STORE PLANER DEN KOMMENDE TIDEN

Hei dere! 2020 er virkelig året hvor jeg legger inn femten ekstra gir når det kommer til jobb og karriere, og jeg tar det virkelig på fullt alvor. Det er mange planer som er satt for den kommende tiden, altså de neste ukene. Full fres, og jeg er SÅ sjukt gira, motivert og full av energi!

Dette er mine største planer for den kommende tiden:

– Begynne å planlegge min bursdag, til tross for at den er i april. Jeg vil virkelig planlegge en feeet feiring, så da må jeg begynne tidlig.

– Dra til Åre med Celsius! Dette tror jeg blir dødsgøy, da det er en “jobbtur” med mange influensere fra Sverige.

– Booke inn et møte med managementet mitt angående året. Planer, fremtiden og om alt vi vil og skal gjøre i 2020.

– Ha en auditionrunde med noen venner for et upcoming prosjekt, som blir en satsning i år. Wihooo!!!

– Fjerne tatoveringen min. Time to say goodbye og endelig gjøre alvor av det.

– Planlegge ferietur med familien som forhåpentligvis skal skje i vinterferien.

– Rense garderoben og gi bort masse til Fattighuset.

– Reise til Italia på to jobbreiser! SOOO excited!!!

– Reise til Stockholm på en jobbtur!

– Besøke en oppdretter…. 💕

– Dra på Vixen Awards!

_______

so, so, so excited!!!!!!

8 kommentarer
    1. Hva mener du med fattighuset? Fretex? Erikshjelpen? Andre veldedige organisasjoner der alle mennesker i alle former og farger – uansett inntekt – kan kjøpe klær, møbler og andre nødvendigheter? Du vet det er både miljøvennlig og bra å kjøpe brukt? I Norge er det nemlig ingenting som heter fattighuset og jeg -personlig- synes det er en nedverdigende måte å fremstille det å donere vekk klær på. Gjenbruk er kult! Og det er på ingen måte bare «fattige» som kjøper brukt 😎

    2. Leste for en liten stund siden at det var store problemer med at det fattighuset fikk inn ble veldig urettferdig fordelt og ikke kom til de som virkelig trengte det (blant annet vært en del artikler i vårt Oslo), veldig fint at du vil gi til de som trenger det men ville bare gjøre deg oppmerksom på dette. Kanskje det heller gagner flere å velge en annen organisasjon?

    3. Jeg gjorde samme tabbe med tatovering, angret før jeg gikk ut av sjappa. Har bare tatt to laserbehandlinger og den er fortsatt godt synlig. Kan du oppdatere om din behandling?

      Og koselig at du skal besøke en oppdretter 🙊 Har hatt en liten hund i 5 år nå og du bør ha noen å dele ansvaret med, for det er nesten som å ha et barn. Man blir utslitt til tider

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg