SVÆRT BILDEDRYSS FRA HELGEN

Reklame | nelly

Hei og god søndag, fininger! Jeg håper dere har hatt en fab helg! Jeg kommer ikke over hvor fint været er her i Oslo om dagen?! Det føles ut som om jeg er på ferie i en annen storby. Joss er på besøk, og sist han var her var det ikke like fint vær for å si det sånn.. Til og med han elsker Oslo nå, haha. 

Helgen har gått til mye gøy! Jeg har ikke hatt et eneste sekund til overs hvor det har vært stille eller kjedelig. Vi har virkelig utnyttet solværet og funnet på mye sprell. Eller, med sprell mener jeg egentlig at vi har spist mest.. Hehe! Jeg planla å poste et stort bildedryss fra helga og derfor være ekstra påpasselig med å knipse mange bilder, men jeg ser jo nå at det jeg har tatt bilder av stort sett er mat. 

Vi har hengt en del på Tjuvholmen og solt oss med både venner av han og av meg. Vi har spist masse (no shit), drukket vin, dratt ut, hengt enda mer med venner, spasert rundt i hele Oslo.. Høydepunktet så langt fra denne helgen må være da jeg tok J med til min nye leilighet. <3 

🖤 BILDEDRYSS FRA HELGA 🖤

Pizza på Olivia. <3 Den slår absolutt ikke Villa Paradiso, men det funket.

En kyllingrett med søtpotetmos på Nighthawk Diner.

TOPP HER ⎟ SHORTS ZARA ⎟ SOLBRILLER CÈLINE

SNEAKERS MICHAEL KORS HER

TOPP (nå 30% rabatt!) HER

Vi gikk å overrasket Newa på jobb. Vi ble sittende på takterrassen i et par timer å drikke vin og drinker + fikk i oss litt fingermat.

Favorittbikinien min er på 40% rabatt akkurat nå.

Du finner den i sort HER og i hvit HER. <3

Elsklingen Oskar. <3

SANDALER (nå 25% rabatt) HER

Wine & dine på Hanami!

Yumsiii!! Måtte så klart ta han med på San Fransisco Breadbowl. Favorittstedet mitt for tiden. He approved, som betyr at han er en keeper! 

Her er selveste Callum, bestevennen til Joss som flyttet til Oslo for 8 år siden. Verden er jammen meg liten!

<3 

15 kommentarer
    1. Hei!

      Sjeldent jeg kommenterer!
      Men ville bare si du har inspirert meg til å gå med det jeg vil!

      Er slank, og har fra jeg vært liten fått stygge blikk fra andre hvis jeg gikk med korte topper! Men nå i det siste(sånn 12 år senere haha) Har jeg endelig (!) begynt å gå med topper og føler meg vel i det!

      Tusen takk! Det er etter jeg begynte å følge deg, at jeg har begynt å gå slik jeg føler meg vel i ♡

      Og jeg har fått inspo av klærne dine, og elsker at du reklamerer for Nelly ♡

    2. Er dere aldri sammen alene? Føler dere er bare med venner og fester 🙈 Kanskje hyggelig å dra på date kun dere to? Det hadde hvertfall jeg satt pris på når det er et avstandsforhold! Uansett – dere ser fantastiske ut sammen 💕

    3. Hvilken filter bruker du (eller app) til å redigere bildene dine? Ble forresten sulten av all maten din 😅

    4. Sååå fine bilda 💕

      Isabell 💕💕💕💕💕💕💕
      Sidra 💕💕💕💕💕💕💕
      Mamma raad 💕💕💕
      Oskar 💕💕💕💕💕

    5. Flott innlegg, dere ser så lykkelige ut. Så glad på deres vegne ❤. Du er den beste bloggeren, blir så glad av å lese bloggen din. Du virker som en stabil og god jente, som skriver inspirerende gode innlegg. Du er et forbilde opp i alt kroppspress og utseende fokus. Jeg får en god følelse etter å ha lest dine innlegg . Fortsett slik, så kommer du langt. Kos deg masse i sommer😊👍

    6. Hva heter det spisestedet dere spiste fingermat på? De drinkglassene er nyyydelige, og jeg bare måå finne ut hvilket merke de er fra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg