SPØRSMÅLET ALLE VIL HA SVAR PÅ

Hei babes! Jeg er godt hjemme i Oslo igjen nå, etter en super herlig tur i Milano med bestie. Vi hadde to fantastiske dager der, hvor vi opplevde litt av hvert. Å reise med Newa er seriøst alltid et eventyr, det er sjeldent kjedelig! 😂 Vi har ledd så vanvittig mye på denne turen! Det var godt å få et lite avbrekk fra hverdagen, og få opplevd en ny by i et annet land. Det finnes så mange flotte steder i Italia som jeg så gjerne vil besøke. Roma og Venezia står høyt på lista!

I dag har jeg innspillingsdag på dagtid, så får vi se hva som skjer på kvelden. Jeg tar det litt som det kommer, alt etter hvor sliten jeg er. Alt jeg gjorde når jeg landet i går, var å dra hjem til søsteren min (der jeg bor nå i mellomtiden), spiste pasta med Newa, glodde på to nye episoder av Love Island UK og bare slappet av. Det var skikkelig digg med en rolig kveld, til tross for at alle vennene våres dro ut. Jeg var bare ikke i mood, jeg ville bare slappe helt av med håret i dott i ført chilleklær. Livet!

Jeg har en Q&A på Instastory nå, hvor jeg har besvart mange av spørsmålene dere lurer på. Men det er et spørsmål som går igjen og igjen. Ikke bare på Instagram, men også her. 

Hvorfor deler jeg så lite av privatlivet mitt, og da spesielt kjærlighetslivet for tiden?

Svaret mitt er at jeg har blitt eldre. Jeg driver ikke bloggen og mine sosiale medier på samme måte som før. Tidligere delte jeg absolutt ALT når det gjaldt forhold, drama, problemer osv.. Det har jeg sluttet med for lenge siden. Jeg har fylt 25 år (panikk), og jeg merker at det ikke er like kult at alle vet om hver minste detalj når det gjelder privatlivet mitt. Jeg holder kortene tettere til brystet. Det er mye fordi jeg er lei av at folk tror de vet alt, og dermed skal ha formeninger om ting de ikke vet noe som helst om, sånn egentlig. Jeg har rett og slett vokst opp, og synes ikke at det mest private som skjer i livet mitt har noe på internett å gjøre. Dessuten er det alltid tusen rykter som florerer, og seriøst: 99% av alt jeg hører og leser om meg selv er rent oppspinn som ikke eier rot i virkeligheten. Når det er sagt kommer jeg så klart til å være personlig å dele ting med dere, men enkelte ting, som for eksempel kjærligheten, vil jeg holde mer privat.

Men… Jeg vet at det er et spørsmål som i hvert fall blir stilt flere ganger daglig, og det er: er du singel? Svaret er nei. Jeg er ikke singel, men jeg deler mindre av den delen av livet mitt akkurat nå. Da har jeg i hvert fall svart på det, så slipper dere å lure. <3

Nå skal jeg logge av her for en stund, så prates vi mer senere. Følg med på Instastory (IsabelSraad), for der skal jeg svare på mange flere spørsmål utover dagen. Klem!

17 kommentarer
    1. Alle vet jo at du holdt på med Joss, det holdt du jo ikke skjult akkurat. Og jeg håper ikke det er noen andre enn Joss nå, for daa går det fort i svingene hos deg 😅

      1. Jeg mener ikke at jeg aldri kommer til å legge ut stories når vi er med hverandre, for småting som det synes jeg er hyggelig å kunne dele. Men ikke så mye, om det gir mening? 🙂

    2. Det blir jo litt dobbeltmoral og dele kjærlighetslivet ditt fra de ukene du var på ferie hver dag. Når du kommer hjem nevner du det ikke. Folk vil jo bare vite om dere fremdeles er kjærester. Er jo godt ment.

    3. Skjønner godt at du velger å holde den biten litt privat, men du gjor nok lurt i å likevel adressere spørsmålet om du er singel eller ikke. Da slipper du mugne lesere som roper clickbait over overskriften.

    4. Synes du skal få dele akkurat det du vil, men det var godt å få et ja/nei-svar så slipper vi å lure. Dere virker fantastiske sammen, og du stråler <3 Ta vare på hverandre, du fortjener det beste

    5. .. Tenker at noen av kommentarene her forklarer ganske greit hvorfor du velger å ikke dele! Folk ass🤦🏼‍♀️

    6. Skjønner veldig godt at du vil holde mest mulig av den delen av livet ditt så privat som mulig. Så klart,NOEN ting må man jo få dele uten å blir kalt dobbeltmoralsk. Kos deg masse og nyt kjærligheten❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg