SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL

Når ønsker du å gifte deg og få barn?

– Du, helt ærlig så stresser jeg veldig lite med det. Jeg anser meg selv som fortsatt ung, jeg har forhåpentligvis fortsatt livet fremfor meg. Det er så mye jeg vil gjøre før jeg får barn. Jeg fokuserer fullt og helt på karrieren min i denne fasen av livet mitt, og da er det ingenting annet som kan “stjele” oppmerksomheten min. Drømmene og ambisjonene mine har vært det som har drevet meg i alle disse år, og det higet og motivasjonen blir bare større og større. I tillegg til det handler det jo også om å bygge et langvarig og trygt forhold med en person, før man i det hele tatt kan begynne å tenke på giftemål for eksempel. Jeg stresser virkelig ikke.

Hva er det yngste du kunne datet?

– Jeg dater ikke yngre enn meg selv. Jeg foretrekker eldre, men det yngste må være samme alder som meg – altså 25, født i 94.

Har du gjenopptatt kontakten med eksen din?

– Hvilken eks? Usikker på hvem du sikter til, men jeg har ingen kontakt med en eneste av dem. Ønsker de dog alt bra!

Leser du andre blogger?

– Når jeg har tid til overs, som ofte er på søndager, pleier jeg å lese blogger!

Fortell om din kleineste sexhistorie?

– OMG… Å bli tatt på fersken på toalettet på flyet. Heh… Too much information, kanskje – men du spurte og jeg har ingen filter haha. 😂

Hvor gammel var du da du mistet jomfrudommen din?

– Rett før jeg fylte 18 år. Det var viktig for meg å vente til det føltes riktig og til jeg fant en jeg ville miste den til. For noen er det big deal, og for meg var det det. Jeg er utrolig glad for at jeg ventet såpass lenge og ikke lot meg påvirkes av presset rundt meg. Alle vennene mine hadde jo mistet den lenge før meg, og det var ofte et tema om når det var “min tur” haha.

Når du er ute å spiser på restauranter og skriver annonse – betyr det at du og venninnene dine får måltidet gratis?

– Yes! Mot promotering, så klart.

Prater mammaen din persisk? 

– Ja, det gjør hun.

Har du vært i Iran?

– Ja, vi var å besøkte familie i Tehran i rundt en-to måneder når jeg var rundt 6-7 år.

Hvorfor flytter du ikke til LA eller en annen spennende storby?

– Det er drømmen! En dag skal jeg definitivt gjøre det, om så i kun noen måneder. Akkurat nå har jeg derimot ikke sjanse til å flytte fra Norge, da det skjer så mye her på jobbfronten at det blir uaktuelt. Men en dag, når ting kanskje roer seg litt mer ned. LA hadde vært aaaamazing! Det finnes ingen annen by jeg har følt meg så hjemme i, ass.

Var det noe dårlig stemning i Åre?

– Absolutt ikke! Storkoste meg fra første til siste sekund, med baaare god stemning og fantastiske folk!

Hvilken linje gikk du på VGS?

– Jeg gikk idrettslinja.

11 kommentarer
    1. Kan du please ordne en rabattkode til oss, som er for det meste på Nelly❤️❤️ Please!! Du har vist oss så mye fint nå, og fikk så lyst på de tingene du viste frem<33

    2. Ahah å nei! Jeg hadde dødd om jeg ble fersket sånn😂❤
      har hørt at noen får konsekvenser, typ bot for å ha sex på fly, siden det kan telles som offentlig nakenhet og seksuell omgang- skjedde det med dere eller overdriver folk?😂

    3. Hei! Jeg har et litt rart spørsmål. Men når du skrev boken din, måtte du ha noe form for godkjenning av de personene du skriver om? Lurer fordi driver å skriver en bok selv og lurer på om jeg må ha det? 😅

    4. Hei <3 Så på instastory/snapstory at du sa en setning om at du gikk til hypnotisør for å lære deg å like grønnsaker. Vil du tipse meg om hvor du var? Trenger det sårt selv.

    5. Et spm, funket det med hypnose for å like grønnsaker? For jeg skulle gjort mye for å like grønnsaker og frukt selv. Tror jeg er mer kresen enn deg faktisk, hehe.

    6. Kjedelig når du svarer på de samme spm hver uke! Alle vet at du gikk idrettslinja og når du mistet jomfrudommen nå ass

      1. Therese: Ja, du sier noe der. De spørsmålene blir valgt hver gang selv om vi har hørt svaret mange ganger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg