TANKER

Reklame | NELLY

ADIDAS GENSER HER & JOGGEBUKSER HER

🤍 Jeg er så delt på hvordan jeg føler meg akkurat nå, på privaten. Jeg har tatt et valg som har preget meg, og det har gjort at jeg føler meg ganske nedfor for å være ærlig. Jeg liker egentlig ikke å innrømme at det har påvirket meg sånn, for det har alltid vært så VIKTIG for meg å stå opp for meg selv og fremstå så «sterk» som mulig. Men sannheten er at ting ikke alltid er svart hvitt, og jeg må være flinkere til å gi meg selv litt «slack». Jeg er ofte veldig streng mot meg selv, og noen ganger undrer jeg om jeg kanskje er litt for hard når det kommer til å tillate meg selv å ikke alltid være så «enten eller». Dette gir kanskje ikke så mye mening for alle dere som leser dette, men vennene mine og familien min vet akkurat hva jeg snakker om. Jeg må kanskje prøve å ikke være så streng med meg selv, men jeg vet det er vanskelig å endre på. Jeg er som jeg er, og jeg har alltid hatt samme tankegang. Det er min forsvarsmekanisme, og derfor har det alltid vært viktig for meg å holde fast ved det.

🤍 Det går så sjukt mange rykter rundt akkurat nå, blant annet angående P og meg. Nok en gang: vi er KUN venner. Det er to år siden det ble slutt mellom oss. Jeg fikk tilsendt noe som ble skrevet på Jodel om at P og jeg skal ha «kysset offentlig» og «hatt sex på lørdag», noe som begge deler så klart er total oppspinn. Skjønner meg ikke på folk som har så sjukt lite å finne på, annet enn å spinne opp rykter. Det må være trist. Det får meg dessuten også til å lure på om det er så utrolig uvanlig å være venn med en ekskjæreste? For oss tok det to år fra det ble slutt til vi klarte å ha et vennskap, så det har jo tatt ganske lang tid. Men P og jeg startet hele vår relasjon som bestevenner før vi i det hele tatt ble sammen, og dere skal vite at det er så godt å ha bestevennen min tilbake i livet mitt. Vi har kjent hverandre i over fem år, og vært en stor del av hverandres liv. Flere i min omgangskrets har også nære vennskap med sine ekser, så for meg er ikke det noe uvanlig. Det ser dog ut som det er veldig merkelig for mange – spesielt folk på Jodel. 🤪

🤍 Jeg har vært hjemme hos mamma i tre døgn nå. Herregud som jeg trengte det. Jeg elsker å komme hit, koble helt av, få kjærlighet og kos av mamma og le masse med søsknene mine. Jeg blir alltid i så sjukt godt humør når jeg er rundt dem. <3  Jeg er altså SÅ vanvittig stolt over den fine, omsorgsfulle og fantastiske gjengen min. Jeg er heldig!

🤍 Hvor i alle dager ble sommeren av? Oppriktig – jeg er så trist, ass. Føler vi alle ble lurt, jeg 🙁 to uker med sol, så kom det triste været snikende på som vanlig. Bæh! Håper så INDERLIG at solen og varmen titter frem igjen snart, for jeg blir oppriktig deppa av dette gråe været.

🤍 Fine, fine dere. En ting jeg har tenkt mye på de siste dagene, er dere. Mine helt fantastisk fine, omtenksomme og støttende Internett-venner som jeg er SÅ takknemlig for! Jeg har gått gjennom litt av hvert i det siste med blant annet både denne Nora som postet noe veldig smålig om meg på sosiale medier, samt denne eksen som har trakassert meg i to måneder. Og dere? MY GOD så mye kjærlighet og støtte dere har gitt meg! Jeg er så sjukt rørt over alle de fine meldingene dere har tatt dere tiden til å skrive til meg. Jeg er vanvittig takknemlig for dere. Hver eneste en. Oppriktig – jeg føler jeg har så gode venner i dere at det er helt absurd. Åh, DERE, ASS!! ❤️ tusen millioner takk!

🤍 I morgen skal jeg besøke en oppdretter… andre besøket…. 🥺💖

10 kommentarer
    1. Ja, fyyy søren, det er noen som lever for å spre falske rykter ass! Så stusselig liv de har! Hørte nettopp podcasten til Ida! Den var juicy ass! 😉 Flyr inn gutter!!! Den likte jeg! 😉 Haha! <3 <3 <3

    2. Har det noe å si at folk trur at du og pierre har sex eller er sammen?
      Er vel samme det vel hvem folk trur du ligge med

    3. Når jeg leser første del av teksten, får det meg til å tro du er borderline. Har jeg rett? Klem <3

    4. Litt utenfor innlegget, meeen plz svar.

      Hvordan er det å se så dårlig som du gjør? Jeg selv har -4. Og hvordan får du ut linsene med negler???

    5. Oppdretter??? Skal du få deg hund?? 💜 Har hund selv og det FANTASTISK å ha noen som alltid blir glad for å se deg, alltid har kjærlighet å by på, som alltid trøster når du er trist og som elsker deg uansett 🐕🐶 Mange klemmer fra meg 💜

    6. Jeg forstår så godt hvorfor du ønsker å ta vare på din vennskaps relasjon med Pierre! Selv er jeg og exen min bestevenner, og det betyr alt for meg. Det tok ett år fra det ble slutt til vi fant tilbake til hverandre som venner. Vi stiller alltid opp for hverandre og forstår hverandre på et helt annet nivå. Jeg tror noen personer er ment for hverandre, men kun som venner💘 Utrolig glad på dine vegne for at du også kan dele et slikt fantastisk vennskap med exen din, og håper ryktene tar slutt! Tror ikke folk forstår hvor bra et slikt vennskap faktisk kan være før de opplever det selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg