SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN⎟ DEL 1

Reklame | egen bok & nelly

KJOLE HER ⎟ GULLBELTE HER ⎟ HÆLER HER 

Her kommer første del av svarene på spørsmålsrunden! Ettersom at det kom inn veldig mange spørsmål ser jeg meg nødt til å dele det opp i tre deler, slik at ikke innleggene blir evig lange. Håper det går bra. Dere kan fortsette å stille nye spørsmål til neste runde i kommentarfeltet her.

Hvem var du på date med i LA?

– Fornavnet hans starter på J og slutter på y. 

Hva liker du best med Oslo?

– At det er en storby! Og spesielt det at det skjer noe hele tiden, at det er døgnåpne butikker over alt og at det finnes mange interessante restauranter her. 

Hvor mye tjente du på boka?

– Hvor mye jeg har tjent på den vet jeg ikke enda. 

Hva er det snilleste en venninne har gjort for deg?

– Åh, det er vanskelig å peke ut en spesifikk ting da jeg har så mange fine venner som alltid er så gode og snille mot meg. Men dersom jeg skal tenke på nå nylig må det være at Michelle og Elias tok fri fra jobb og reiste til Oslo på dagstur kun for å feire boken med meg på boklanseringsfesten min. Det gjorde meg så rørt! <3

Hvordan er forholdet mellom deg og eksen din nå? Er dere venner? Har dere noe som helst kontakt, og hvor mye kontakt har dere egt?

– Jeg vet at jeg har vært veldig out there med at vi har klart å bevare på vennskapet til tross for at det ble slutt, men det kan jeg ikke stå for lenger. Jeg er ikke interessert i noe vennskap med han, ei heller ha noe form for kontakt.  Jeg kom over denne quoten i går som virkelig satte ord på situasjonen: “You learn more about someone at the end of a relationship than at the beginning”. Mer enn det er det ikke nødvendig for meg å si.

Hva gjør du de dagene du føler deg som dritt og ikke har noe energi?

– Du, da gjør jeg akkurat det jeg føler for. Da setter jeg meg selv først og gjør noe som får meg i godt humør. Alt fra det å dra ut å spise med en venninne for å få tankene over på noe annet, eller noe så kjedelig som å ligge i sengen og se på serier.

Har du hatt kontakt med onklene dine etter boka? Vet de hva du har skrevet om de?

– Nei, jeg har ikke kontakt med de og har forøvrig ikke hatt det på flere år. Han ene har jeg bittelitt kontakt med når han er på besøk i Oslo hos datteren sin/mamma en sjelden gang i året. De vet om boken, ja.

Hva er din ærlige mening om alle bloggere som driver med clickbaiting og uinspirerende innhold på sin blogg? Jeg tenker ikke på din så det er klart, men et par andre av de store norske bloggene.

– Hvordan andre velger å blogge synes jeg er helt opp til hver og en. Noe som er inspirerende og interessant for en viss blogger behøver ikke nødvendigvis å være interessant for alle som klikker seg inn. På lik linje som at ikke alt jeg blogger om trenger å være inspirerende for alle. Når det kommer til clickbait så føler ikke jeg at jeg kan snakke så høyt, da jeg har kjørt den stilen selv tidligere. Jeg må dog tillegge at jeg har kuttet ut med det (føler jeg, i hvert fall) da jeg føler at det ikke er noe jeg kan stå inne for lenger. Jeg har utviklet meg som blogger, og jeg synes ikke at clickbaiting er noe kult nå. Rett og slett!

Hvor lenge tror du bloggen din vil vare? Din og publikums interesse og den som inntektskilde.

– Det er super vanskelig for meg å svare på, men jeg håper så klart at den kommer til å vare så lenge jeg vil drive med det. Jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å slutte med blogging noensinne typ, så mye som jeg elsker det. Jeg håper at dere som leser bloggen min aldri kommer til å gå lei, ikke en gang når jeg blir en 50 år voksen dame med et dritkjedelig liv boende i en leilighet i Marbella. Haha!

Hvorfor kjøper du tilsynelatende så lite merkeklær? Du er ivrig på Nelly, men bortsett fra accessories og sko ser jeg ikke stort annet. Personlig preferanse?

– Vet du, jeg liker å kjøpe designervesker og sko, men når det kommer til klær foretrekker jeg vanlig kjedebutikker. Det er mye fordi at jeg vet at mange av leserne mine gjerne vil kjøpe de samme plaggene som jeg viser frem på bloggen i typ antrekksposter, og da er det jo gøy å kunne lenke til klær til rimelig pris. ☺️

Hva het din første eks?

– Av hensyn til han velger jeg å ikke dele navnet hans offentlig da han ikke er en offentlig person. Han er dog verdens beste gutt, og en person som står meg utrolig nært. Det har han alltid gjort, fra jeg var 18 år og frem til i dag. Det er et perfekt eksempel på at man kan være god venn med eksen, dersom begge to faktisk respekterer hverandre og fortsatt behandler hverandre bra. Jeg er evig takknemlig for han og kommer alltid til å ha han som en del av livet mitt. Vi møtes når jeg er i Stavanger. 😊

Hei! Nå er jeg nesten ferdig med å lese boken din. Har slukt den på to dager- den rørte meg dypt inn i hjerterota. Du virker som en tvers gjennom nydelig person! Også ble jeg så glad i alle søsknene dine også ❤️

Det jeg lurer på er: har du hørt noe fra faren din etter at du ga ut boken?

– Hei! Åh, det er hyggelig å høre. Tusen takk!! <3 Nei, jeg har ikke hørt noe fra han og er heller ikke interessert i å høre noe fra han. Hverken nå eller i fremtiden, noe du mest sannsynlig kan forstå ettersom at du har lest boken. 

Hva syntes du om jenter som går med hijab? Synes du er pen, og utrolig nydelig jente! Sett deg et par ganger og vil så gjerne komme bort. Men er redd du reagerer på sjalet mitt.

– Men guuud, det må du IKKE tenke!! Jeg har absolutt INGENTING i mot hijab! Jeg synes det er opptil hver enkel hvilken religion man tror på og om man velger å gå med hijab. Lov meg å komme bort neste gang! <3

Har du kontakt med den biologiske faren din?

 

– Nei.

 

Går det bra med deg? Vet det går veldig bra med businessen og alt det der. Men på det personlige plan?

 

– Takk som spør. <3 Ja, hva skal man svare… Jeg har det greit. Det går som sagt veldig bra med businessen, og det er det jeg fokuserer på og bruker tiden min på nå. Jeg prøver å stenge ute all negativitet rundt meg, for dessverre er det et par energityver rundt meg for øyeblikket som jeg blir veldig sliten av. Det er ikke noe hyggelig og jeg hater at jeg er en person som lar andres negativitet påvirke meg og mitt humør. Jeg har derfor valgt å kutte ut visse mennesker helt fra livet mitt, for dersom man ikke tilfører noe bra i livet mitt skal jeg heller ikke behøve å gjøre alt for de uten å få noe som helst tilbake. Jeg er dessverre alt for dumsnill, noe jeg er så utrolig lei av. Det ender alltid opp med at jeg føler meg utnyttet, lurt og ikke satt pris på.

 

Hva fikk deg til å ville skrive bok?

 

– I hovedsak fordi at jeg vil kunne hjelpe barn og unge i lignende situasjon som min. Jeg vet selv hvor alene og “rar” jeg følte meg som barn da barnevernet var en del av livet mitt og spesielt når jeg bodde i fosterhjem. Det var slik at jeg følte på en slags skam over det å være meg, fordi jeg var et fosterbarn. Folk så på meg som “rar” og annerledes, og det å prate om barnevern og fosterhjem føler jeg er ganske “tabu”. Jeg vil kunne fortelle min historie for å være til hjelp, motivasjon og inspirasjon for barn og unge i lignende situasjon. Jeg vet selv at jeg hadde satt veldig stor pris på det når jeg var yngre. Jeg vet hvor ufattelig viktig det er å snakke høyt om slik som dette.

 

Har du noen gang gått til psykolog?

 

– Ja, ved to anledninger. Den ene var når jeg slet med alvorlige spiseforstyrrelser, og den andre gangen var da jeg ville ta livet mitt som 11-åring. Jeg forteller om begge disse periodene i livet mitt i boken min.

 

Hvor får man kjøpt boken din?

 

– Den får du kjøpt her og i bokhandler.

 

Hvem er den første du ville ringt viss du havnet i en skikkelig krise?

 

– Mamma.

 

Snakker du og mammaen din noen gang om hvordan hun håndterte ting i oppveksten din?

 

– Ja, vi gjør det ikke så ofte, men det skjer. Spesielt nå som jeg har vært i skriveprosessen og sånn.. Det er alltid like vondt når vi snakker om det, for mamma knekker alltid sammen. Jeg synes at det er tøft og vanskelig å prate om det, og aller helst vil jeg la være. Jeg vil heller se fremover og ikke tenke på alt det forferdelige som skjedde meg som barn. 

 

Hvordan uttaler du etternavnet ditt? Som Raad eller som Råd siden det er to “aa”?

 

– Skjønner at det kan være forvirrende, hehe! Man uttaler det som Rad, altså med A og ikke Å. <3

 

Er det en spesiell grunn til at boken ikke har blitt anmeldt slik som de andre bloggbøkene? Syntes boken var kjempe fin 😊 klem.

 

– Først og fremst: tusen takk for at du liker boken! <3 Jeg aner faktisk ikke hvorfor boken min ikke har blitt anmeldt. Jeg lurer på det samme selv, for å være ærlig. Klem tilbake!

 

Hei, fantastisk bok.
Lurte på om det har vært noen negative konsekvenser til boken innad i familien? Noen dårlige reaksjoner, eller har de vært støttende? (Tenker kanskje spesielt i forhold til onkelene dine og din biologiske far). Takk!

 

– Hei! Nei, den har ikke gitt noen negative konsekvenser overhodet. Familien min har støttet meg gjennom det hele og stått ved min side. Onkler og min “far” (hater å kalle han for det) har jeg null kontakt med uansett.

 

Jeg har aldri klikket inn på bloggen din, har aldri vært innom instagrammen din, men har bare hørt om deg. Og ut i fra det jeg har hørt så har jeg selvfølgelig skapt et bilde av deg. Ikke nødvendigvis et veldig bra bilde.. Men. Jeg så din vlogsmas nummer 8 og jeg må si at jeg aldri har tatt mer feil av en person. Fy søren så mye ufortjent dritt du har fått. Du er virkelig et fantastisk menneske som donerer så mye penger til Redd Barna. Jeg ser på masse vlogsmas, og du ER DEN ENESTE personen som snakker om det å gi til andre. Du har fått en ny følger, og jeg er så sinnsykt glad jeg endelig klikket inn på bloggen din.
Ønsker deg en sikkelig god jul , og håper du fortsetter å donere masse til mennesker som har det vanskelig. For mange er jula den værste årstiden, meg inkludert. Klem <3

 

– ÅH, jeg tror ikke du har peiling på hvor glad jeg ble av å lese denne kommentaren. Tusen takk for fine ord! <3 Jeg setter uendelig stor pris på det. Jeg tror at jeg nesten må fortsette med å poste vlogger, for der får jeg frem hvordan jeg er og hvordan personligheten min er. Det er litt vanskelig å la personligheten skinne gjennom via tekst, synes jeg. Igjen, tusen takk for fine ord. Det gjorde meg så glad! <3 Ønsker deg en riktig god jul! Stor klem!

 

Hvor blir det av vlogmas?

 

– Jeg postet på story om at jeg hadde noen kjipe dager, og at jeg derfor valgte å ikke filme. Jeg har dog vlogget igjen nå og skal klippe den i kveld, slik at jeg får postet den i morgen. Beklager for at det ikke har kommet ut noe ny vlogg de siste to-tre dagene, men jeg har hatt det litt kjipt bare og da frister det ikke å trykke et kamera opp i trynet og late som at alt er fantastisk. Håper dere skjønner det. <3

 

Hvor lenge tror du at du kommer til å være singel?

 

– Det er umulig for meg å svare på. Alt jeg kan si nå er at jeg ikke er klar for noe seriøst nå.

 


PS!!!

 

Del 2 og 3 kommer. Still gjerne nye spørsmål dere måtte lure på i kommentarfeltet, så besvarer jeg de i neste innlegg.

 

 

54 kommentarer
    1. Hei, er veldig fan av deg og synstest du virker som dn veldig fin og ekstremt gavmild og hyggelig person❤️ Lurte på en ting, du skriver ovenfor her at du enda ikke vet hvor mye du har tjent på boken din, men viss jeg ikke tar helt feil har du i tidligere innlegg skrevet at du donerer alt overskudd til veldedighet for å hjelpe barn i systemet? Kanskje jeg har misforstått, så måtte bare spørre😊

    2. Hei, lurer på om du og søsknene dine har samme far? Eller om dere kun har samme mor og isåfall om faren deres er inne i bildet? Plis ikke svar at jeg må lese det i boken din, den får jeg senere

    3. Hei Isabel! Lurte bare litt om du kunne fortalt litt om nasjonaliteten din? Er du kurder eller perser eller araber? hehe er litt forvirret. Så ville jeg bare si at jeg er stor fan, gratulerer så mye med buisness fronten, boka og alt!! Du fortjener virkelig det beste <3 klem!

    4. Var det daten din i LA som begynte på J og sluttet på Y som viste seg å ha kjæreste?
      By the way, du er goals!
      Og har sendt deg dm på insta men ikke fått noe svar:( heheee

    5. Nå føler jeg meg som en innpåsliten liten unge her, hehe… men hva heter lyset du bruker til vlog, bilder osv? Skjønner det er mye meldinger og kommentarer, men blir sååå glad om du svarer meg 🙈

    6. Hvilket språk snakker du med moren din bak ¨kameraene¨? jeg vet det er vanskelig å snakke fremmedspråk på youtube, men ellers?

    7. Jeg er så enig i at det er bra med flere vlogger til vanlig (utenom vlogmas). Vi får virkelig et større innblikk i ditt liv og din fantastiske personlighet, glede og humor. Hver gang jeg ser vloggene dine føles det nesten som om jeg henger med en god venninne liksom, eller nesten som en episode av KUWTK.

    8. Jeg må bare si at jeg kjøpte boken din og satt meg ned i helgen for å lese litt, klarte faktisk ikke å legge fra meg boken før hele var lest! For en fortid du har og for et sterkt og inspirerende menneske du er! Jeg har nok som mange andre bare sett og hørt om deg og fått et visst bilde, men denne boken fikk virkelig frem en dypere forståelse for de valg du tar! Takk for at jeg fikk lese din historie! Stå på!

    9. 1.Har resten av søkende dine og moren din kontakt med pappaen? Er det ikke ubehagelig å møte på han i Oslo?

      2. Har Pierre spurt deg om å bli sammen igjen etter bruddet?

      3. Hvorfor føler du deg lurt og utnyttet? Er det at folk prøver å leve på din økonomi?

    10. Du virker som en glad og kjempe grei jente men alle har jo tunge dager så jeg lurer på hvordan du takler vonde, tøffe dager? Jeg klarer ikke annet enn å stenge meg inne..

    11. Hei! 🙂 Hvor er buksa du har på deg på bildet om nyttårsforsett fra? Jeg har noen spørsmål til neste runde; Hvordan var det da du først byttet navnet ditt til Isabel? Tok det tid før du reagerte når folk sa det nye navnet ditt og du skjønte at det var deg de snakket til? Er det noen som fortsatt bruker det gamle navnet ditt? Og til slutt, brukte du lang tid på å bestemme deg for hvilket navn du ville ha? Beklager om du har svart på spørsmålene før, det har jeg isåfall ikke fått med meg. Klem.

    12. Hei, er bare litt nysgjerrig på om du og mamman din kommuniserer kun på norsk eller om dere snakker et annet språk?
      Synes mamman din er helt rå btw <3

    13. Kjempe fine svar Isabel❤️ Du har en utrolig personlighet og du bare er så nydelig! Jeg blir mer og mer glad i deg selv om jeg aldri har møtt deg noe jeg håper skjer en dag!

    14. Jeg ble helt ærlig både sint og lei meg når jeg leste om jenta med hijab som ikke turte å komme bort til deg. Det er så trist om hun går med slike følelser om å ikke bli akseptert i Norge. Jeg tror helt oppriktig at brorparten av befolkningen syntes at det er helt greit og støtter det. Jeg tror bare ikke at vi bruker vår stemme ofte nok til at de som bruker det, vet det. Åh gud om jeg bare kunne forandre på følelsen hun sitter med! Nei, nå fikk jeg en skikkelig vond følelse inni meg.

    15. Hei, jeg lurer på om du fremdeles skal donere alt du tjener på boken til fosterbarn? Det kan bli litt villedende når du nekter å svare på det. Jeg ønsker å lese boken din da jeg ønsker å bli mer kjent med deg og din bakgrunn, men jeg vil ikke støtte opp om bloggeres millionbusiness. Ønsker å kjøpe den om du skal donere.

    16. Hei.
      Et spørsmål som ikke angår boken:
      Ettersom du har vippe extensions, og du sminker deg daglig med eyeliner osv. Er det sånn at du bruker en anbefalt eyeliner som er beregnet til vippe extensions eller bare en vanlig en? Og hva fjerner du sminken med?
      Og renser du vippene iblant?

      Ønsker meg boken din til jul, og jeg er faktisk ikke en person som leser bøker, men den vil jeg absolutt lese. Jeg syns du har vokst i mine øyne det siste halve året. Hva tror du er grunnen til det? Du virker mye mer voksen, og mere jordnær. Det liker jeg!
      Nå klikker jeg meg inn på bloggen din daglig, da jeg syns du stråler om dagen <3

      Siste spørsmål er om du måtte få godkjent eller tillatelse av faren din og andre du nevner i boken din?

      Klem

    17. Du har så mange fans å tilsynelatende mange venner også. Men føler du deg noen gang ensom?
      Som at du kan være midt blandt masse folk men har ingen du kan prate med eller ingen som forstår deg helt?

    18. Hvorfor er Golnaz sine foreldre aldri med på bloggen din? Hun er jo med deg og din familie typ hver gang dere møtes, hvorfor er ikke de med? Er en av onklene du snakker om i boken din hennes far?

    19. Gleder meg utrolig mye til å lese boken din ❤️ Sagt til alle som spør, at jeg ønsker meg den 😍
      Helt ærlig, hvis noen spør hva jeg ønsker meg, sier jeg; «Boken til Isabel Raad!!! 😍❤️ Versace -bright crystal, og DAB-radio» 😂❤️ Eneste på min wishlist 🙈❤️
      Men jeg lurer på, hvis jeg møter deg en gang, ville du signert boken min, hvis jeg har den lett tilgjengelig i vesken? Isåfall, så skal den få fast plass der uansett hva jeg skal 😘 herlige Isabel, du er helt perfekt. Norges Kim K ❤️ Nydelig og godthjertet, akkurat som henne 😍

    20. Først; den quoten som beskriver eksen din er jeg så enig i. Han jeg holdt på med viste seg å være en heeelt annen person enn jeg trodde i begynnelsen. Nå tør jeg ikke stole på NOEN og har mistet all tro på forhold.

      Så: boken din! Fy flate. Jeg hadde ikke noen store forhåpninger, men herlighet.. jeg kjøpte den i dag og er nesten ferdig allerede. Jeg greier ikke å legge den fra meg. Hva du har gjennomgått.. jeg får lyst å gi deg en lang og hard klem. For en psyke deg er på deg. Jeg er egentlig tom for ord, det eneste jeg greier å si er at jeg ønsker deg alt godt!

    21. Er det ikke litt rart du var på date med Jay som nylig la ut en instastory om hvor kvalm han ble av opererte jenter? ikke noe frekt altså!

    22. Det er aldri smart å være venn med exen rett etter et brudd IMO. Det går liksom greit helt til man innser at den andre parten har kommet seg videre raskere enn den andre part osv. Det beste er å bare kutte ut den personen fullstendig til man kjenner at man er forberedt på «det verste», om du skjønner. Ikke frykt, når som helst våkner du en dag og bare kjenner at NÅ. Nå er jeg klar for nye eventyr. Nyt livet unge frøken. Fokuser på deg selv, vær litt egoistisk iblant. Det gjør godt for kropp og sinn.
      God natt!

    23. Jeg bestilte boka di den 4.oktober og venter fortsatt på den. Den skulle bli sendt i Uke 46. Hva skjer?

      Jeg sendte mail til kundeservice i Egmont den 29.november og etterspurte boken og sporingsnummer.

      Får da til svar:
      “Beklager det inntrufne. Her må det dessverre ha skjedd en glipp i forbindelse med Black Friday/ juleposten. Vi har sjekket med vårt lager og Posten. Pakken skal være sendt og levert. Om dette ikke stemmer gi oss en tilbakemelding slik at vi omgående kan sende deg boken på nytt. Venligst send oss da din adresse og postnummer, evt ditt telefonnummer slik at Posten kan sende deg en SMS.”

      (Black Friday er forresten 2(!) uker etter at boken skulle blitt sendt ut. Jeg har mottatt pakker og returnert pakker på kortere tid.)

      Jeg svarer da med at jeg ikke har fått bok eller hentemelding, og sender da mitt mobilnummer.

      Dette var 30.11. Siden har jeg ikke hørt noe.

      Altså den ble bestilt i uke 40, skulle opprinnelig blitt sendt i uke 46, jeg etterspør den i uke 48 og nå i uke 50 har jeg enda ikke hørt noe fra verken Posten eller Egmont. Hva er dette for noe?!

      Beklager at jeg bruker kommentarfeltet ditt til dette, men å kontakte Egmont hjalp jo ikke i det hele tatt.

    24. Hei😍
      Hvor er skinnbuksen med splitt nederst foran på foten fra? Med en sånn søm som går ned langs foten foran

    25. Bare lurte på om du hadde noen tips mot de som har dårlig selvtillit og selvbilde av seg selv. Sliter litt med det ❤️ Btw elsker bloggen din

    26. Kjære deg, alt jeg ønsker meg til jul er boken din❤️

      Lurte på om du kunne laget et arrangement hvor vi følgere/lesere kunne fått møtt deg?
      Har så lyst å gi deg en klem, skryte av deg, bare virkelig få takke deg personlig!
      Har fulgt deg siden DAG1 på paradise. Og bare måå få møtt deg!
      Du er mitt forbilde!

    27. Hei flotte Isabel. Jeg har lest boken din og den var utrolig gripende og rørende. Klarte ikke å legge den fra meg! Fantastisk bok, og du er fantastisk flink og sterk! Er du og din familie redd for at barnevernet skal komme etter dine to yngre søsken nå som det er ute hvordan du og din eldre søster hadde det? Er jo merkelig at de to yngre feks får lov å ha kontakt med sin far. Og hvordan klarte du å tilgi din mor? Det er sterkt og modig, jeg kunne ikke klart det. Stå på vakre Isabel, står respekt av hvor godt du har klart deg!

    28. Har du noen gang vurdert å saksøke kommunen du vokste opp i, pga sviktende barnevern? Bestevenninna mi har gjort det, og kommer mest sannsynlig til å få millionerstatning. En annen venninne har også gjort det og fikk erstatning på 2,6 mill. Du har i hvertfall gode odds for å vinne en evt rettssak, både pga vitner og diagnoser (spiseforstyrrelse).

    29. Det er mulig den ikke blir anmeldt fordi du ikke er forfatteren. Det blir da som en biografi, og da tror jeg ikke det er av like stor interesse for anmeldere.

    30. Til spørsmålsrunde:

      Når skal du faktisk si hva som skjedde mellom dere jentene i LA? Eller i hvert fall innrømme at noe skjedde. I og med at både du og Ine har sluttet å følge Sofie på instagram

    31. Da har jeg fått tenkt ut spørsmålet mitt 🙂 Jeg har lest bloggen din lenge, men ikke begynt å fatte så stor interesse for bloggen din før nå i det siste. Faktisk etter bruddet med Pierre. Jeg føler teksten din da var barnslig og tidvis “angripende”, mens du nå er mer voksen og mer “lett” i språket. Du reklamerer ikke for ting på samme måte som før, du unngår å nevne ting som silikon og plastiske operasjoner, og virker for meg å være mer voksen. Har du tenkt noe over dette selv? At bruddet på mange måter var bra og du vokste mye på det?

    32. Hvordan har småsøsknene dine reagert på boken din? Vil de forsatt ha noe med pappaen sin å gjør? (Etter det jeg forsto ser de han av å til.)

      Hvor er genseren fra bokfesten i fra? 😍 har lett overalt

    33. Hei jeg lurer på hvilket redigerings program du bruker på videoene, er det bruker vennlig? Lurer også på hvor etternavnet Raad kommer fra, og om alle søskene er helsøsken, eller om de har en annen far. Lurer også om du kunne tenke deg kjempe saken sammen med Mona Anita om en lovendring for barn som ikke ble hjulpet av barnevernet. At de skal bli lik erstatning i alle kommuner i hele landet. Usikker om du har fått det med deg, men hun har vert mye på NRK siste tiden. Brennpunkt, debatten, osv. Kanskje du kunne vert en stemme for henne i sosiale medier? https://www.facebook.com/groups/1649975661762575/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg