises og ikke svelges. Jeg synes at betakaroten piller ofte kan være ganske store og vonde å svelge, noe jeg ikke er så fan av da jeg ikke er så glad i å svelge tabletter. Derfor elsker jeg Sunny Bears, for disse er som sagt akkurat som å spise godteri. Yum!

Jeg er så glad for å få kunne dele et helt ekstremt godt tilbud med dere her via bloggen min!

Klikk her for hele 50% rabatt på Sunny Bears akkurat nå!

5 kommentarer
    1. Kult! Disse vurderer jeg å prøve. Men jeg har bare et spørsmål: Hadde du anbefalt disse til leserne dine hvis du ikke hadde fått betalt for det? Ser mange bloggere blir sponsa av Sunny Bears for å anbefale produktet på bloggen sin, men det er jo lettjente penger så jeg skjønner jo det! 🙂 No offence <3 Men helt ærlig, hadde du genuint anbefalt disse til oss hvis du ikke hadde fått betalt for det?

      Digger deg og bloggen din, ha en super dag!

      1. Hei Selina! Skjønner godt at du lurer, det er helt fair <3 svaret er JA! Betakaroten hjelper veldig på å bevare brunfargen, i tillegg til at man blir lettere brun og får en dypere brunfarge. Grunnen til hvorfor jeg elsker Sunny Bears er rett og slett fordi de smaker godteri og skal spises, istedenfor å svelges i tablett form. Klem!

    2. Vet at du har mye å tenke på for tiden…. men begynner å nærme seg nesten to måneder siden du hadde bursdag. Har ventet lenge på den innkjøpsvideoen:((

      1. Tror ikke helt du skjønner hvor mye hun har å tenke på når du spør om en innkjøpsvideo. Hva betyr vel den med tanke på hva som har skjedd?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg