TANKER

Reklame | NELLY

TOPP HER ⎟ BUKSER HER

💕 Selv om jeg har smerter i ribbeinet og egentlig er avhengig av å måtte ta smertestillende, har jeg bestemt meg for å ikke ta de sterkeste som jeg fikk utskrevet hos legen. Jeg blir nemlig så vanvittig trøtt og slapp av de, som dessverre er en av bivirkningene på den medisinen. Det kommer jeg ikke langt med når jeg må være energisk og gi alt på trening. Jeg kan ikke gå rundt å være trøtt. Nå har også smertene gitt seg en god del, så jeg føler egentlig ikke behovet for å ta sterke smertestillende heller. Fun fact: jeg har alltid hatet å putte tabletter og medisiner i kroppen min, så det skal ganske mye til før jeg faktisk gjør det. 

💕 Om jeg kommer langt i Skal Vi Danse, kommer jeg ikke til å kunne reise før i midten av november. Jeg sa det til Benjamin – at det er bra at man kommer inn i en slags boble når man er med på en innspilling som dette, for da glemmer man veldig tid og sted. Jeg er jo ikke fan av høsten overhodet og stikker derfor til varmen så fort høstværet melder sin ankomst til vårt kjære land. Den muligheten har jeg ikke i år. Skal Vi Danse er heldigvis mye gøyere enn en reise uansett, så jeg klager ikke! Med det sagt, ser jeg veldig frem i mot til reisen jeg skal unne meg så fort sesongen er over! Da er det jammen meg fortjent (for en gangs skyld haha)!

💕 Guro som jobber i produksjonen eier verdens skjønneste hund, som hun ofte har med seg på set. Det gjør meg altså SÅ hundesyk at jeg holder på å sprekke!! Dere som har følgt meg en stund vet jo hvor lenge jeg har bablet om å skaffe meg en firbent bestevenn, men at det ikke har passet seg med tanke på livsstilen min. Likevel er jeg så forbanna fristet til å gi opp alle de tingene som gjør at jeg ikke kan skaffe meg en hund nå. Jeg mener, jeg MÅ gjøre det snart! Klarer ikke holde meg lenger. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det i nærmeste fremtid, men kanskje på nyåret? <3

💕 Flere av de jeg har pratet med som har vært med på SVD tidligere har fortalt meg at det er det aller beste de noensinne har vært med på. Og vet dere? Det kan jeg si meg enig i, allerede etter så kort tid. Det er en helt fantastisk opplevelse som jeg aldri vil skal ta slutt. Alt fra det å meste noe helt nytt, få så mange nye amazing venner, samholdet vi har i årets cast, alle de hysteriske øyeblikkene på dansesenteret.. All kjærlighet, støtte og motivasjon man får av alle de flotte menneskene som jobber på spreng i produksjonen. Jeg blir tatt så utrolig godt vare på at hjelp! Alt er så stort, profesjonelt, GØY og utfordrende! Ahhh, jeg elsker virkelig alt som har med dette å gjøre. Jeg er så takknemlig for at JEG får lov til å bli med på dette! Det er – uten å overdrive – en ære. Virkelig.

💕 Jeg fikk en kommentar her på bloggen i går fra en leser, hvor hun ville gi meg en utfordring hvor jeg skulle prøve å skrive et blogginnlegg uten å nevne Skal Vi Danse. Haha! DET innlegget ble i hvert fall ikke dette, for å si det sånn. 😅

💕 Apropos høsten… Jeg måtte klikke meg hjem noen nye høstjakker i går, og da ble det litt ekstra i handlekurven. Wups! Dette bestilte jeg:

KJOLE HER ⎟ HEELS HER ⎟ JAKKE HER (hvor fin?!?!?!)

JAKKE HER ⎟ KJOLE HER ⎟ GENSER HER

9 kommentarer
    1. Synes det er kjempegøy å lese om dine opplevelser på skal vi danse, og ekstra gøy å følge dere «backstage» på instastories. Gleder meg masse til å følge deg fremover og heier på deg! Har virkelig troen på at du kan bli skikkelig god og vinne hele greia om du fortsetter slik du gjør nå:D

    2. Lite tips, se dansevideoer pp YouTube før og etter trening- så kanskje du lærer det fortere og bedre:)

    3. Du skriver hyppig om sosialisering. Dvs du benytter begrepet feil. Sosialisering er ikke å være sosial, men en prosess knyttet til å sosialiseres inn i normer i samfunnet. Les på Wikipedia 🤗

    4. ironisk at du hater å putte tabletter i kroppen din, du har da ingen problemer i å putte store plastikkbiter i den som er 100 ganger farligere

    5. Stakkars, får ikke reise før november..😞. Og da tar vi en for miljøet i steden og bestiller en dunge med klær. Er bare å klikke hjem vettu. Herlige fred for en holdning

    6. Leser flere som tror det er deg som er toppbloggeren som er dømt til fengsel igjen pga vold mot taxi sjåfør, du tar jo og ekstremt mye taxi og var ute mye i sommer. Er dette noe du kan avkrefte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg