SLIK TAR JEG VARE PÅ HUD OG HÅR

Reklame | SKINFLIRT

SKIN AND HAIR

Er det en ting jeg alltid får komplimenter (når jeg først får noen, hehe), er det alltid på enten håret eller huden min. Jeg tar godt vare på begge deler, for etter min mening synes jeg at både hår og hud er to veldig “viktige faktorer”. Jeg begynte faktisk å rense huden min fra jeg gikk på ungdomsskolen, og håret har jeg alltid vært flink til å pleie. Min absolutte favoritt når det kommer til begge disse to tingene, er det kosttilskuddet Skinflirt. Jeg fortalte dere om det i et innlegg for ikke lenge siden, men jeg må bare tipse dere om det igjen! Slik er det når jeg virkelig elsker et produkt, da må jeg anbefale det videre til dere, venninner og familie.

Kort fortalt er Skinflirt multivitamin for hud og hår. Det beste med dette produktet er at disse er i smågodt form (hjerteformet <3), istedenfor tabletter som man må svelge. De smaker som jordbær smågodt, noe jeg eeelsker! Helt ærlig er de super tasty, så tasty at jeg sliter med å holde meg til anbefalt dose som er to hjerter daglig. Jeg har de meg meg overalt, til og med når jeg er ute å reiser, slik som nå. 

Jeg bor jo hos søsteren min for tiden, og jeg har merket at boksen min har blitt litt veeel fort tom. Jeg er ikke den eneste som har blitt veldig glad i Skinflirt, haha. Newa og Golnaz har begge to også bestilt seg hver sin boks, etter å ha smakt på Skinflirt hos meg. Dette er good stuff, dere! ✨

Jeg takker aldri nei til vitaminer for hud og hår. To i en, noe som er veldig lettvint! Dessuten er Skinflirt vegansk, for de av dere som skulle lure på det.

Akkurat nå får dere et sinnsykt godt tilbud via min blogg!

💕 TILBUDET FINNER DU HER 💕

5 kommentarer
    1. Lurte på en ting ?:) Hvorfor kommer ikke alle kommentarer ut i kommentarfeltet ditt og hvorfor kan ikke de komme ut når man sender de til deg med en gang som det gjør med andre bloggere?

    2. Kan du lage et innlegg om hår, produkter fra a-å som du bruker, og hvordan du pleier det? 🙂 Du har så fint hår😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg