SOMMERFUGLER I MAGEN & EN ENORM FRUSTRASJON

Hei hjerter! Håper denne dagen har behandlet dere bra hittil. Selv har jeg holdt på å rive av meg håret i hele dag, o-en på tastaturet har nemlig bestemt seg for å ikke lenger fungere. Det vil si at jeg må fuckings lime inn en “o” hver gang jeg skriver et ord som har den bokstaven. Aner dere hvor frustrerende det er? Argh!!! Det gjør jo hele skriveprosessen ti ganger tregere. Jeg startet morgenen med å ringe inn til Eplehuset for å høre om de kunne ta inn mac-en min på service, men da viste det seg at det var estimert 24 dagers ventetid. Er det tull? Ei heller hadde de mac-er å låne ut, da alle var opptatt. Typisk min lykke skal jeg si dere. 😅 Jeg klarer meg jo naturligvis ikke uten pc da det er gjennom den jeg jobber. Jeg er to sekund fra å bare kjøpe meg en ny så frustrert jeg blir, men det forstår jeg jo er sykt unødvendige penger. Jeg får smøre meg med tålmodighet å levere den på service så fort jeg får melding om at det finnes en låne pc tilgjengelig. I mellomtiden får vi krysse fingrene for at jeg klarer å la være å kaste denne mac-en ut vinduet i et svakt øyeblikk….

mood… 👆🏼

Jaja, bortsett fra det er humøret på topp i dag! Jeg skal nemlig i et møte som jeg holder på å sprenge av både nervøsitet, nysgjerrighet og spenning av. Dersom dette går i land vet jeg at dere kommer til å bli ganske sjokkert, men forhåpentligvis også veldig glad. Jeg har jo ingen aning om hvilken retning dette vil gå, men jeg er i hvert fall veldig spent (og nervøs…).

Hallo, jeg må fortelle dere om gårkvelden! Jeg hadde en skikkelig kosekveld sammen med familien!! Åååh så hyggelig det var! Dere skulle kanskje tro at vi rakk å gå lei av hverandre i Dubai, men den gang ei. Vi ble snarere enda mer knyttet til hverandre, om det i det hele tatt er mulig. Vi dro på butikken å handlet inn masse snacks, og som vanlig ble Rami litt veeel ivrig når han har banken (meg) med seg på tur hehe. Det ble både Big one, sjokoladekake, melkesjokolade, jordbær (den eneste sunne tingen, verdt å nevne) og chips & dip. Yes, da! Det manglet ikke på snackset i går kveld for å si det sånn… Men men, er det familiekveld så er det familiekveld. I normal Raad-spirit går vi jo alltid all in. Alltid.

Jeg mener… YUM!

Nå sitter jeg egentlig bare her å venter på at tiden skal gå. Jeg bruker vanligvis aldri å stå opp før alarmen ringer, men i dag var jeg ekstra ivrig på morgenen. Jeg tok meg god tid til å ligge i sengen og oppdatere meg på alt nytt, i tillegg til å sjekke mailboksen. Sistnevnte er seriøst høydepunktet i løpet av en ny dag for meg. Det er jo tross alt der “alt skjer”. Noen dager kan jeg våkne til helt elleville muligheter som tikker inn, og andre dager er det ingenting spennende overhodet. Men det er nettopp det som er så gøy – at man aldri vet. 🙂

Jeg skal slutte å mase hull i huet på dere nå og finne noen andre å plage.. Hehe! Vi snakkes mer senere, fininger. Stooor klem!!

8 kommentarer
    1. Du som har så mange lesere og fans kan jo høre om noen har en låne PC i tiden din blir sendt på repreasjon 🙂

    2. Hvordan kan du være så tynn når du bare spiser dritt hele tiden? Du har jo ikke noe fett på kroppen! I tillegg til at du hele tiden spiser ute og drikker yr alkohol?

      1. Ikke alt fett som legger seg “utpå” kroppen. Man kan bli feit invendig også. Fett legger seg rundt organene og er nesten mer farlig enn fett utpå kroppen. Ta og google for mareritt 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg