TANKER

⚡️ Endelig har den første snøen kommet! Jeg er definitivt et sommermenneske (noe dere mest sannsynlig allerede vet haha), men når det først er såpass kaldt som det har vært i det siste, synes jeg det er like så greit at det blir snø. Det er mye koseligere, det! Dessuten gjør at at jeg får skikkelig julestemning, og jeg har helt ærlig ingenting i mot at den kommer tidlig. De siste to-tre årene har jeg slitt med å få julestemningen, så det at jeg allerede kjenner på det nå, gjør meg skikkelig glad! Det finnes ingenting hyggeligere enn jul og tiden før. <3

⚡️ Jeg har blitt avhengig av Cola Zero. Det irriterer meg grenseløst. Jeg har egentlig ikke vært så begeistret for brus, men i det siste har jeg drukket det som om det var vann. Og det verste er at jeg nesten har erstattet cola zero med vann. Jeg må bli flinkere til å ikke kjøpe hjem brus, og heller få i meg nok inntak av vann i løpet av en dag. Note to self!

⚡️ Det føles skikkelig rart å ikke være på reisefot. Jeg pleier alltid å dra til varme steder når vinteren melder sin ankomst. Jeg avskyr mørket og kulden noe skikkelig. I år har jeg ikke mulighet til å være så spontan som jeg har vært så heldig å kunnet være tidligere år. Nå er det flere prosjekter som holder meg igjen her i Oslo, og de kan jeg ikke bare reise i fra. Da får jeg x antall mennesker på nakken, haha. Jeg håper på å få planlagt en tur i nærmeste fremtid i hvert fall, for kjenner jeg meg selv rett kommer jeg neppe til å holde ut i kulden hele vinteren. Det skjer ikke.

⚡️ Jeg kan ikke tro at Skal Vi Danse er over neste lørdag! Shit så fort disse tre månedene har gått! Jeg er så spent på hvem som stikker av med den gjeve seieren. Fy søren, det blir spennende! 

⚡️ Jeg vil ta med meg familien på en god, gammeldags harrytur til Sverige! Jeg er nok super harry når jeg innrømmer dette, men jeg ELSKER å dra å fylle opp kjøleskapet over grensen. Jeg blir nesten litt gal når jeg er der, for jeg blir så sjukt ivrig. Kjøper med meg alt jeg ikke trenger gjør jeg og. 😂 Harrytur. <3 

9 kommentarer
    1. Hei Isabel! Ønsker du å være med på Farmen Kjendis? Hvor mange ganger må jeg skrive til deg dette igjen? Det er sjette gang jeg har enda spørre deg spørsmål. Du trenger ikke seriøst å ignorere meg fullstendig og det er veldig unødvendig. Vis respekt :))

      1. Hun har ingen plikt i å svare deg. Jeg hadde blitt litt redd om noen skrev sånn til meg. Du innser at du høres litt manisk ut?

      2. Leah: Så ironisk at du avslutter kommentaren din med “vis respekt”. Tror du skal ta din egen oppfordring på alvor og vise litt respekt. Isabel har ingen plikt til å svare deg, og folk får munnkurv i forkant av at deltakere på slike program blir offentliggjort av kanalen selv, så noe svar får du uanset ikke.

    2. Jeg ville malt det nå. Du vil angre hvis ikke😅 Men du kan jo flytte inn selvom. Ta et og et rom evt. Finnes miljøvennlig vannbasert maling som kan brukes. Lykke til 😊👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg