TANKER FØR LEGGETID

 

THOUGHTS

 

🦋 Jeg gleder meg veldig til torsdag. Da får jeg besøk (<3), jeg skal i møte med managementet mitt, i tillegg til at det er tid for premierefest! Det blir en veldig gøy og innholdsrik dag! Jeg elsker at dagene mine består av så mye morsomt for tiden. Det gir meg energiiiiii!

 

🦋 Året 2019 kunne ikke startet bedre for min del. Disse to månedene har vært bedre enn hele 2018 noensinne var. Det er sykt å melde, men det er faktisk sannheten. I desember sendte agenten min meg melding, der hun skrev “2019 er ditt år!”. Det ser ut som at hun hadde rett i det. Jeg får sommerfugler i magen av alt jeg har i vente i år, og alt det morsomme jeg får mulighet til å gjøre. Jeg vet jeg sier det ofte, men jeg sier det nok en gang: jeg er så sinnsykt heldig, og jeg er så takknemlig for alle dere som gjør dette mulig for meg. Uten dere hadde jeg ikke fått disse mulighetene, så tusen millioner takk. Virkelig. Tusen, tusen, tusen takk. <3 Takk for at dere støtter meg, takk for at dere heier på meg og følger min reise. 

 

🦋 Endelig har jeg fått møbler på plass! Aner dere hvor deilig det er, når man har gått uten i nærmere fire uker? Shit, det har vært så utrolig slitsomt å være uten spisebord, sofabord og sofa i så lang tid. Nå er jo den sofaen jeg har fått i hus kun midlertidig, den “egentlige” sofaen venter jeg fortsatt på at skal leveres. Ting.tar.tid….

 

🦋 Apropos leiligheten.. Det har vært så utrolig mye styr etter at jeg flyttet inn hit. Ting har ikke blitt som avtalt, og det har vært vanvittig mye frem og tilbake. Det har virkelig tært på energien min, da dette er mitt hjem. Det har vært en slitsom periode når det kommer til akkurat det, for å være ærlig. Jeg er en person som ikke har tålmodighet til at saker som har blitt avtalt plutselig skal endres på. Da er ikke jeg redd for å si i fra.

 

🦋 Jeg har tatt selvkritikk på noe fra dere de siste ukene. Jeg var veldig flink til å kun ta kollektivt en god periode, men så har jeg sakte men sikkert gått tilbake til dumme vaner igjen ved å ta taxi istedenfor. Og vet dere? Jeg er glad for at dere har kjeftet på meg i det siste. Jeg har ingen unnskyldning til å fly rundt i taxi, når kollektiv transport er så bra her i Oslo. Det er ingen grunn til at jeg ikke skal benytte meg av det. Jeg lover at jeg skal skjerpe meg! Tidligere i dag kjøpte jeg meg faktisk månedskort, så nå har jeg i hvert fall ingen excuse. Takk igjen, dere. Jeg trenger å bli kjeftet på i blant, spesielt når det kommer til ting som dette.

 

🦋 Ikke bare får jeg besøk av et meget fint menneske på torsdag, men jeg får også besøk av bestevenninnen min Michelle i helgen!!! <3 Jeg gleder meg vanvittig mye til å se henne igjen. Jeg kommer aldri til å gi meg med å mase på både henne og kjæresten Elias om at de må få ræva i gir og flytte hit. Jeg liker ikke å bo så langt unna dem… Vi skal finne på så mye gøy sammen! Det er så hyggelig at alle mine favoritt mennesker samles til helgen. GLEDER MEG!

6 kommentarer
    1. Så flott å se at du tenker miljø og forsøker å ta kollektivt når du kan. Syns virkelig du har utviklet deg som person siden du begynte å blogge, og du blir bare en mer og mer likende person.

    2. Skulle til å spørre om hvorfor du ikke tar kollektivt transport lengre som du sa du skulle, men så så jeg hva du skrev haha! Bra du tenker på miljøet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg