SPONTAN REISE TIL …

Heiii babes! Herregud, tusen millioner takk for all respons på min deltakelse på Skal Vi Danse!! 😍Dere er jo helt fantastiske – jeg blir virkelig så rørt når jeg leser gjennom kommentarer, DM’s og mailer. Nok en gang, hvor heldig er ikke jeg som har dere? Fy søren!

I går startet vi med første dagen på trening, og det gikk faktisk veldig bra! Vi terpet mest på teknikk, i tillegg til at jeg fikk vite hvilken dans vi har første sending. Benjamin og jeg har fått en super kul dans – til en helt rå sang!! Vi fikk også se på moodboardet for første sending, og alt jeg har å si er: GLED DERE! Dette kommer til å bli litt av et show! Jeg er så klart veldig nervøs for hvordan det kommer til å gå, da det tross alt er første gang vi skal prestere på parketten på livesending. Heldigvis er det fortsatt en god stund til! Første episode er 31. august, så vi har god tid på å lære oss både koreografi og teknikk. 

Benjamin og jeg hadde vår første dansetrening i går på tre timer, og andre trening i dag på ytterligere tre timer. I dag gikk det mye bedre enn i går, så det er godt å se at det går fremover. Det skulle dog bare mangle, for Benjamin er så utrolig flink til å lære meg alt!

Se på disse lekre gull flaskene vi fikk på trening! Menneskene som jobber i TV2 er seriøst verdens herligste, og de tar så godt vare på oss! Steller i stand, passer på at alt er fint med oss og er der til alle døgnets tider. <3 De fortjener virkelig all skryt de kan få!

I helgen tar vi fri fra dansingen. Dette blir min eneste frihelg på forhåpentligvis flere måneder (siste sending er i midten av november), så derfor skal jeg utnytte denne helgen til det fulleste. Med det sagt – i morgen tidlig setter jeg meg på flyet til Ibiza med Sofie Karlstad! Jeg har lengtet tilbake siden jeg kom hjem for knappe 2-3 uker siden, og har bare håpet på at jeg skulle få til å ta en aldri så liten tur tilbake før det er fullt fokus på dansingen resten av høsten.

Heldig som jeg er måtte dansepartneren min uansett på en siste jobb i Sverige i helgen, så da passet det perfekt å helt spontant booke en weekendtur til Ibiza. Det var altså så spontant at jeg i går postet en story på “nære venner” på Instagram hvor jeg spurte om noen av vennene mine var keen på å joine, og da skrev Sofie at hun ville bli med! ELSKER spontane mennesker!!

Da ble det enda en jentetur på meg denne sommeren, til min store glede! Det er helt perfekt timeing, for det er så mange kjentfolk som er der nede samme helg som oss. Denne gangen er jeg dessuten singel, så det skal bli enda morsommere haha. I tillegg reiser jeg med ei som jeg kjenner meg mye igjen i OG vi er begge bloggere så vi skjønner hverandres needs (les: bilder + jobbe med blogg) på ferie. 

Vi reiser tidlig i morgen og kommer hjem igjen allerede på mandag, så det blir ikke så alt for lang tur. På tirsdag er jeg tilbake på dansesenteret non stop!

Dette blir en “one last dance” før jeg ofrer livet mitt til Skal Vi Danse! Dette blir braaa!! 😍🌴✈️

14 kommentarer
    1. Gratulerer med Skal vi Danse!!!😍 kjapt spørsmål; elsker braletten fra Tommy hilfiger du la ut på story, har en lignende fra samme merke og problemet mitt er at puppene må ha str L og at båndet rundt da blir aaalt for stort, selv på det strammeste hakket. Ser kanskje for meg at du har samme problemet? Hva gjør du da isåfall?

    2. Hei. Så reklame for et program på tv her en dag, men huske ikke hva det heter. Så at du og flere andre var med. Tror det handlet om boligkjøpet. Hvilket program er dette ? 😀

    3. Du er iallefall ærlig med både flyturer og skam handling av klær. Du er ei smart jente, så regner med du vet skaden på miljøet du bidrar til med livsstilen din. Alikevel er du vanskelig å mislike fordi du har så mange andre gode verdier. Du skriver utrolig godt. Har lest boken din og det er bra lesing. Er lov å være enig om å være uenige. God tur, gleder meg til du skal danse👍

    4. Du er iallefall ærlig med både flyturer og skam handling av klær. Du er ei smart jente, så regner med du vet skaden på miljøet du bidrar til med livsstilen din. Alikevel er du vanskelig å mislike fordi du har så mange andre gode verdier. Du skriver utrolig godt. Har lest boken din og det er bra lesing. Er lov å være enig om å være uenige. God tur, gleder meg til du skal danse👍

    5. Jeg har ikke flydd hele året, men har allerede vært på flere fantastiske turer. Man kan hvis man vil.
      Riktignok svæært demotiverende når man ser andre gå for “weekendtur til Ibiza” uten å tenke på hvor mye man bidrar til å ødelegge den fine jorda vår 🙁 VÆR SÅ SNILL ‹3

    6. Kjære du,
      du flyr og flyr.
      du er en influencer,
      og dine flyvaner kan påvirke andre unge;
      til å tro det er OK/kult å ta seg 12453 flyturer i året..
      Kostnaden av flyturen koster din lommebok, co2 utslippet derimot koster alle oss andre som faktisk er klar over dagens klimasituasjon..

      Håper du kan bli mer bevisst på dette i framtiden
      Når det er sagt, håper jeg du får en fin tur!

    7. Hvor har du kjøpt skjørt og overdel som er laget av mange perler/paljetter el. ? superfint! Tenker på det som du har på deg utenpå bikinien din på flere bilder på IG 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg