STORT MATINNKJØP

Reklame | nelly

Pena på handel 😛 <3 Hoodie HER.

Hei fininger! Jeg har, som jeg tidligere har fortalt dere, bestemt meg for å storhandle en gang i uken. Jeg klarte faktisk å gjennomføre det! Så klart har det blitt en del bestillinger på Foodora gjennom uka, samt at jeg har vært en del med familien osv, men ellers har jeg faktisk klart å holde meg til denne handelen som jeg gjorde tidlig denne uka. Jeg kom bare på at jeg har glemt å dele handelen med dere, og ettersom mange av dere finner denne type av innlegg interessant, måtte jeg jo seff poste!! <3

Hele innkjøpet! Yum! 🦋😋😍

Masse sunt her, til meg og være! Jeg handla inn til både kylling pasta, samt laksemiddag.

Digg snacks, spesielt etter frokosten. Elsker!

MUMS!!! 😋

FAVES. <3

4 kommentarer
    1. Hei Isabel! 🤩
      Kan du være så snill og prøve en dag med vegansk mat og drikke? Du kunne jo vlogget det!?
      Samtidig sprer du positive budskap for dyrevern og miljø!
      Det finnes MASSSE god vegansk mat og drikke. Havre/soya-sjokomelk, vegansk pizza fra coop, ris med grønnsaker, osv osv.
      En vegansk dag i uken gjør STOR forskjell! ❤

    2. Sykt imponert over at du faktisk klarte å gå i butikken og handle inn på egenhånd. Tommel opp 👍🏻 Gleder meg til å lese mer om din inkompetanse på kjøkkenet..

    3. Du som er en så stor inspirasjonskilde og påvirker så mange kunne kanskje skrevet noe om festene som nå pågår, og forsøke å oppfordre unge mennesker til å huske på sin viktige rolle i smittespredningen? Faren for at alt stenges ned igjen er overhengende, dersom ikke folk forstår alvor og handler deretter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg