TANKER

Reklame | nelly

TOPP HER & JEANS HER

🖤 Jeg har en sånn der dag hvor jeg ikke føler meg helt topp. Jeg har derfor bestemt meg for å ta denne dagen til å kun fokusere på meg selv, gjøre det jeg føler for og koble helt av. Jeg trenger det etter de siste dagene..

🖤 At dere har gitt meg så fin og overveldende respons på YouTube for tiden, betyr enooormt mye for meg! Jeg husker den sjuke obsessionen jeg følte på i starten av da jeg satset fullstendig på bloggen og brukte ALL min tid på å bygge opp en karriere på den. Den samme motivasjonen og gleden kjenner jeg for YouTube nå, og det er SÅ gøy!! Tusen takk for at dere ser på videoene mine, kommenterer og sender meg meldinger. Dere er fantastiske, som alltid! LOVE YOU!

🖤 Denne sommeren har seriøst sugd…. hate to say it…. men altså, ta i dag som et eksempel. Har dere sett noe tristere og gråere??? Åååhhhh jeg vil så gjerne ha fiiiiint vær og varme nå som vi dessuten er nokså «stuck». Hører rykter om at det snart skal bli fint igjen, men jeg føler ikke at finværet blir i mer enn noen få dager, før solen forsvinner igjen og blir erstattet med skyer og regn. Jeg er lei…

🖤 Et av prosjektene jeg har jobbet med blir røpt nå snart! Det er ikke lenge til overhodet! En annen hemmelighet blir dessuten OGSÅ røpt i nær fremtid, men mer mot slutten av måneden. WIHU!

🖤 denne høsten er den mest spennende høsten jeg noensinne har hatt i vente. Det er så mye spennende som skjer, og en av mine aller største drømmer har blitt til realitet. Jeg må fortsatt klype meg selv i armen for å skjønne at jeg ikke drømmer, ass… Gjør dere klar for den største nyheten jeg noensinne har holdt på, i september…. <3

🖤 jeg lengter meg ihjel til LA. Jeg skulle vært der fra april og noen uker utover. Jeg gleder meg sånn til at verden går tilbake til normalen, og jeg kan besøke favoritt stedet i mitt i hele verden igjen. Jeg savner maten, festingen, vennene mine der, atmosfæren, shoppingen, alle de crazy kveldene som man bare opplever sykt morsomme og uventa greier. ÅHHHH TAKE ME BACKKKKKKK!!!

🖤 Jeg er seriøst STOLT over meg selv! Hvorfor? Jo, fordi walk in closetet mitt FORTSATT, en uke senere, ER RYDDIG!!! Hvem faen skulle trodd????

🖤 OK, så dette punktet hadde dere aldri trodd dere skulle lese fra meg… men jeg er drit lei av alkohol (tror ikke jeg hadde vært det om jeg var i LA da, vel og merke hehe). Jeg står heller over å dra ut i helgene, til fordel for å dra ut på en hyggelig og rolig middag istedenfor. Jeg vet ikke hva som egentlig har skjedd, men jeg merker bare at hver gang alkohol blir et tema, leter jeg etter unnskyldninger jeg kan bruke for å «komme meg unna». Its weird. De siste gangene jeg har vært ute har jeg endt opp med å stoppe å drikke super tidlig, slik at jeg blir edru når alle andre har blitt nokså beruset. Jeg orker bare ikke, men jeg vet helt ærlig ikke hvorfor. Men jeg klager ikke! Alko er jo langt i fra bra for oss, så det at jeg holder meg unna er jo kun positivt sånn egentlig! Det er bare uvant, haha.

5 kommentarer
    1. Bra innlegg, du er så skjønn!!<33
      Hvor er de to planetene dine fra? Du har så sykt mye fint interiør, burde nesten lagd et innlegg om tips/dine favoritter og hvor ting du har er fra🥰 Driver og flytter inn i ny leilighet, så et sånn type innlegg hadde vært helt ideelt for min hvert fall hihi

    2. Du sa du skulle reise mer etter Danmarksturen. Tenkte du deg til Ibiza? Hva syns du om at det nå kun er nødvendige reiser man kan dra på, etter dagens pressekonferanse? Jeg mente de aldri skulle åpnet grensene. Vi ser jo hva som skjer nå. Vi må ta et steg tilbake p.g.a reising og festing… Føre var enn etter smart sier nå jeg å sitter bare hjemme.

    3. Sitter å ser på dine siste videoer med Pierre. Dere er så fine sammen, og selv om dere sikkert er over hverandre får en automatisk et sterkt håp om at dere skal bli sammen igjen, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg