TANKER ANGÅENDE DOMMERNES POENG

Hei dere! Søndag allerede, gitt. Jeg har helt ærlig ikke kontroll på dagene lenger – alt går liksom i et kjør. Slik blir det fort når man er i en slags boble, på Skal Vi Danse. I går var det ny sending, og den gikk så som så for min del. Jeg danset rumba, og var nummer to ut på parketten.

Jeg fikk en ganske så stor reality check i forkant av sendingen. Det var ikke før i går at jeg faktisk virkelig fikk kjenne på de enorme nervene i forkant av dansen. På premieren, altså forrige lørdag, var jeg i så store smerter på grunn av ribbeinet at all fokus lå på det, og da hadde jeg ikke energi til overs til å kjenne på nervøsiteten. I går derimot hadde jeg det. 

Jeg må finne en eller annen teknikk som gjør at jeg klarer å koble bort nervene, slik at det ikke går utover prestasjonen min på parketten. Nervene i går var helt forferdelige, om jeg skal være ærlig. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg blir sååå stresset, for jeg kan jo dansen og jeg vet jo at jeg kan prestere bra om jeg bare holder følelser og tanker i sjakk. 

Hadde jeg bare danset som jeg gjorde på trening på sendingen i går, hadde jeg fått langt bedre poengsum av dommerne. Jeg er så mye bedre enn det jeg viste frem i går, og det er en kjip følelse å sitte igjen med etter at man har danset. 

Jeg fikk ganske lav poengsum i går – 21 poeng ble det. Det er ikke noe jeg er stolt over i det hele tatt. Enda mer skuffet over meg selv ble jeg da jeg fikk vite at det var Benjamins første firer ever…. Huff. Det suger at jeg ikke klarte å prestere bedre, men jeg skal ikke la det påvirke meg negativt. Jeg har fått skikkelig stor motivasjon og “blod på tann” etter gårsdagens score, og det tror jeg helt ærlig at jeg har godt av. Jeg mener, det resulterte tross alt i at vi trente i hele 6 timer i dag, til dansen som er neste lørdag.

Foto: TV2

Jeg gleder meg veldig til å vise dere vår Jive på neste sending! Vi har allerede kommet godt i gang med øvingen, og jeg gir meg ikke før jeg føler at jeg BESTÅR av jive!! Jeg skal være sååå forbanna klar for å vise dansen frem og viktigst av alt: forbedre alle de punktene dommerne ga meg tilbakemeldinger på. De vet tross alt hva de snakker om, og jeg vet hva jeg må jobbe ekstra hardt på. 

Til slutt må jeg bare takke dere alle som stemte på meg! Tusen takk for at dere støtter og heier! Det betyr så vanvittig mye for meg, og det er altså SÅ gøy å se når dere tagger meg i stories hvor dere viser at dere ser på og at dere stemmer! Dere er helt fantastiske!! <3

25 kommentarer
    1. Jeg føler dog at dommerne gir litt trynekarakterer. Føler de heier på gæmlisene, og at de dømmer deg og Adrian spesielt litt fordi dere kommer fra ex on the beach og paradise. Men vi følgerne dine skal gi så mange stemmer vi klarer, heiaheia<3

      1. Over hodet ikke. Dette er bare tull. De dømmer rettferdig ut i fra resultatet som kommer og dessverre, så tok kanskje nervøsiteten over for Isabell akkurat denne gang. Hun sier jo det selv også.
        Jeg er 100% sikker på at hun kommer tilbake og får vist akkurat hva hun er god for, for det er jo ikke vanskelig å se at hun har sykt bra potensiale, men nervøsitet kan alle ha og det er heldigvis enda tidlig i dansen.

        Lykke til Isabell og Benjamin. Jeg er helt sikker på at det går så mye bedre neste gang 🌷🌸

      2. Tja, det er jo ikke til å stikke under en stol at de er de dårligste til å danse. Hun håndballspilleren og Jan Tore ser hvertfall ut som de koser deg der ute, selv om de ikke er spesielt flinke
        Håper det blir bedre, det kan selvsagt ikke være lett og jeg har skikkelig lyst til å se både Raad og Adrian videre!

    2. Hei Isabel, vil bare si at det er så gøy å følge med på deg på SVD! Utrolig kjekt å se denne siden av deg.

      Eneste jeg syntes var “gale” med denne dansen var håret ditt. Altså det er jo TO DIE FOR, men akkurat på parketten syntes jeg det var skikkelig i veien når du gikk med det løst. Som feks da Benjamin holdt deg i bakhodet i dansen å hendene hans rotet seg fast inni håret ditt (som det så ut som for meg) det så ikke særlig bra ut – eller behagelig ut, for din del. Så bare ett lite ønske fra min side. GLEDER meg allerede til lørdag og jive!! Ingen flere 4’ere på deg nå regner jeg med. Tvi tvi flinke du!

    3. Er skikkelig typisk at nervøsiteten går overhånd, og er glad du ikke tenker mye på poengsummen!! Har troa på deg og stemte med en gang på deg tre ganger fordi jeg ikke vil du skal ryke, heia!!!!

    4. Du burde kanskje slutte å tulle så my på trening som du viser oss på ig og snap. Så på den siste videoen din at Benjamin bøyer kneet mye mer enn du. Han hadde kneet i nesten 90 grader, slik gjør en forskjell.

    5. Du har stort potensiell! Jeg synes du danset veldig bra til å være supernervøs og i smerte. Har sett mye verre på den parketten tidligere. Håper du når langt❤️

    6. Jeg er enig i at du burde vært seigere i denne dansen, men det var øyeblikk der som var veldig bra og hvor dere tok publikum. Jeg syntes feks at dansene dine har vært bedre fra en seers ståsted enn endel av de eldre. Husk at dommerens poeng ikke nødvendigvis er viktigst. I den forbindelse lurer jeg på om dere får vite hvor mange stemmer eller hvilken plass dere fikk med stemmene og poengene, etter sending?

    7. Jeg vil bare si at selv om man så at du mistet det litt midt i, var du mye flinkere enn 21 poeng. Starten var veldig bra, og du var langt bedre minst halvparten av de som fikk flere poeng enn deg. Stå på og vis dommerne hva du har! PS: jeg stemte på deg😊

      1. Dommerene ser på progresjon også. Det var vel ca. 0 hos Isabell, så poengene fra dommerene var helt fortjent ifht. hvordan de dømte de andre.

    8. “Skal vi danse” er en blanding av konkurranse og underholdning, og for TV2 er det selvfølgelig underholdnings-biten som er viktigst. Jeg tror at du Isabell kan bli veldig god hvis du får være med lenge, så tvi,tvi 🙂 Tidligere var dommerne strengere, og de stemte kun ut fra danseferdigheter. Det gjør de ikke lenger, her er det tilleggspoeng å hente for sjarm, og morsom væremåte, sterke historier og gud vet hva… Og jeg tror at publikum blir litt påvirket av dommerne når de skal avgi stemmer. Det er i alle fall ikke hvert år at den flinkeste danseren vinner, i fjor var de beste danserne stemt ut før finalen… Moro er det nå uansett, slå deg løs (og ta deg et glass vin før du skal på gulvet 😉

    9. Du må leve deg inn i dansen, og ikke spasere rundt omkring? Det er liksom så livløst i hofter og ben. Ærlig sagt.

    10. 21 er uansett ikke dårlig, og uflaks kan man ha. Og er jo veldig gøy å finne anledninger hvor man kan bruke den type kjoler!

    11. Ja hva med å drikke litt før sending? Eller dere gjør kanskje det? 🙊🙊 Jeg hadde nok aldri turt å danse edru på live sending.

      Syns ikke det virker som dommerne dømmer ut fra tidligere TV-program, syns de ser folka for det de er.. og som sagt her lengre opp så er det ikke nødvendigvis de beste som kommer lengst, tror man kommer langt med ydmykhet og vilje til å lære ☺️

    12. Hei isabell.magnesium olje er faktisk veldig bra mot smerter . Hjalp.mannen min da Han hadde brekt nakken! Hilsen bloggleser ! Du bør teste Det ut, man Kan få kjøpt på ebay eller helsekost.

    13. Stå på Isabell. Få kåll på nervene og bare gi gass. Er lett å si sikkert, men sier som de over her, ta deg et glass vin (eller en stram shot) Verste følelsen er når man kan bedre enn man presterer pga nerver. Jeg heier på deg, du er et herlig menneske.
      Hilsen hun som sa til deg da du krysset gaten på Br.by, at jeg håpet du blir frisk igjen fort, og jeg heier på deg ❤️

    14. Hvordan følte du etter den planke kommentaren? Syns det var ufattelig teit. Merker du også ble litt i forsvar. Jeg vet hun mente senter kontroll men slike kommentarer skal man passe på. Jeg heier på deg og gleder meg til neste Lørdag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg