SLIK TAR JEG VARE PÅ HUD OG HÅR

Reklame | skinflirt

Hei, dere! <3 Nyter dere søndagen? Det gjør jeg, selv om søndagene mine består av dansetrening – slik som alle andre dager i uken. Det er deilig å være aktiv, selv på søndager. Det er uvant til meg å være, for å si det mildt. Jeg merker dog at nå som jeg har mye som skjer og generelt har en mye mer hektisk hverdag, er det ekstra viktig for meg å ta vare på hud og hår. Det er ingen myte at man mister hår under stressende perioder, i tillegg til at huden kan utagere. Jeg er obs på det, og derfor er jeg ekstra påpasselig med å ta Skinflirt daglig.

Dere som har følgt meg en stund vet at jeg sverger til kosttilskuddet Skinflirt, som kort fortalt er et kosttilskudd for både hud og hår i ett. Skinflirt inneholder en rekke virkestoffer som er nøye kombinert for å gi din hud optimale forutsetninger for å holde seg glødene og vakker, samt gi deg sunnere og mer glansfullt hår. Skinflirt inneholder vitamin A, vitamin B3, sink og biotin som bidrar til å opprettholde normalt hår og normal hud. 

Jeg har skrevet om Skinflirt flere ganger tidligere, og det er rett og slett fordi jeg oppriktig elsker dette produktet. Jeg spiser to “Skinflirt hjerter” hver dag, og det beste av alt: de smaker jordbær godteri! Sjukt gode! Det er, uten å overdrive, høydepunktet på morgenen. Og det er bra, for da glemmer jeg sjeldent å ta de. Yum!

FIRE GRUNNER TIL HVORFOR JEG ELSKER SKINFLIRT

 💖 De er veganske, så de passer for alle!

💖 Gratis frakt og sendes rett i postkassen!

💖 Føles ut som jeg spiser godteri, og ikke kosttilskudd!

💖 Se hvor fin forpakningen er!? Den er så fin at jeg alltid har den stående fremme på badet. Så girly!

_______

AKKURAT NÅ FÅR DERE ET SUPERT TILBUD VIA BLOGGEN MIN! 

💕 TILBUDET FINNER DU HER! 💕

1 kommentar
    1. For et fantastisk intervju i magasinet👍👏. Du er klart den beste bloggeren og det beste forbildet. Du er bunn ærlig med absolutt alt du har gjort og gått igjennom. Det finnes ikke andre influensere med din troverdighet. Min niese på 14 leser din blogg, fordi ærligheten din går rett hjem. Foreldre stoler på deg, du kommer aldrig med løgn og tull. Det betyr utrolig mye for dine følgere. Glad det finnes influensere som deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg