SPØRSMÅLSRUNDE

Foto: Nora Angeltveit

Nå er det evig lenge siden jeg kjørte på med en god gammeldags spørsmålsrunde her! Nå har dere mulighet til å stille meg hva enn dere måtte lure på. Still gjerne litt andre spørsmål enn “hva er din favorittfarge” og sånn – jeg vil at denne spørsmålsrunden skal gå på dybden og bli veldig personlig. Nesten på kanten til å bli litt for personlig til og med.. Med andre ord: spør om akkurat hva dere vil. Jeg svarer i eget blogginnlegg, eventuelt to – spørs hvor mange spørsmål det blir. Jeg skal ha som mål å forsøke å få svart på hvert eneste ett!

SHOOT

 

98 kommentarer
    1. 1 – Utelukker du helt at du aldri blir sammen med Piere igjen?
      2 – hvem var du på date med i La? zander?
      3 – var du med Piere på TV3 festen ?

    2. Har lurt litt på om hun kusinen din er datteren til en av de slemme onklene dine du skriver om I boken? 😅🙈 Hvertfall veldig fint å se dere sammen hele gjengen og at dere har det fint nå, og er close og har det bra sammen nå! Du er en nydelig store/lille-søster!!! Litt av en bagasje, så godt å se at det ikke definerer deg! 😍

    3. Bor du alene eller med familien din?
      Tror du at du og Pierre noen gang kommer til og bli et par igjen?

    4. Hva syntes du om at andre bloggere «hermer» etter deg. F.eks. med ting som Swipe up , jeg svarer på osv. Jeg ser at mange andre bloggere har begynt med det samme etter at du begynte med det. Spørsmålet mitt er altså om du syntes det er koslig at andre bloggere på topplisten henter inspirasjon fra deg, eller syntes du de burde funnet på sitt «eget»?

    5. Hei Isabel! Jeg lurer på hva som motiverer deg til å blogge? Er det ikke litt skummelt? Syns du det er vanskelig å ikke få møte alle du forteller så mye om deg selv og ditt liv til?

    6. Hei! Jeg vil bare si at du er mitt idol og jeg elsker deg! Du aner ikke hvor mange du hjelper bare ved å poste en video. Spørsmål: Er boken din ute i bibliotek? Hvis ikke kan den det? Det ville vært fint for folk som ikke har råd, men kunne fått mye hjelp fra boken din. Spørsmål 2: Merker du at noen bloggere har legget mer merke til deg etter boka?❤️❤️❤️

    7. Herreguuud jeg trenger hjelp, hva har skjedd med blogg.no? Hvordan får du til å se statistikken? Herregud for et rotete opplegg, må vel bytte plattform for dette skjønte jeg ingenting av.

    8. Hva heter lyset du bruker til å sminke deg med, ta bilder med og filme vlogs med? Om du ikke svarer i innlegget, kan du være så snill og svare på denne kommentaren 🙈 I need that light 😩

    9. Du skriver i boka di at du opererte rumpa 2 ganger, var den andre rumpeoperasjonen den operasjonen du aldri ville gå ut med?

    10. Kanskje ikke så relevant spørsmål: men syntes du det gjorde vondt da du mistet jomfrudommen din? Med tanke på det negative mannsidealet du hadde opplevd i barndommen din, var ikke dette da ekstra rart? Hvis man kan si det på den måten.

    11. Hei! Du sier du er opptatt av miljø og tar kollektivt når du kan for å spare miljøet. Er det ikke da litt og motsi seg selv når du kjøper en hel haug nye klær, sko og vesker hver gang du reiser? Kan du ikke bruke noe du allerede har? Forstår at du tjener godt og vil unne deg fine ting, men det blir litt selvmotsigende, synes du ikke? 🙂

    12. heeeelt ærlig, har du fortsatt bittelitt følelser igjen for Pierre? I og med at forholdet deres endte sånn som det gjorde, og ikke med noe krangel eller utroskap osv..

      og hvordan er forholdet mellom dere nå? er dere venner? har dere noe som helst kontakt, og hvor mye kontakt har dere egt?

    13. Hva gjør du de dagene du føler deg som dritt og ikke har noe energi?

      Har du hatt kontakt med onklene dine etter boka? Vet de hva du har skrevet om de?
      Hva hadde du gjort vis du hadde møtt på onklene dine i dag?

      <3<3

    14. Kan du svare på spm som du feks har fortalt om i boken din, enn å svare «det står i boken min»? Ikke alle har råd til å kjøpe den

    15. Du nevner ofte på vloggen at du kommer forsent til møter,eventer osv. Føler du at du blir tatt minder seriøst ettersom at du er sen?

    16. 1) Hva er din ærlige mening om alle bloggere som driver med clickbaiting og uinspirerende innhold på sin blogg? Jeg tenker ikke på din så det er klart, men et par andre av de store norske bloggene
      2) Hva synes du om at alle nye c-kjendiser fra reality-TV de siste årene forsøker å kopiere din suksess (med varierende resultat?)
      3) Hvor lenge tror du bloggen din vil vare? Din og publikums interesse og den som inntektskilde.
      4) Hvorfor kjøper du tilsynelatende så lite merkeklær? Du er ivrig på Nelly, men bortsett fra accessories og sko ser jeg ikke stort annet. Personlig preferanse?
      5) Hoodie-spørsmål: Hvilken Balenciaga skal jeg gå for? Klarer ikke å bestemme meg

    17. 1. Sender du ofte noen av tingene du får fra Nelly i retur?
      2. Blir du sponset av Nelly?
      3. Har du hørt noe fra onklene dine i det siste eller ang boka? Eller fra noen andre som var involvert i boka på en negativ måte?

    18. Hva het din første eks?
      Hva er favoritt dyret ditt?
      Hvem er dine bestevenner?
      Har du godt forhold til søsterene dine?
      Hva har du utdannet deg som?

    19. Hei! Nå er jeg nesten ferdig med å lese boken din. Har slukt den på to dager- den rørte meg dypt inn i hjerterota. Du virker som en tvers gjennom nydelig person! Også ble jeg så glad i alle søsknene dine også ❤️

      Det jeg lurer på er: har du hørt noe fra faren din etter at du ga ut boken?

    20. Kan du fortelle litt om forholdet til familien din som vi ikke ser med deg. Hvor de bor og er fra? Har du møtt din far i senere år? Om du hadde reist der han er hadde han tatt deg i mot med åpne armer? Og din mor sin familie hvor de bor? Har du besteforeldre? Og istedenfor og få deg en rasehund vil jeg absolutt anbefale deg og adoptere en valp istedenfor og kan du som har penger si hvilken organisasjoner du støtter når det kommer til dyrehold?

    21. Hei! Kan du værsåsnill fortelle hvor du opererte nesa? Jeg har skikkelig issues med nesa mi siden jeg brakk den, og jeg vil fikse den. Jeg er så flau over nesa mi og jeg vil ikke akseptere den. Værsåsnill svar på dette

    22. Hva syntes du om jenter som går med hijab? Synes du er pen, og utrolig nydelig jente! Sett deg et par ganger og vil så gjerne komme bort. Men er redd du reagerer på sjalet mitt.

    23. Først må jeg bare si at jeg DIGGER deg for den du er. Personliget, utseendet, verdier og ja du er rett og slett fantastisk! Jeg blir oppriktig glad i sjela mi av å se vloggene dine og tror faktisk livet mitt hadde vært hakket bedre om du var venninna mi. Så de som har deg i livet sitt er virkelig heldige! Måtte bare få sagt det jeg har på hjertet først, da jeg aaaldri kommenterer noe som helst men vil at du skal vite.

      Så over til spørsmål:
      – Hva er det kleineste du har opplevd?
      – Hvis du kan velge tre ting og en person du kunne tatt med på en øde øy, hvem og hva ville det isåfall vært?
      – Går det bra med deg? Vet det går veldig bra med businessen og alt det der. Men på det personlige plan?

      Btw. boken din står høyt på ønskelisten i år. Gleder meg til å lese den! Keep up the good work og la aldri noen dra deg ned eller forandre på det fantastiske menneske du er.

    24. Ka fikk dæ te og skrive bok ?
      Ka fikk dæ te og bli me på paradise ?
      Har du bare bodd i Stavanger og i Oslo ?
      Kordan shampoo og balsam bruke du ?
      E det dyrt og skrive bok ?
      Katti begynte du og blogge, kor gammel va du da ?
      Katti starta du opp snapchatten din ?
      Har mordi ega leilighet eller leie ho ?
      Trur du på ånda ?
      Kordan parfyme bruke du og kor kan man kjøpe den ?
      Trives du me dæ sjøll ?
      Har du det bra ?
      Bor du hos mora de no ?
      Har du skrivevanska ?
      Kordan tannkræm bruke du ?
      Kordan nættbutikk anbefale du når det kjæm te møbla og div ?

      <3<3<3<3<3<3

    25. E det værd og kjøpe den nye iphonen som du har kjøpt ? 🙂 Kordan hadde du før du kjøpte den nye og hadde den bra kamera og at ræsten va bra ? 🙂

    26. Hvordan har du tenkt å ha en firbent venn når et av dine mål i 2019 er å jobbe hardere enn noen gang? Klarer ikke å tenke hvordan det skal gå hvis du skal være opptatt av bare jobb.

    27. Hei!
      -Hva gjør du om du er usikker på hvor du har ei venninne og hun f.eks liker drama, og du er f.eks. en person som hater drama? (Får inntrykk at du ikke er glad i drama, og hadde vært fint med et råd om hvordan du evt ville ha taklet det)
      – har du noen gang hatt stakkers etter deg? En gutt som har prøvd seg på deg gang på gang, og ikke gir opp?
      – hvordan takler du dårlige dager?
      – har du hatt depresjon eller angst før?
      – Har du noen gang gått til psykolog?

      Jeg digger deg, og håper du har det fint ❤ du er så åpen og du er så sterk. Derfor syns jeg du er fantastisk person, og en av de få bloggene jeg leser faktisk 🙂

    28. Du sa tidligere at du skulle gi bort pengene du tjente på boken til en organisasjon,og du nevnte forandringsfabriken i dette innlegget?Er forandringsfabriken den organisasjonen du skal gi pengene til? For vær så snill,ikke gjør det!

    29. Hva er det værste en venn har gjort mot deg?
      Har du snakket med onklene dine etter at boka kom ut?
      Hvem er den første du ville ringt viss du havnet i en skikkelig krise?
      Snakker du og mammen din noen gang om hvordan hun håndterte ting i oppveksten din?
      Er du bitter på mammaen din?
      Hvor mange nære venner har du?

    30. Hvordan føles det å vite at du er en av de i Norge som bidrar til mest kroppspress blant unge i Norge?

      Føler du at du er “bedre” enn folk som har noen kilo ekstra?

    31. hvordan ut taler du etternavnet ditt? som raad eller som råd siden det er to aa så blir det jo egentli å men siden det ikke er et norskt navn
      hadde den diskusjonen me søsteren min og vi er uenige😅 digger dæ

    32. Hva tenker du om at du kanskje bidrar til et overforbruk i samfunnet ved å reklamere for nettbutikker som nelly osv? Tenker du på miljøkonsekvenser?

    33. Hei 🙂 tror du fosterfamilien din har lest din bok? Har de evt kommet med kommentarer til den?
      Og er det en spesiell grunn til at boken ikke har blitt anmeldt slik som de andre bloggbøkene?
      Syntes boken var kjempe fin 😊 klem.

    34. Er det ikke litt selvmotsigende å si at du er opptatt av miljø de få gangene du tar kollektivt, men allikevel kjøpe nye klær hele tiden? Bruk heller samme klær flere ganger. selvom du tjener mye og vil kjøpe nytt, trenger du da ikke si at du et opptatt av miljøet liksom 🙂 prøv heller å Finn andre ting du kan være opptatt av (for å prøve å være et godt forbilde) som du faktisk klarer å holde.

    35. Hei, fantastisk bok.
      Lurte på om det har vært noen negative konsekvenser til boken innad i familien? Noen dårlige reaksjoner, eller har de vært støttende?
      (Tenker kanskje spesielt i forhold til onkelene dine og din biologiske far)
      Takk!

    36. Hei! Jeg sliter litt med humøret og motivasjonen til å generelt få ting gjort… (Er 16 år og flyttet på hybel til dette skoleåret) Har du noen tips? 🙂
      Klem

    37. Jeg har aldri klikket inn på bloggen din, har aldri vært innom instagrammen din, men har bare hørt om deg. Og ut i fra det jeg har hørt så har jeg selvfølgelig skapt et bilde av deg. Ikke nødvendigvis et veldig bra bilde.. Men.

      Jeg så din vlogsmas nummer 8 og jeg må si at jeg aldri har tatt mer feil av en person. Fy søren så mye ufortjent dritt du har fått. Du er virkelig et fantastisk menneske som donerer så mye penger til Redd Barna. Jeg ser på masse vlogsmas, og du ER DEN ENESTE personen som snakker om det å gi til andre. Du har fått en ny følger, og jeg er så sinnsykt glad jeg endelig klikket inn på bloggen din.
      Ønsker deg en sikkelig god jul , og håper du fortsetter å donere masse til mennesker som har det vanskelig. For mange er jula den værste årstiden, meg inkludert. Klem <3

    38. Hei:)
      Hva tenker du rundt operasjonene dine i ettertid?
      Har du noengang tenkt på hvordan du skal formulere det videre til fremtidige barn? Hva ville du gjort dersom du får en datter som spør hvorfor dere ikke ligner eller om hun ikke er pen siden hun har din «gamle» nese eksempel? Og hva tenker du om gravide som slanker seg mens de er i svangerskap og tar fillers osv? Mvh

    39. Hvorfor klarer du ikke å forholde deg til det du sier du skal gjøre på bloggen? F.eks nå, vlogmas, og allerede har du gitt opp. Er mye du begynner på, men du klarer aldri å holde det hele veien. Lagt merke til det opp gjennom tiden.

    40. Hei ☺️☺️
      Kommer du Til staavanger på lørdag ?
      Og hvor ??😄 må vite
      Så jeg kan skaffe meg barnevakt ! ❤️

    41. -Er du noen gang redd for at du skal møte på onklene dine? Eller faren din?
      – i det siste har det vært mye sakter om at enten mor
      eller far kindapper sine egne barn til hjemmelandet sitt! Hva hadde du gjort om faren din hadde kidnappet
      småsøsknene dine?

    42. 1. Bor din far i Norge?
      2. Har du eller noen av dine søsken kontakt med han idag?
      3. Har han noen sinne kommet med en unnskyldning til dere?

    43. Prøver å spørre en gang til, siden du sier at du ønsker skikkelige spørsmål…

      Hva tenker du om å bruke barn i sosiale medier? Da tenker jeg på blogg og Instagram spesielt.

      Du har jo allerede gitt det politisk korrekte svaret om at du ikke vil dømme noen and so in. Jeg syns det høres svært usannsynlig ut at du ikke har en mening om det her, når du selv har vært utsatt for at foreldre og andre har tatt dårlige valg for deg i din oppvekst.

      Syns det er supertrist om du ikke skal være ærlig fordi du er redd for å tråkke på noens tær. Drt går an å være uenig med bloggkolleger uten at det er å tråkke på dem.

      Hvordan hadde du likt at dine foreldre solgte din barndom for spons, reklame, følgere osv.? Hva tenker du er det beste for barna?

    44. Jeg lurte på søsknene dine får de alt dem vill om dere eksempel er ute sammen? Eller om sidra spørr om parfyme eller sminke eller penger får de med engang eller setter du grenser til dem? Føler du er en person som ikke klarer å si nei når det kommer til familie, og du har jo en del penger, så å gi dem en 1000 lapp er liksom ikke så stort problem. 💕💕💕

    45. Hei!
      Har du noen tips til hvordan man kan forklare ovenfor kjæresten at man vil gjøre det slutt uten å såre dem altfor mye. Særlig når partneren virker å fortsatt være veldig forelsket? (Han snakker om ekteskap osv)

    46. Hvorfor er du ikke interessert i å lære mer om den iranske og irakiske kulturen din? Jaja jeg skjønner du er født og oppvokst i Norge. Det er mange ungdommer med utlandsk bakgrunn. Men er vel fortsatt bra å kunne litt? Moren din er jo ikke etnisk norsk? Hun snakker ike flytende norsk, så Hvilken språk snakker dere?

    47. Har det skjedd noe mellom deg og Sofie? Helt siden hun dro hjem fra LA har du ikke nevnt henne på bloggen eller sosiale medier, og du, Ine og Sofie er aldri å se sammen lenger.

    48. Hvis du angrer så mye på operasjonene… Hvorfor fjerner du ikke silikonen i puppene? Hvorfor fjerner du ikke fettet som er operert i rumpa (hvis det er mulig)?

    49. -Skulle du ønske du var en kardashian?
      – er du glad i oppmerksomhet?
      -håper du på å bli en internasjonal superstjerne?
      -i så fall hva er talentet?
      -føler du at du inspirerer unge kvinner?
      -hva er målet med bloggen din?

    50. Har du ikke innerst inne lyst til å leke med håret f.eks klippe det kortere, farge det til karamell-brunt i mens du er ung og pen?

    51. Hvorfor heter egentlig bloggen din Sraad? Er det en forkortelse for ditt gamle navn Shirog Raad?

      Og isåfall hvorfor har du valgt å kalle opp bloggen din etter ditt tidligere navn?

    52. Hva tenker du å gjøre angående bryst implantatene dine? Da du ikke er fornøyd. Tenker du p bytte de ut i fremtiden, øke i strl, minske i strl eller fjerne de helt?

      Hvilken tid i livet ditt ville du gått tilbake til hvis du kunne og hvorfor? (Hvor gammel er du og hva gjorde du?) eller formulert på en annen måte: hva er det mest verdifulle minnet du har?

    53. Hvorfor unnlater deg alltid å svare på spørsmål om hva moren din gjør? Skjønner hvis du vil had det “privat” men du har jo svar på spørsål når folk spør om søskene dine at de går på skole osv og er åpren, hvorfor er du taus når det gjelder din mor? INGEN YRKER ER SKAM! ER MAN IKKE ISTAND TIL Å JOBBE ER DET HELLER IKKE ET SKAM, ALLE HAR SINE HISTORIER, OG MAN MÅ KUNNE RESPEKTERE ISTEDENFOR!

    54. Har lest boken din, fikk rett og slett gåsehud.. for en oppvekst!! Og allikevel er du så sterk som du er nå! Du er ett råskinn, det håper jeg du vet!😍

      Noe jeg ofte tenker på, når du legger ut koselige innlegg om familien din..

      Hvordan har du egentlig greid å “tilgi” moren din? Skjønner at hun hadde det fælt hun og, men hun er jo trossalt mamman din, og man gjør alt for barna sine. Har du noengang holdt nag til henne ?

    55. Du er så perfekt og ekte på dette bildet! Jeg ser at du er en person som blir tatt for å være ekte, bare fordi du er så vakker uten sminke! Du blir akseptert som ekte, og du blir akseptert som hel. Som hverdagens hendelse, den som står, den som beveger seg, den som er ren.

    56. Hei. Jeg vil bare si at på bildene fra serien du har brukt i dette innlegget, er du så utrolig vakker. Blir helt misunnelig over hvor pen du er

    57. Hei!
      Jeg vil bare si at du er et nydelig menneske, til å begynne med likte jeg ikke deg så godt fordi folk rund meg ikke likte deg så godt. De følgte bare bloggen din i ny og ne, mens jeg begynte å følge deg hver dag. Nå som jeg har fått et helt annet syn på deg, Og hver gang folk rundt meg sier noe så stopper jeg dem. Jeg vil ikke la de dømme deg uten å kjenne deg. Du er et fantastisk menneske. Det er mange ganger jeg kjenner meg igjen i det du fortelller. Jeg får virkelig tårer hver gang jeg ser hvordan du og familien din har det sammen, det er ubeskrivelig! Jeg kunne virkelig ønske jeg var en så god søster og en datter som deg! Dine søskne er heldig som har deg og også omvendt. Du har rett å slett en fantastisk familie! Og moren din! Hun er verdens skjønneste ! Minner meg så om min egen mor! De er så like!
      Stå på! Og det er gøy å se at du får til ting og mestrer det du gjør !❤️

      Allah wkon ma3ek w 3eletkon ❤️

    58. hei!
      Lurer egt på om du kan flere språk en norsk og Engelsk?

      Du har jo stammer fra midt østen? Så lurer egt på om du kan å snakke Arabisk?

      Og om dine søsken også kan det?

    59. Du fortalte en tid tilbake at du var sexfrustert da du hadde vært borte fra Pierre.
      Stemmer det at du er en slik person fortsatt Hahah?
      Og har du hatt sex siden exen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg