SVÆRT BILDEDRYSS FRA DUBAI

Reklame | NELLY

BIKINI TOPP HER ⎟ UNDERDEL HER

(Bikinien er nå på 20% rabatt, slik som alt annet på Nelly akkurat nå!)

Jeg har vært veldig flink til å knipse masse bilder til dere på denne turen, og jeg har enda ikke rukket å poste halvparten en gang. Så – her kommer det er ordentlig bildedryss med masse bilder fra de siste dagene. Vi har gjort mye forskjellig – alt fra pool party, til deilige middager, til soling på stranden, til shopping. Golnaz og jeg vet å kose oss, det kan ingen si noe på i hvert fall haha. 😅

Jeg kan ikke fatte at dette er vår siste kveld…. Buhu. Jeg er virkelig ikke klar til å dra hjem enda, men heldigvis blir jeg i Oslo i kun fire dager, før jeg drar på en weekend tur, før det bærer avsted til Los Angeles og Vegas rett etterpå. Jeg har ingenting å klage på, men jeg koser meg bare så sjukt her i Dubai.


Forresten, babes! I dag, frem til i morgen (søndag kl 23:59) får dere 20% på HELE Nelly (bortsett fra Blacklist). I tillegg har de en egen kampanje som gir 25% rabatt på alle sko frem til klokken 09:59 i morgen tidlig. Hurry, hurry! 💕

✨ KLIKK HER FOR Å SHOPPE! ✨

Se så deilig det er på stranden her! Åh, vi storkoste oss her.

Standard meg. Alltid pizza! 😋

📍 Zero Gravity.

Her har vi festet to av kveldene. Drais er en av de beste klubbene her!

Slik så jeg ut den ene kvelden ute på byen!

TOPP HER ⎟ HEELS HER ⎟ SMYKKE HER

(Alt på 20-25% rabatt!)

BIKINI HER

(Nå på 20% off!)

SANDALER HER

(Alle sko på Nelly får du nå 25% rabatt på, inkludert disse!)

Middag på Asia Asia på Pier 7. Nyyydelig mat og helt faaantastisk utsikt. Den er faktisk helt ubeskrivelig!

BODY HER ⎟ LIGNENDE BUKSER HER

(Alt på 20% rabatt!)

 

Yum! Hvor kul er ikke den desserten, forresten?!

Five Palm!

 

BIKINI HER

21 kommentarer
    1. Kanskje litt privat spørsmål, men tar du brasiliansk? Du har veldig liten bikinitruse, men det er ikke antydning til hår på kantene en gang🙈 hvis man barberer får man sjeldent bort ALT helt glatt liksom. Hvis ikke du tar brasiliansk håper jeg du kan dele tips <3

    2. Har du noen gang vært i Miami? Skal dit kanskje til sommeren og lurer på hvordan det er der? Også har jeg hørt mye om kriminaliteten nede i USA at folk kan jo gå med våpen og sånt, og synes det er høres ganske skummelt ut 😅 burde man være redd for og dra dit? Håper på svar ❤️

    3. Til ukens spørsmål:

      – Hvor mye kostet middagen hos “Salt Bae”? Har sett menyen og alt ser kjempe dyrt (men digg) ut. Vil bare vite om folk med ‘vanlig lønning’ får råd til å spise der når vi drar til Dubai <3

      – Hvor mye kostet denne Dubai turen generelt? Fly og hotell og ting å gjøre inni Dubai. Hvor mye trenger man å beregne ca?

    4. Hvorfor prøver du gjøre joss sjalu på omtrent alle videoene du legger ut med random sleasy gutter ??! Please stop det er så sykt cringe og desperat, blir flau på dine vegne🤮🤮

      1. Hei tante Sofie!!!

        Hva vet du om hun prøver å gjøre joss sjalu???

        På seg selv kjenner man andre!!!!

        Muligens du prøver å gjøre folk sjalu på måten du antyder at Raad gjør det, men det betyr ikke at hun har slike behov som du har!!

    5. Kan du lage en video en gang om dine hudpleie og sminkerutiner? Hvilke produkter du liker og noen sminketips kanskje? Du har så sykt fin hud og er skikkelig flink å sminke deg!! 😍

    6. Utrolig fine bilder!
      Lurte på hvor du har kjøpt den neongrønne toppen som du hadde på deg fra bildet ditt på instagram. Kan du legge link på instastoryen din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg