tanker

Reklame | nelly

BUKSER HER ⎟ JAKKE HER ⎟ SKO BALENCIAGA ⎟ GENSER HER

💭 Jeg blir oppriktig varm i hjertet av all de fine tilbakemeldingene jeg får av dere på vloggene mine nå som jeg har vlogmas. Herregud så gøy det er at dere liker videoene så godt! Det gir meg skikkelig mye motivasjon til å være kjempe aktiv på YouTube fremover, selv når vlogmas er over. Jeg har til og med fått med en kameramann med på teamet til over nyttår, så nå skal YouTubekanalen nå nye høyder! Jeg gleder meg skikkelig!

💭 I morgen skal jeg på en spennende og essensielt møte. Jeg skal nemlig ta en stor beslutning angående denne drømmen min som jeg har pratet smått om i det siste! Jeg er ordentlig spent, dere!

💭 Shallow av Lady Gaga må være den fineste sangen som finnes. Jeg har den konstant på repeat, og jeg går helt seriøst ALDRI lei. Jeg mener, jeg har hørt på den minst 20 ganger hver dag siden jeg så filmen på kino for kanskje 1,5 måneder siden. Elsker den virkelig! Litt kjipt egentlig, for jeg blir trist når jeg hører på den, men jeg klarer likevel ikke å la være.

💭 Jeg går bare rundt å venter på at det skal begynne å bli lysere ute igjen. Fy søren, dette mørket tar totalt knekken på meg. Jeg føler jeg merker det skikkelig godt i år, for vanligvis pleier jeg alltid å være bortreist på denne tiden av året. Og det nettopp fordi at jeg avskyr kulden og mørket. I år kan jeg jo som dere allerede vet ikke reise bort på grunn av jobb, men jeg håper på å kunne ta meg en liten ferie over nyttår. Krysser fingrene!

💭 Har dere sett på Therese Lindgren på YouTube? Gud, jeg elsker den dama! Om dere ikke har sjekket henne ut, vil dere takke meg haha. Hun er amazing! Mennesker som er så varme og gode som henne er så fine. <3

💭 I går kveld når jeg la meg kom jeg på at jeg faktisk ikke har festet i Oslo på veldig mange måneder. Jeg har ikke hatt behovet for å feste, og jeg tror faktisk at jeg har blitt litt lei av det. I mine “yngre dager” (lol) dro jeg jo ut hver helg, helst torsdag, fredag OG lørdag. Men nå synes jeg ikke det er så gøy, spesielt ikke i Oslo. Det er samme gamle visa hver helg, det skjer liksom ingenting nytt. Når jeg er på ferie derimot elsker jeg å ta en tur ut, for da er nattklubbene generelt mye gøyere og utelivet har mye mer å by på. Jeg nøyer meg med familiekos, kino eller filmkvelder i helgene for tiden. Det er mye mer givende. <3

💭 Jeg har unnet meg en ny veske og noen kule nye sko som jeg enda ikke har vist dere. Vil dere ha bilder i et innlegg eller en unboxing haul? Let me know!

7 kommentarer
    1. Når du tar sånn “swipe up”. Kan du legge heller til direkte link? Jeg har gjort det noen ganger hos deg. Å hver gang kommer jeg bare direkte til bloggen og ikke innlegget. Å jeg finner aldri det innlegget jeg ville lese. Er sykt irriterende når man leter etter noe du egentlig skal ha linka til 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg