SØSTEREN MIN HAR GIFTA SEG!!!!

MR & MRS

OH my god!!! I GÅR GIFTA STORESØSTEREN MIN SEG!!!! 😭😭😭💕💕💕 Herregud, for en stor dag! Det kommer kanskje som en overraskelse for dere, men Jasmine er jo veldig privat av seg og liker ikke å synes så mye på sosiale medier haha. Derfor har jeg ikke delt noe om dette og generelt om livet hennes tidligere, av hensyn til henne. <3 Men dette har jeg fått lov til å dele – yay!!! 

I går feiret vi med en Nikah (som betyr eksteskap i Islam), og det feires ofte med en fest. Bryllupet blir senere i år, så dette var bare en feiring av nikahen som betyr at de nå er gift!!!!

Jeg synes det er helt sykt at storesøsteren min har gifta seg?! Vi har virkelig blitt voksne nå! Det gikk typ opp for meg på feiringen i går – haha. Det var en skikkelig fint å få feire kjærligheten deres i går. Fineste, fineste Jasmine & Ahmed!

Gratulerer SÅ mye til Jasmine & Ahmed. Håper dere får verdens fineste fremtid sammen, og at jeg snart blir tante…. 🤗💕

💕💕💕💕

Mamma & Jasmine. 💕

SÅÅÅÅ VAKKER!!! 😭

💕 💕 💕

VELKOMMEN til the craziness, Ahmed! 😂😍💕

Ps! Mange lurte på hvor gårsdagens kjole var på instagram i går, og den er gammel fra Nelly. Kjøpte den for lenge siden, og dessverre finnes den ikke lenger.. 😩

10 kommentarer
    1. Ååå noe av det søteste! Jeg håper kanskje du kunne lagt ut video av den dagen her at de gifta seg! Ønsker deg alt vell å bare godt innshallah de blir gamle å grå sammen ❤️❤️🙏🏾

    2. Så fine de var 😁❤️❤️kjedelig og høre om de uproffe folka da. Men håper dere klarte å kose dere for det. Gratulerer så mye med din søster og mannen. Inshalla❤️Tror det var sånn det skrives😁❤️

    3. Gratulerer så mye til brudeparet 🙂
      Jeg er født i 1991 og har vært gift i 6 år allerede 🙈 Så er bare å finne en mann og sette igang Isabel 😅💪❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg