SPADAG MED JENTENE

Reklame | egen bok

Fy søren, i går storkoste jeg meg! Jeg har lengtet etter en herlig spadag lenge nå, så det var skikkelig deilig å endelig sette av en hel dag til det. Jeg tok med meg jentene og dro til The Well hvor vi tilbrakte flere timer mens vi oppdaterte hverandre på litt ny “tea”, spiste nydelig lunsj og bare slappet heeelt av. Ahhh, det var så digg! Jeg lengter tilbake allerede haha. Jeg behøvde virkelig å få senket skuldrene litt.

Evig takknemlig for at jeg ble kjent med denne godhjerta jenta dette året. <3

Gud, tenk at det er TRE (!!!) dager til jul! Jeg er i ekstase! Det eneste som irriterer meg grønn er at vi har hatt en del snø her i Oslo en  god stund nå, men så klart har det smeltet bort nå rett før selve julaften. Jeg krysser fingrene for at det begynner å snø som bare fanken disse siste dagene slik at vi får en kritthvit jul. Det finnes jo ingenting koseligere enn det.

I dag har jeg forresten min siste boksignering før jul, så er det søren meg JULEFERIE på meg også!!! WIII!!! Lengter sååånn. Først blir det signering som sagt, som jeg så klart storgleder meg til. Jeg vil i grunn aldri at denne bokturnéen skal være over, for herregud så gøy det er å få treffe dere. Denne turnéen er definitivt et av de største høydepunktene fra i år. Tenk at jeg har så mange fantastiske lesere og følgere? EVIG takknemlig for hver og en av dere!! <3 Aldri glem det.

Sees vi på dagens signering? Den er på Ark Egertorget i Karl Johan, klokken 16.00. Dere kan komme innom for enten bare å hilse, ta bilde eller kjøpe boken der og få den signert. Har du allerede kjøpt boken kan du så klart ta den med, så skal jeg få signert den også! 😄

 

9 kommentarer

Siste innlegg