TANKER

Reklame | nelly

TOPP HER & LIGNENDE SHORTS HER – 40% rabatt

💭 Jeg har begynt å trene! Herregud, det er jo ganske insane. Jeg har ikke trent ordentlig siden Skal Vi Danse, og da snakker vi november liksom. Litt flaut å si høyt, meeeen så er jeg jo ikke kjent for å være fitness heller. Hehe!

💭 Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en Dyson støvsuger. Har noen av dere erfaring med den og evt hvilken som er best? Jeg er dritt lei av å moppe gulvet nå, så en støvsuger må til. Den forrige jeg kjøpte var helt ubrukelig så den fikk noen andre overta.

💭 Jeg tenker mer og mer på å kjøpe meg ny leilighet. Jeg er ganske lei min allerede, da jeg føler den er altfor liten. Den er jo egentlig ikke det sånn teknisk sett, men jeg har så sjukt mye klær og sko og diverse. Jeg får ikke plass til alt mitt shit… jeg dagdrømmer om ny leilighet på Bjørvika. Det er sååå fint der!!! Tidligere har jeg vært fast bestemt på Frogner, men not anymore. De nye leilighetskompleksene på Bjørvika er sååå fine, moderne og luksuriøse! Elsker!

💭 Jeg prøver iherdig å snekre sammen en ferieplan for årets sommer. Jeg blir ikke klokere, dessverre… jeg vil gjerne oppleve flotte steder i Norge, men jeg er langt i fra et tur-menneske. Har dere noen tips? Jeg tenker i hvert fall at Lofoten er fristende, samt et spaopphold på Farris Bad. Ellers er jeg helt blank, og trenger inspo! <3 hvis dere vet om noen perler som er verdt å oppleve – del gjerne i kommentarfeltet.

💭 Jeg holder fortsatt på å gå gjennom jobbsøknadene som ble sendt inn da jeg utlyste en stilling i firmaet mitt. Jeg skal ansette en klipper til mine YouTube-videoer, og jeg må bare si: den enorme interessen er helt mind blowing! Jeg har fått inn nærmere 300 søknader, som er grunnen til hvorfor det tar så lang tid for meg å gå videre i prosessen. Jeg vil jo så gjerne få gått gjennom hver eneste en! Så til dere som har sendt inn men ikke fått noe svar: jeg er fortsatt midt i prosessen. Håper på å få kommet i mål kjapt!

💭 Den cravingen jeg har på laks, poteter og Hollandeis saus er IKKE normal! Jeg har lyst på det heeele tiden! Til frokost, middag og kvelds!

💭 Feriepengene tikket inn på konto, og det gjør meg like glad hvert eneste år! Ekstra penger til å leke seg med. Vanligvis bruker jeg alltid feriepengene på å ta med Rami og Sidra på ferie, men i år er vi jo ganske så stuck her hjemme. Blæh!

💭 Det har skjedd noe trist på privaten som har resultert i at jeg har valgt å ta avstand fra enkelte i min nærhet. Jeg pleier ikke dele så mye av det aller mest private i livet mitt, slik som jeg gjorde før. Jeg har satt en grense hvor jeg skiller mer mellom jobb og privatliv enn tidigere (til tross for at det er vanskelig med tanke på at jobben min er å dele livet mitt), og det føles godt. Men likevel er det enkelte ting som er uungåelig for dere å ikke legge merke til, og dette er en av de tingene. Men noen ganger tar livet og relasjoner bråe vendinger, som man ikke alltid blir like glad for – men som likevel er nødvendige for ens egen del.

42 kommentarer
    1. Kjøpte nylig Dyson støvsugeren. Jeg synes den er tung, da du må holde i maskinen hele tiden. Batteritiden var jeg litt skuffet over. Kanskje den egner seg bedre til en mindre leilighet. Ellers så synes jeg at den gjør jobben sin. Jeg hadde heller gått for en annen.

    2. Du er lei leiligheten din som ligge sikkert midt i Oslo til 5 mill.pga du ikke har plass t alle klærne dine du kjøper hver eneste mnd.uff stakkars deg .fy søren kor bortskjemt du er ,drittunge! Finnes folk som ikke har råd t å kjøpe seg en leilighet engang til under to mill engang .men du klager m engang .

        1. Lofoten er definitivt verdt å besøke! Såå fint der! Prøv å book deg et opphold i huset som du kan finne på @Lofotencabin på Instagram! Så bra lokasjon og fine omgivelser!
          Ellers er jo Loen og Olden i Stryn absolutt en perle som er verdt å besøke! Samt Åndalsnes, Hardanger, Geiranger og områder rundt der! Bondhusvatnet burde du også sjekke ut! Håper du finner noe bra!

        2. Dette her blir jeg helt skremt av hvis dette er holdningen din til andre mennesker! Du er vel ikke mer eller mindre privilegert av å være hvit? Våkn opp, vi er i 2020

      1. Hun må da få lov til å si hva hun mener! Er hun lei så er hun lei og ja hun har råd til en dyr leilighet! Men hun har jo også jobbet hard for det. Og uansett om hun så flytter 20 ganger for at hun er lei den hun bor i så kan hun da gjøre akkurat som hun vil! Helt tåpelig å bli sint for noe så lite. Skjønner virkelig ikke hvorfor dette er så ømt..misunnelse??

      2. Jeg har ikke råd til tannkost engang.. eller firstprice brød engang… 2kr på konto 🤟 og det skal eg ha frem til 12.02.. #Life

    3. Vil sterkt anbefale Geiranger, Loen (loen skylift), Valldal, tur opp Besseggen og Åndalsnes!! Mye fint å se, turer å gå, pluss kanoturer i vakkert landskap! Alt ligger nært, så har du tilgang på bil kan du lett kjøre gjennom alle plassene på en tur!☺️

    4. Son spa 😍
      Sognefjorden trenger ikke å gå så mye for å oppleve masse fint. Vøringsfossen kan man også stoppe å se på vei dit, evt kjøre innom Flåm også og se stegasteinen

    5. Hva er det som er så fælt med å dra på ferie i NORGE?! du klager over at du ikke får dratt til utlandet men tenk på alle andre som ikke har råd til å dra på ferie til utlandet. Jeg har aldri vært syden pga har ikke råd har alltid vært i det fine Norge. Så slutt å klag blir så sint!!!

      1. Det som var fælt er at ferien di hadde planlagt gikk i dass! Jeg skjønner det veldig godt..hvem hadde ikke blitt skuffa? Men hun sa aldri noe negativt om å feriere i Norge!!!

      2. Det er ikke Isabel sin eller andres skyld at du ikke har råd til en Sydentur?
        Hvorfor er du inne på bloggen hennes hvis du blir så sint over at hun ikke vil feriere i Norge?

    6. Ta et par dager i Son og bo på Son spa! Nærme Oslo men veldig fint. Går båt fra Aker brygge som tar omtrent to timer

    7. Kragerø er såå fiint, samtidig som Kragerø spa ligger der også som absolutt er til å anbefale! En skikkelig fin sommerby

    8. Jeg ser mange foreslår vestlandet, og det er jeg så enig i! Ikke nødvendigvis fylket altså, men hele vestlandet🤩 begynn noen dager i fine Bergen, og ta dere videre til gamle Sogn og fjordane. Er så mye fint der, blant annet Lovatnet kombinert med sykliften i Loen, og Bremanger med Kalvåg, Grotlesanden, Vetvika som høydepunkt, og videre nordover til Hoddevika og Ervika. De siste to er populære surfeplasser, men fint å være der om man ikke surfer også! Vi var et år en stor gjeng som dro dit og badet, gikk turer, surfet litt og bare koste oss om kvelden med solnedgangene og noen øl!
      Avslutt turen i Møre og Romsdal, og da spesifikt Geiranger som står på UNESCOs verdensarvliste, og Ålesund som er kåret til Norges fineste by mange ganger. Nyt ferien😍

    9. Ferie tips

      -luster kommune mange fine tur mulighet og mye å se. (Solvoren, fuglesteg, ornes)

      – Bremanger kommune vanvittig mange fine små pærler som bare må oppleves (vettvika,grotlesanden,kalvåg,veten, hornelen europas høgaste sjøklippe)

    10. I Loen er det fint å ta skyliften! Også burde man oppleve Bremanger, der er det mange perler (søk opp Grotlesanden og Kalvåg) 😊

    11. Hei Isabel!

      Jeg vil absolutt anbefale deg å reise til Andøya! Der ligger Bleik, som er kåret til Norges fineste tettsted og har verdens beste milkshake, de har Lundefugl safari, samt hvalsafari med RIB-båt (AMAZING)! I tillegg vil jeg anbefale deg å besøke små tettsteder der de skulte perlene ligger uten en haug med turister. Skånevik i Etne kommune er helt fantastisk og også Åkråfjorden i Etne kommune er helt fantastisk med både Langfoss og Via Ferrata tur der du får se hele fjorden, de har også strikkhopp!

      Lykke til med Norgesferien 🙂

    12. Hei, ville bare tipse om Manshausen Islands, drevet av Børge Ousland (eventyrer/polfarer etc) i Steigen/Nordland. Nydelig sted med spennende muligheter for flotte opplevelser🙂

    13. Geiranger! Hotell Union (som også har en fantastisk spaavdeling de er kjent for) er kjempefint og de har seriøst den beste hotellfrokosten jeg har smakt! Spis middag på Westerås, en gammel gård med fantastisk utsikt som er omgjort til en restaurant med utrolig mat. Ta en dag trip til Loen og Loen Skylift, padle kajakk eller dra på cruise i Geirangerfjorden og ta en annem daytrip til utsiktspunktet i Ørnevegen og til Tollstigen. Det er helt fantastisk natur og masse fine spots for photo shoots;)

    14. Reis på Farris bad i herlige Larvik! Så har du Stavern, Nevlunghavn, Helgeroa, masse flotte badesteder og MYE sol! 🙂 Behøver ikke å reise så langt for å komme til «syden.» 🙂

    15. Storfjord hotel rett utenfor Ålesund, det er et small luxury hotel med 5 stjerner! Super koselig atmosfære, nydelig mat og ikke mist spaavdelig! Kort vei til Ålesund, Geiranger, Trollstigen og andre perler i Møre og Romsdal 🙂

    16. Det er LOV å reise utenlands. Støtt noe fornuftig av de som blør mest i denne perioden; flybillett, hotell og attraksjoner. De fleste forsikringer dekker ALT utenom korona tilfeller, men jeg som bor og pendler delvis fra NL har internasjonal forsikring som dekker det også.

    17. Gleder meg til å se din neste leilighet , den blir helt rå!! Ja, kjør på med Bjørvika , det blir så bra !! Hva er det man sier ? Go big or go home? Ser ut som noen har glemt det😏 enjoy life and enjoy your journey, you are doing amazing !! 🥰

    18. Dyson er tyng og du må holde knappen inne hele tiden mens du støvsuger. Gå heller for Miele Triflex HX1. Den er super, jeg er veldig fornøyd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg