TANKER FØR LEGGETID

Reklame | nelly

 

PYSJAMAS HER

 

🖤 Jeg hadde den første diskusjonen for første gang med en venninne her om dagen. Vi ordnet heldigvis opp med en gang, men det fikk oss begge til å reflektere over hvor viktig det er å kommunisere om det man føler. Det er så fort gjort å bare gå rundt å holde ting inne over lengre tid, og så plutselig eksploderer man. Det er ikke like heldig. Vi fikk oss en tankevekker begge to, så på en måte er jeg glad for at det skjedde.

 

🖤 Å ansette en assistent er hands down det beste jeg har gjort for meg selv så langt i år. Hun har hjulpet meg så mye denne uken, og det har virkelig gjort hverdagen min tusen hakk mer effektiv og enklere. Likevel blir jeg litt ukomfortabel når jeg spør henne om hun kan hjelpe meg med ting, mens hun er mer sånn “herregud skjerp deg og si hva jeg skal gjøre NÅÅÅÅ”. Haha! Det er en uvant situasjon for meg, og jeg pleier aaaldri å be folk gjøre ting for meg. Jeg er egentlig en person som alltid må ordne alt selv, mest fordi jeg er skikkelig perfeksjonist, men også fordi jeg får dårlig samvittighet. Nå derimot er jo dette hennes jobb som hun forøvrig får veldig godt betalt for, så jeg får bare bli mer komfortabel. Jeg tror jeg må være den chilleste sjefen, faktisk. Hehe!

 

🖤 Jeg gleder meg så sinnsykt mye til å April. Jeg har allerede nevnt det for dere her på bloggen tidligere, men jeg skal altså reise til LA og Vegas med jentene for å feire bursdagen min! Det blir så sjuuuukt gøy!!! Jeg vil bare spole frem i tid, slik at avreisedatoen er her NÅ. Jeg kan ikke huske sist jeg gledet meg så mye til noe. Jeg føler meg som et annet menneske når jeg er der.

 

🖤 Det er så sinnsykt mye som skjer i livet mitt akkurat nå at jeg kan knapt tro det. Det er så surrealistisk at jeg får alle disse kule mulighetene som jeg alltid har drømt om. Jeg er så ubeskrivelig takknemlig og ikke minst STOLT over meg selv! Det er vel lov å si? Jeg kommer aldri til å ta alt dette for gitt, jeg er utrolig heldig! Jeg gleder meg så vanvittig mye til jeg får lov til å røpe alt til dere!

 

🖤 Jentene og jeg pratet om hvor vi skal reise i sommer. Ibiza står øverst på listen! Har noen av dere vært der? Det ser så sinnsykt gøy ut! Spesielt å dra på Ushuaia. Vi må bare planlegge det bra, slik at vi kanskje får sett Kygo opptre. Tenk så gøy! Det må nok bare bli en uke da, for Ibiza betyr vel egentlig kun fest, fest og atter fest.


Nå: ta et bad, skifte på senga og sove. I morgen får jeg besøk! God natt, babes. <3

20 kommentarer
    1. Så fremst så det lar seg gjøre (hvis ikke arbeidsoppgave er i konstant endring fra uke til uke) så kan det være lurt å skrive ned hvilke oppgaver hun skal ta for seg. Så får hun også litt mer eierskap over det som er hennes ansvar, og samarbeidet vil etterhvert flyte mer av seg selv. Men det sier jeg jo heeelt uviten om hva jobben faktisk er.

    2. Hei 😊 må bare spørre om en ting.
      Skal til Oslo i helgen. Har du noen restauranter å anbefale? 😊 til en OK pris

    3. Kan du utdype litt mer hva din assistent gjør??? ser ingen forsjell på bloggen uteom at det blir oppdatert sjeldenere. et spørsmål til har assitenten din sagt opp sin opprinnelige jobb eller dette opplegg som da pierre jobbet for deg?

    4. Elsker de innleggene her😍😍bare lurer på en ting, hvor har du kjøpt det sengetøyet ditt med sånn versacelignende mønster ? Synes det er så fint 😍 stor klem !

    5. Kan du og newa ha sånn “fakta eller faen”
      At dere finner/skriver rare facts om dere selv og den andre skal gjette?
      Det ville blitt en hit!

      Hilsen jentegjengen fra Gjøvik

    6. Hei Isabel
      Jeg ville bare legge igjen en liten kommentar 🙂
      Jeg må ærlig si at jeg ikke var så spesielt fan av deg eller bloggen din før, og følte du bare spilte på å provorsere. Nå derimot syns jeg du har utviklet deg til å bli så dyktig i det du driver med og en nydelig jente som blir ekstremt respektert. Jeg unner deg alt godt fremover og så gøy å følge med på bloggen din <3

    7. Kan du lage et innlegg om hva slags sminke du bruker? Evt sminkevideo? 🙂 du er veldig fin i huden!

    8. Hei! Du har på en grå tracksuit på veien til pærra, hvor er den fra?

      Vil bare si jeg liker bloggen din så godt 😊 stå på videre!!

    9. Åh, savner tiden når det var spennende å klikke seg inn her! Før var du seriøst den flinkeste bloggeren i Norge til og oppdatere, men nå er det nesten aldri noe nytt her når jeg klikker meg inn.. Husker at du alltid var opptatt av at det skulle være nye innlegg fordi du synes det var kjedelig med bloggere som oppdaterer lite.. Når har du blitt en av de :/ Er så glad på dine vegne for at du har det så bra om dagen, men må si at det virkelig går hardt utover jobben din!

    10. Hvorfor unngår du å svare på spørsmål som handler om miljø og ditt høye forbruk? Ser kommentarer på det hele tiden. Det er helt ufattelig at man kan fortsette et sånt forbruk slik som verden utvikler seg nå.
      Vær så snill å se videoen i denne saken. Den viser hvordan forskere tror verden vil se ut i 2050. Da er du litt over 50 år.
      https://www.nrk.no/1.14419489

    11. Hei. Du skriver veldig bra men jeg lurer på noe. Du har kunstnegler ikke sant? Jeg har hatt det et par ganger og jeg får så vondt i fingerne mine, altså der hvor neglen er satt på. Er det vanlig?

    12. Da må vi møtes !! Jeg kommer til å møte så mange kule soulmates på Ibiza, herregud som jeg gleder meg! Holdt på å hoppe på flyet fremfor å kjøpe hjemmekinoanlegg, men logiske meg sier: lag ett godt hjem hvorhen du er!!! Girl, håper vi sees. Har mange Villaer i siktet, trenger også sted å bo!!!

    13. Ibiza kommer til å bli tidenes jentetur! Men tro meg, Ibiza har såå mye mer å by på en Ushuaia, Kygo eller Destino som alle rosabloggerne drar til. Skal dere feste må dere sjekke ut Dc10, Amnesia, Sankeys ++ Synd Space er stengt, Richie Hawtins Enter parties på Space var de sjukeste! Og Ibiza har også så mange nydelige magiske strender om dere kommer dere litt rundt øya og ikke bare i områder hvor Ushuaia ligger og i Plata d’bossa, en liten biltur kommer dere til Cala d’hort med magiske Es Vedra som er det 3. mest magnetiske (magiske) stedet på jorda, Talamanca og dere kan ikke dra til Ibiza uten å sjekke ut fantastiske beachcluben Blue Marlon. Får dere tid gå en kveldstur i den sjarmerende gamlebyen og en tur opp i den gamle borgen. Er en grunn til at Ibiza kalles la Isla magica<3

    14. Hei! Ibiza er fantastisk, tok båten over fra Denia for et par år siden og det var full fest allerede der! Hvis du skal dit anbefaler jeg å dra til strendene på nordsiden av øyen, spesielt til Cala Comte. Ikke så mye glam, men ser nesten ut som et postkort. Gamlebyen er og kjempekoselig!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg