STAVANGER I BILDER

Hei, dere! Jeg knipset en hel del bilder da jeg var i Stavanger. Til tross for at jeg kun var der i 1,5 døgn, klarte jeg å dokumentere turen gjennom 30 bilder som jeg vil dele med dere her. <3 Det var noen innholdsrike, meningsfylte, emosjonelle og HEKTISKE timer i hjembyen min. Vi var over alt på den korte tiden vi var der, for å rekke å gjøre alt som skulle gjøres. 

Og jeg må bare understreke nok en gang at grunnen til hvorfor mamma, Jasmine og jeg reiste til Stavanger i utgangspunktet var på grunn av en jobb som skulle utføres.

Mamma klar for avreise! Godt forberedt! 🙂

Mamma på Viste-stranden.

<3 <3

Her bodde mormor når vi var små.. <3

 

Pizza på sengen. Det behøvdes første kvelden!

Jeg rakk å besøke bestevenninnen min Michelle!! Hun og kjæresten Elias har kjøpt seg ny leilighet sammen, samt skaffet verdens skjønneste hund. Jeg er så glad vi rakk innom! <3 Alltid like godt å få henge med henne igjen. HATER at vi bor i forskjellige byer! 🙁

Se så fint!! SÅ stolt over dere, Michelle & Elias! <3

Besøkte stedet jeg bodde på når jeg bodde i fosterhjem.

På denne fotballbanen har jeg tilbrakt store deler av oppveksten min.

Her gikk jeg på skole fra 1-5 klasse!

 

Besøkte himmelens fineste engel. ❤️

26 kommentarer
      1. Hun MÅ vel strengt tatt ingenting når det gjelder hva hun har på seg..? Men for å være ærlig hadde jeg også hatt den kroppen hadde jeg og vist den frem hele tiden🤪. Men hun kler jo “kort skjørt og korte topper” veldig godt da så hvorfor er det så viktig?

          1. De med bred hofter og hengende mage kan jo kle lik som henne. Hvis du og dine ikke vil så skal hun ikke få smell for det 🙏 Du er fin uansett hva du har på deg, det samme gjelder Isabell. Ganske sikker du “I” og mange andre får til antrekket og kommer til å se bomb ut❤

          2. Jeg vet det er en litt sånn merkelig spørsmål, men har du alltid het Isabel eller byttet du navn? Spør det fordi du har internasjonaltnavn mens dine søsken har mer «muslimske» navn.

    1. Så ut som en koselig dag ♥️

      Men du ? Kordan av dæm drikkan over hær drikk du ? E dæm god ? 🙂 Fins det flere av dæm som du drikk ? 🙂

    2. Jeg er fra Randaberg, så kjenner godt igjen mange av bildene dine❤️ gikk selv på Harestad skole en gang for leeeenge lenge siden😊😄

    3. Du er sterk som klarer å dra tilbake!! Har selv vært utsatt for traumer og hadde aldri klart å nærme meg stedet igjen. Du er en stor inspirasjon 💖 Stå på! Husk, det som har skjedd har gjort oss til de vi har blitt, og gjort oss sterkere 🌸🌸

    4. Hei søte ❤️Den brune jakken du har på noen av de bildene her er helt nydelig ! Kan jeg spørre hvor den er fra ? 🥰

    5. Jeg leser veldig sjeldent blogg, og jeg vet ikke om du leser kommentarer Isabell, men jeg syntes du er utrolig flink. Jeg skjønner nå at det er mange unge mennesker som leser og skriver masse negativt i kommentarfeltene dine. Jeg er selv snart 20 og syntes du er en inspirasjon, du viser de vanskelige sidene ved din fortid, samt kontraster som er lette å behagelige å lese. Stå på, det er mange irriterte, sinte og frustrerte unge som kanskje ikke har forståelse for hverken yrke eller personlige følelser. Stå på, vær deg, vær et forbilde❤️

    6. Hei;
      Et tips, uten å vise kritikk, men da/når – reglen bør friskes opp. Den gang DA, hvergang NÅR 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg