STORT BILDEDRYSS FRA I GÅR OG I DAG

Reklame | egen bok & nelly

Jeg rekker knapt å blogge nå som jeg er i Stavanger, men jeg har vlogget både i går og i dag så alt er dokumentert! Jeg har også knipset litt bilder til dere, som jeg tenkte å dele nå. Det får duge enn så lenge, frem til vloggene kommer ut. Jeg skal få klippet gårsdagens vlogg i kveld før jeg legger meg, slik at den kommer ut i morgen!

I skrivende stund sitter jeg på hotellrommet og venter på Michelle og Elias. Når hun kommer skal vi dra til byen å spise og kose oss i hverandres selskap. Det er like deilig å bli gjenforent med de som alltid! Verdens beste mennesker. <3 Tenk at vi har vært bestevenner i 8 år? Tiden går så sjukt fort!!

Dagen i dag har stort sett gått til boksigneringer. Jeg har vært på hele tre stykk! Alle gikk super bra, og jeg storkoste meg noe enormt med å få treffe så mange av leserne og følgerne mine. Det er så sykt gøy å få hilse på dere, slå av en prat og få muligheten til å henge litt med dere. Og jeg må bare få si hvor sinnsykt kule mennesker som følger meg! Shit! Jeg er heldig. <3

I hvert fall: her kommer et stort bildedryss fra i går og i dag. <3

T-SKJORTE HER ⎟ BUKSER HER

Når jeg landet i går, bar det rett i en taxi til NRK Rogaland. Det var super hyggelig å få muligheten til å gjeste der! Var det noen av dere som hørte på? ☺️

Derfra bar det videre på signeringer! I går hadde jeg to stykk – en på Jærhagen og en på Kvadrat. Signeringen på Kvadrat var jo heeeelt insane!! Så sjukt mange folk hadde jeg aldri kunne forestilt meg at ville komme for å møte lille meg… Fy søren, dere aner ikke hvor ydmyk og rørt det gjør meg. <3

Når begge signeringene var unnagjort møtte vi Michelle og Elias på senteret, og da ble det en Frozen Yoghurt pause. Jeg var totalt tom på energi ettersom at jeg knapt rakk å spise noe i går, da alt gikk i et sett uten noen pauser.

Jeg avsluttet kvelden med å spise middag med vennene mine og familien, før vi kastet oss hjem og i seng. Jeg var totalt utslitt etter en så travel dag, men samtidig i lykkerus over all kjærlighet jeg mottok i går! Dere, ass. 😍

I dag har jeg også vært på boksigneringer som sagt. Disse siste bildene er fra dagens siste signering som var på Bryne. Tenk at jeg jobbet på dette senteret for knappe 4 år siden, og nå helt plutselig er jeg tilbake på senteret, med egen bok og en milelang kø med mennesker som er der for å treffe meg? Altså, det ble ganske emosjonelt for meg der.. Det er så rart å tenke på hvordan livet mitt har forandret seg.

T-SKJORTEN MIN FINNER DU HER

Se så fine følgere jeg har!! <3

Tusen millioner takk til alle som kom på signeringene mine denne helgen.

Dere er FANTASTISKE!!!!! <3

7 kommentarer
    1. Det var heilt fantastisk å møta deg!! Du e seriøst den snillaste, peneste og beste💘 du er forbildet mitt<3 elske deeeg😘💞

    2. Hei, Isabell <3 Du er flink til å ta vare på fansen. Kan du lage et innlegg i dag: «Whats on my iPhone» der du viser hvilke apps du har og hvordan du har organisert telefonen din? <3 Jeg tror mange hadde syns det hadde vært en moro og givende innlegg nå før jul! 🙂

      Klem Kristine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg