SLIK STARTET JEG SOMMERFERIEN FOR KIDSA

Tidlig i forrige uke fikk kidsa offisielt sommerferie! Sidra ferdig med åttende klasse, og Rami ferdig med tiende. Han begynner fanken meg på videregående til høsten! SÅ stolt over de begge! <3 Sommerferien måtte så klart starte med en stor opptur, så da gjorde jeg ønskene deres til realitet. De har begge mast i en evighet om ikke jeg kunne tatt de med til Tusenfryd, så det gjorde jeg! Rami, Sidra, Jasmine og jeg tok turen dit, hvor vi tilbrakte hele dagen med karuseller (sidenote: jeg er pingle), spiste god mat og bare hadde litt etterlengtet søsken-tid sammen. Det var en superfin dag!

Et lite bildedryss fra dagen:

💛 💛 💛

6 kommentarer
    1. Så koselig!
      Litt random men lurte på hvilken usb c greie du bruker til macen din, hvilket merke kjøpte du og fungerer den slik den skal?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg