SLIK FÅR DU DE HVITESTE TENNENE

Reklame | PREMIUM WHITE

Babes! Hvordan går det med dere? Selv har jeg hatt nok en dag her hjemme med familien, og vi har egentlig bare tatt det med ro og kost oss sammen. Det blir mye mat og film i disse tider for å si det mildt haha. Det gjorde faktisk ingenting at det høøøljet ned fra åpen himmel i dag. Det gjorde dagen ekstra cozy!

Jeg har lyst til å komme med en anbefaling til dere i dag. <3 Jeg har sverget til Premium White for å få hvite tenner i over 5 år nå. Premium White var faktisk en av de første annonsørene jeg begynte å jobbe med da bloggen begynte å skyte fart. Det er så gøy at jeg fortsatt jobber med dem, for herregud så bra tannblekingen deres er! Jeg har prøvd så mange forskjellige på markedet i løpet av årene, men absolutt INGEN har kunnet måle seg med denne. Hands down! Den er så sjukt bra!

Denne tannblekingen er skånsom, effektiv og veldig enkel i bruk! Det følger med en bruksanvisning som forklarer steg for steg. Jeg sliter veldig med sensitive tenner og tannkjøtt, som gjør at jeg ofte iser av forskjellige ting. Spesielt tannblekinger. Men med Premium White har jeg aldri opplevd det, som også er en av hovedgrunnen til hvorfor jeg sverger til nettopp denne behandlingen.

SLIK FUNGERER PREMIUM WHITE:

Det følger med blekeskinner i kit-et som du enkelt former etter eget bitt ved å holde skinnene i kokende vann i 3 sekunder, for å så bite sammen. Deretter påføres blekegelen i skinnene før du plasserer de i munnen. Til slutt tar du LED-lyset (min favoritt) OG plasserer den utpå skinnene under behandlingen. Det dette lyset gjør er å aktivere blekemiddelet og gir maksimal effekt i blekeprosessen. Prosessen varer i 30 minutter, og den tiden pleier jeg alltid å vie til å se en episode av en eller annen serie (helst “ISABEL” haha 😋). Og taaada, du er ferdig! 

Jeg har veldig hvite tenner selv, og det kan jeg takke Premium White for. Jeg bruker det rundt 1-2 ganger i måneden, mest for å opprettholde hvitfargen. Det er opp til deg hvor ofte du vil behandle, men jeg kan love dere at at det ikke tar lang tid før du ser stor forskjell. Jeg har gitt bort kit til både mamma og storesøsteren min, som begge to har vært like glad i produktet i alle år.

🦋 KJØP PREMIUM WHITE PÅ 50% RABATT NÅ! 🦋

5 kommentarer
    1. Hvordan kombinerer du blekingen i forhold til mat? Skal jo helst ikke spise noe med farger på i x-antall dager osv, synes det er så stress🙄

    2. Hei! Jeg lurer genuint på om dette funker for å få hvite tenner, eller om man i tillegg må bleke profesjonelt? Jeg kjøpte for et år siden kanskje en blekings-kit fra dentaway trur jeg den het, og den funket ikke… det var 1000 bortkastet. Jeg er interessert i denne, men er det garanti for å se resultater? Eller er det slik at de fleste bleker profesjonelt, men bruker denne til å kun «friske» opp blekingen, eller holde den ved like😅😊

    3. Den e nokk bra ja, æ vet ikje men sia du har brukt den i 5 år, så bør den funke 🙂

      Nån spørsmål ->

      Kan man spise ætter ei sånn behandling ?

      Kor længe må man vente før man kan spise ?

      Kor længe vare en sånn pakke ?

      No negativt me den ?

      Klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg